ja, nou is het meteen duidelijk over welk topic het gaatquote:Op maandag 8 maart 2010 12:49 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Zouden jullie dat topic kunnen sluiten waar ze nu nog bezig zijn met reacties geven op afgeronde zaken zodat het topic daarvoor de kans krijgt zich te profileren op de voorgrond maar nu niet kan doordat het topic niet aanwezig is geweest gedurende de juiste periode?
Thanks.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, nou is het meteen duidelijk over welk topic het gaat![]()
niet dus
dat er veel topics zijn en een directe link handiger isquote:
Als je goed zou lezen zou je lezen dat een directe link niet voorhanden is omdat het ene topic de andere heeft doen vervangen en er nu geen weg terug is. Daarom vraag ik hulp aan de mods om te zorgen dat we iets kunnen aan dit rare gedrag en zorgen dat de reacties teruggebracht worden zodat er tenminste een topic van formaat naar voren kan komen waar we allemaal wat aan hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat er veel topics zijn en een directe link handiger is
nou ben je me kwijt...quote:Op maandag 8 maart 2010 13:40 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Als je goed zou lezen zou je lezen dat een directe link niet voorhanden is omdat het ene topic de andere heeft doen vervangen en er nu geen weg terug is. Daarom vraag ik hulp aan de mods om te zorgen dat we iets kunnen aan dit rare gedrag en zorgen dat de reacties teruggebracht worden zodat er tenminste een topic van formaat naar voren kan komen waar we allemaal wat aan hebben.
ik snap geen fuck van je verhaalquote:Op maandag 8 maart 2010 13:40 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Als je goed zou lezen zou je lezen dat een directe link niet voorhanden is omdat het ene topic de andere heeft doen vervangen en er nu geen weg terug is. Daarom vraag ik hulp aan de mods om te zorgen dat we iets kunnen aan dit rare gedrag en zorgen dat de reacties teruggebracht worden zodat er tenminste een topic van formaat naar voren kan komen waar we allemaal wat aan hebben.
gebeurt vanzelf welquote:Op maandag 8 maart 2010 15:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Nils Holgersson
Kan die gast eens opbokken met zijn irritante topics?
slotje, linkdumpquote:Op maandag 8 maart 2010 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Iedereen weet dat Chris de allersterkste is.
schopje onzin of slotje
Zelfs voor die paintquote:Op maandag 8 maart 2010 22:46 schreef zquing het volgende:
Jup, niet meer doen, vanaf nu wordt er genote en geband daarvoor
Ik heb nog geen enkele leuke topic van hem gezien.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:00 schreef zquing het volgende:
zolang jullie aandacht geven zullen ze blijven komen. Aan "lief dagboek" topics kan weinig gedaan worden aangezien ze soms wel leuk zijn
Ik ben het hier helemaal mee eens 14.gifquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele leuke topic van hem gezien.
En iedereen zal er mee door blijven gaan zolang er niks aan die kuttopics gedaan wordt.
Lekker simpel om te bannen en notes uit te delen terwijl iedereen zich helemaal kapot irriteert eraan.
Goed beleid, ff serieus
Niet dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |