Ja, ik zal mijn best doen om me te beheersen als mensen mij uitschelden, sorry.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:26 schreef swarmahoer het volgende:
en opgelost
ga volgende keer liever geen discussie aan, komt t topic niet ten goede
mocht t te lang duren voordat er iets gebeurd pm even of meldt het idd hier
Zal hem eens door de kloonscan halen, maar vooralsnog zie ik geen reden hem publiekelijk af te branden, dat wat jij en wat anderen net in zijn topic deden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:32 schreef o.us het volgende:
Ik vind oraalmaarlekkerpittig een beetje té opvallend. Mede dankzij de laatste paar dagen doet hij mij sterk denken aan een kloon. Is hij een kloon?
Niet te spreken over zijn ondertitel, sig en username.
Bedankt voor de feedback. Maar al zijn nieuwe topics doen er niet beter op.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zal hem eens door de kloonscan halen, maar vooralsnog zie ik geen reden hem publiekelijk af te branden, dat wat jij en wat anderen net in zijn topic deden.
PVV-gepeupelte. Volks*!@#!* is het.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zal hem eens door de kloonscan halen, maar vooralsnog zie ik geen reden hem publiekelijk af te branden, dat wat jij en wat anderen net in zijn topic deden.
petje sticker afgehaald , nu bedreigdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:54 schreef postmortum het volgende:
wordt er tegenwoordig niet meer geband op topicdiarree?
In elk geval het zoveelste PVV topic... Slotje.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:53 schreef donthate het volgende:
[..]
PVV-gepeupelte. Volks*!@#!* is het.
Zijn 4de kut topic al op zn eerste dagschijnt redelijk bekend met fok te zijn toch gok op een kloon van een gebande of iemand die denkt dat die leuk is via een kloontje
Kut kloon ja.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:32 schreef o.us het volgende:
Ik vind oraalmaarlekkerpittig een beetje té opvallend. Mede dankzij de laatste paar dagen doet hij mij sterk denken aan een kloon. Is hij een kloon?
Niet te spreken over zijn ondertitel, sig en username.
staat in de wachtrijquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:04 schreef moonmovies het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/294131 <Ban?
bahquote:
omdat mensen zich niet kunnen gedragen (ik neem aan dat het over die 2 hyvestopics gaat)quote:
Er wordt toch wel vaker met hyveslinkjes gepost? Ik dacht dat dit gewoon toegestaan was.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat mensen zich niet kunnen gedragen (ik neem aan dat het over die 2 hyvestopics gaat)
Niet om mensen zwart te maken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Er wordt toch wel vaker met hyveslinkjes gepost? Ik dacht dat dit gewoon toegestaan was.
nee hoor, fout begrepen, aangezien ze altijd geplaatst worden in combinatie met het belachelijk maken van personen, en er vervolgens hele razzia's uitgevoerd worden op die persoon + vriendengroepquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Er wordt toch wel vaker met hyveslinkjes gepost? Ik dacht dat dit gewoon toegestaan was.
opgelostquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:24 schreef WillFerrell het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/294270
Deze ook.
ook opgelostquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:24 schreef WillFerrell het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/294270
Deze ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |