quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
We stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
Heb TR gedaan ook maar is zon kut reactiequote:Op maandag 1 maart 2010 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Slaaffikkie
Laat je meesteres je rondleiden aan een ketting die door je eikel geregen zit
Vuile 'kinky' flikker
Kijken of je Leeuwarden leert kennen
Je zou eens wat vaker moeten komen, dan had je het gewetenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:12 schreef Adelante het volgende:
Wie is Sandra en de reactie waarop? Liever niet, want het is de alleen zondag reeks
Daar mag je dan eenmalig een nieuw topic voor openenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je zou eens wat vaker moeten komen, dan had je het geweten![]()
Sandra is een collega van Alberto, ik heb haar gemaild of Alberto zijn kaartje al heeft ontvangen, en ik verwacht vandaag of morgen een antwoord van haar
Eens!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:44 schreef donthate het volgende:
Ik zag een lekkere chick in de supermarkt
Belachelijke OP en er staat geen klacht in
opgelostquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
vrouw zegt sorry tegen d'r hond
ts post plaatjes van zeehonden die doodgeknuppeld worden !! Ik vind dit niet kunnen :S
Geen probleemquote:
Vind ik ook was leuk topic opzich hij moet schopje onzin krijgen want in KLB heeft die niks te zoeken bij deze verzoek ik Zquing ook hartelijk die open te laten het is een leuk topicquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Zquing werkt voor de hema en moet borden pakken
Hee wtf is dit??
Topic was gewoon goed man en het is ook maar een garpje, schop hem dan naar onz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar vond 't niet echt waard om naar ONZ te trappen, ze hebben 't al druk genoeg daar"Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:52 schreef zquing het volgende:
ik word serieus liever niet uitgemaakt voor chinees. Kon er niet om lachenAhhh toeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar vond 't niet echt waard om naar ONZ te trappen, ze hebben 't al druk genoeg daar
Iedereen zag er ook wel de humor van inOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
ga de TS bashen danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef donthate het volgende:
Kutklant die d'r ogen eens moet gebruiken
Zeer respectloze OP na dikke en slechtziende mensen toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |