Heb je een paar topics doorgelezen? Dan zie je hoe wij ons ergeren: KOOOOOS!!!11!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ergeren?!
Ik kijk deze programma's altijd op Zondag
Gaan we dat straks ook doen als Alberto "een collega" zegt? Dat we dan allemaal SANDRAAA!!!11!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:37 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb je een paar topics doorgelezen? Dan zie je hoe wij ons ergeren: KOOOOOS!!!11!![]()
![]()
Ik zat gewoon te bedenken wat zondag het onderwerp zou kunnen zijn en toen hoorde ik dit op de radio, vandaar ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:22 schreef 9611Niels het volgende:
Alberto is al een keer op Noordeinde geweest (toch? in die stallen?) dus dat zal ie wel niet nog een keer doen.. of juist wel, om aan te tonen dat DE BEVEILIGING NOG STÉÉDS ZO LEK ALS EEN MANDJE IS!!1
Eigenlijk stond Alberto in het bos ernaast te ijsberenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:22 schreef 9611Niels het volgende:
Alberto is al een keer op Noordeinde geweest (toch? in die stallen?) dus dat zal ie wel niet nog een keer doen.. of juist wel, om aan te tonen dat DE BEVEILIGING NOG STÉÉDS ZO LEK ALS EEN MANDJE IS!!1
Haha goeie, gaan we doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaan we dat straks ook doen als Alberto "een collega" zegt? Dat we dan allemaal SANDRAAA!!!11!![]()
posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |