wij ookquote:
dan lees je ze nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Mag ik vragen waarom die foto's van remsjo verwijderd worden?
Ik snap best dat het irritant is maar die jongen vraagt er zelf een beetje om met die dagelijkse kuttopics van hem.
Doe daar eens wat aan ipv posts verwijderen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
zelfde geldt voor userfotos uit fotoboeken, niet plaatsen zonder toestemming
En dan:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:55 schreef swarmahoer het volgende:
owja, alle lolbroeken komen op de nominatielijst voor een vrij weekend
je kan gewoon normaal ontopic reageren, en anders blijf je gewoon weg
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
En reacties waar ik in aanspoor om ontopic te reageren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
het gaat om alle reacties mbt de pics etc, dat zijn we zat en die zijn ook weg
evenals reacties daarop en andere boehoe huillie posts
Komt ie weer met Ajax aanjanken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:15 schreef Hirsch het volgende:
Zo'n goede speler als Robben zou ajax nooit kunnen betalen. Sneu voor je.
PSV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker boeiend, reageer er dan niet opquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/285233
[..]
Komt ie weer met Ajax aanjanken.
Topic gaat over Arjen Robben die niet kan spelen vanwege een verkoudheid.
dat is LIF, moet je daar even aankaarten, verwijs ze ff naar klb FC evt, kunnen ze t nalezenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:07 schreef Remsjo het volgende:
Modjes ik heb weer een kandidaat voor een ban omdat de user in dit topic Laatste tijd heel moe. Komt het door het weer? weer eens grappig denkt te zijn door mijn foto te posten.
O wacht. Daar hebben jullie niks mee te maken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is LIF, moet je daar even aankaarten, verwijs ze ff naar klb FC evt, kunnen ze t nalezen
Dit is een uitzondering. Remlof heeft ook aangegeven dat we die foto overal op het forum mogen verwijderen en noten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:20 schreef Remsjo het volgende:
[..]
O wacht. Daar hebben jullie niks mee te maken?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is een uitzondering. Remlof heeft ook aangegeven dat we die foto overal op het forum mogen verwijderen en noten.
Ik ging dus pinnen vanmiddagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |