Verdien je een paar miljoen per jaar en dan speel je niet vanwege een verkoudheidquote:Arjen Robben miste het uitduel door een verkoudheid en Franck Ribéry begon op de bank. Het was Köln dat in een uitverkocht stadion de voorsprong nam en uitgerekend oud-Bayern-speler Lukas Podolski scoorde na een halfuur de 1-0.
Ehh ja tuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:54 schreef Beach het volgende:
Maar straks loopt hij longontsteking op als hij wel speelt.
Dat beïnvloedt je loopvermogen, conditie, longinhoud en aanverwanten innemend.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Geweldige voetballer daar niet van maar hier schrok ik toch wel even van.
[..]
Verdien je een paar miljoen per jaar en dan speel je niet vanwege een verkoudheid
Nou kan je natuurlijk via dat bericht niet vaststellen wat de journalist onder een verkoudheid verstaat. Een verkoudheid in de zin van een verstopte neus of verkoudheid in de zin van longonsteking, ontstoken ogen... etc etcquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Geweldige voetballer daar niet van maar hier schrok ik toch wel even van.
[..]
Verdien je een paar miljoen per jaar en dan speel je niet vanwege een verkoudheid
Als ik een longonsteking heb dan zeg ik niet dat ik verkouden ben hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:01 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nou kan je natuurlijk via dat bericht niet vaststellen wat de journalist onder een verkoudheid verstaat. Een verkoudheid in de zin van een verstopte neus of verkoudheid in de zin van longonsteking, ontstoken ogen... etc etc
Maar verder wel terechte klacht. Robben is de man van glas
Je wordt niet verkouden door kou.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:02 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Draag je zo'n lekker warme maillot, vat je nog kou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |