In een enveloppe?quote:
-edit-quote:Op maandag 8 maart 2010 18:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je tieten of je mag opkankeren uit dit topic
En nu ga ik even een TR doen.quote:
quote:
1. Er serieus op ingaan:quote:Op maandag 8 maart 2010 19:03 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
In een enveloppe?
Mr. Fapgraag-want-ik-kan-irl-niks-krijgen-zelfs-niet-binnen-m'n-eigen-leage-dus-'kleineer'-en-stalk-ik-maar-dames-op-fok-voor-blote-tieten!!
FUUUUUUUUUUU!!!!!!!!
Die verft er dan natuurlijk gewoon met beschermde verf een laagje over dat plexiglas heenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:06 schreef destrovel het volgende:
Poster inlijsten achter plexiglas en vastschroeven op de muur. Randje kit erlangs en klaar.
Knappe vrouw die dat ding dan nog wegkrijgt!
Wat een agressieve tegenreactie. Iets te verbergen jongenman?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
1. Er serieus op ingaan:
2. Compleet onnodig 'kleineer' tussen aanhalingstekens schrijven:
3. Denken dat dé Zero17 niks kan krijgen:![]()
![]()
4. Internetwijven pogen te verdedigen:![]()
[ afbeelding ]
Al met al 7's voor je post, jongen. Goed gedaan.
Ja, ik ben een 40 jarige kalende maagd net zoals elke Fok!'er.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:29 schreef Inktfles het volgende:
[..]
Wat een agressieve tegenreactie. Iets te verbergen jongenman?
Inderdaad, wat een droeftoeter.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
3. Denken dat dé Zero17 niks kan krijgen:![]()
![]()
Bohohoh dat zou wat zijn zeg!1!!!uno!1!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:58 schreef TeringHenkie het volgende:
Gewoon langs komen paraderen in je keiharde blote lul als je net uit bed komt
quote:
Texas Chainsaw Massacre 2 gezien?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik zou haar keihard in haar kut trappen en daarna een draaiende kettingzaag in die zure sloot duwen.
Eens. Beetje man hangt Ik2.jpg poster formaat op. Mannen kunnen het ook nog is waarderen. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:26 schreef Remsjo het volgende:
Terechte klacht dat ze het weghaalt. Waar is het respect voor vrouwen gebleven zeg
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:29 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Eens. Beetje man hangt Ik2.jpg poster formaat op. Mannen kunnen het ook nog is waarderen. Iedereen blij.
gewoon pats tussen de ogenquote:
WTF is met deze shit? Je gaat toch potverdriedubbeltjes niet de sociaal pedagogische arbeider uithangen omdat je een stel tetten in de woonkamer wilt hebben hangen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:14 schreef Hellracer het volgende:
LOL, ben lang niet op het forum geweest maar het is echt weer van niveau!
De rechtstreekse methode verdient altijd de voor keur.
Vraag eens waarom ze zicht ongemakkelijk voelt en leg dan uit hoe jij je voelt toen ze dat gewoon weg haalde zonder jouw daar eerst op aan te spreken.
Tien tegen een dat dat productiever is
Daar naast kom je (ook als het niet terug gehangen wordt) als winnaar uit de bus omdat:
1. Je probeert in te leven in haar gevoelens
2. Haar aanspreek op incorect gedrach binnen een groep.
3. Je volwassen opsteld en een dialoog aangaat.
Ik hoor de uitkomt wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |