Het bestaat. Net zoals witte negers. Die zijn gemaakt van witte chocolade.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:14 schreef electronique het volgende:
bestaat dat?
ik dacht dat dat niet kon haha
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:16 schreef Librabis. het volgende:
[ afbeelding ]Jammer van je ban, want ik zou je wel doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke post van mij is een cadeautje.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kwam sort wit spul uit dat is niet opgeslagen het is gewoon je plas die om word gezet in zaad
[ afbeelding ]sjokofonteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
[ afbeelding ]Ban, sukkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens een TR.Roken is lekker
[ afbeelding ]Veel plezier met jouw ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Too much Spice will kill you...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:18 schreef LangeJan het volgende:
Dat zijn immigranten van de planeet Dune man vrouw!
[ afbeelding ]Wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |