Kempiquote:
dat wordt tijdverdelenquote:
Wacht nog ff tot edwin helemaal hooked is.. dan weet ik zeker dat ie goed is.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wacht nog ff tot edwin helemaal hooked is.. dan weet ik zeker dat ie goed is.
dag 1 en een week vrijquote:
WTF! zo'n ding kost 150 euro.... heb je ervoor moeten sparen ofzo?!?!?!?!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:08 schreef kepler het volgende:
tvp
Binnenkort dan eindelijk een eigen 360!
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
WTF! zo'n ding kost 150 euro.... heb je ervoor moeten sparen ofzo?!?!?!?!
Ik krijg maar 5 euro zakgeld per week...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik krijg maar 5 euro zakgeld per week...
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je kunt gelukkig wel games downloaden voor de 360quote:
Maar ik heb alleen een goedkope netbook zonder cd-branderquote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt gelukkig wel games downloaden voor de 360
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar ik heb alleen een goedkope netbook zonder cd-brander
Maakt niet uit, met een techwood tv kan je gedownloadde games naar je tv streamenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar ik heb alleen een goedkope netbook zonder cd-brander
Dan heb je twee TV's nodig?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, met een techwood tv kan je gedownloadde games naar je tv streamen
Ja je streamt dan van je techwood naar je eigen tv, en als je full hd wil moet je er nog een techwood tussen zetten.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Dan heb je twee TV's nodig?
Ok, klaar nu
Thanks! was het al weer bijna vergetenquote:
quote:
Ge-ni-aal topic.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:20 schreef lkb9000 het volgende:
Wat voor TV raden jullie mij aan rond de 0 en 250 Eur PS3
quote:
Ik weet het nietquote:
Nouja, dat is ook tof toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Maar in deel 1 was je echt zon grote clunky gast in een zwaar pak en nu lijkt het meer een of andere superheld die kan vliegen en shit
In Dead Space 1 was je een gewone monteur natuurlijk die niet wist wat er aan de hand is. Nu heb je gewoon meer een combat suite.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Maar in deel 1 was je echt zon grote clunky gast in een zwaar pak en nu lijkt het meer een of andere superheld die kan vliegen en shit
Dan geef ik het misschien ook een kansquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:20 schreef lkb9000 het volgende:
Maar het wordt wel meer actie en minder horror, ik hoop dat ze de sfeer wel net zo fijn houden!
Klopt idd maar als het veel meer actie wordt en minder horror lijkt me dat wel jammer. Maar misschien is het juist ook wel weer tof.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In Dead Space 1 was je een gewone monteur natuurlijk die niet wist wat er aan de hand is. Nu heb je gewoon meer een combat suite.
wat was dat kleine ding rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jezusquote:
Die zien we vast wel terug in MW3quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wat was dat kleine ding rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jezus
quote:
volgens mij kon je heen en weer switchenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
vraag me af hoe de besturing in elkaar zit.
steeds je eigen ding besturen of moet je al je manschappen 'leiden'?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:07 schreef Dynd het volgende:
Ik had gehoord dat je dingen kon unlocken via een facebook flashspelletje van Toy Soldiers, voor de XBL game, iemand meer info hierover?
ah thx.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij kon je heen en weer switchen
quote:Bad Company 2, however, is an open challenge to the market leader, Activision's blockbuster behemoth. So let me pin my flag to the mast right from the start. This is the superior game.
It's not just the occasional overt jibe at the competition's expense - though one cut-scene pokes fun at elite special forces who use "pussy-ass heartbeat detectors", while another vocal aside insists "snowmobiles are for sissies" as quad bikes roar along a narrow jungle path. The overall structure of the game echoes that of Infinity Ward's cash-cow while being smarter and deeper in almost every aspect. This is a game that nicks Call of Duty's party dress, and looks better in it.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:23 schreef Pimsterr het volgende:
Wat voor TV raden jullie mij aan rond de 0 en 250 Eur PS3
was een topic met je kloon?
Foto?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef AQuila360 het volgende:
Nieuwe tv binnen![]()
![]()
Meteen even GTA stories op spelen die ook binnen kwam vandaag
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef Edwinuss het volgende:
Of mag je nog steeds niet op je eigen kamer gamen en moet je het delen met je vader en moeder?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef AQuila360 het volgende:
Nieuwe tv binnen![]()
![]()
Meteen even GTA stories op spelen die ook binnen kwam vandaag
Hier nog één:quote:
quote:Quite simply, DICE understands that you don't necessarily need martyrdom perks, killer dogs or even hundreds of simultaneous players to make an excellent multiplayer game. You just need two very simple, yet often overlooked, factors: maps and balance.
http://www.eurogamer.net/(...)pany-2-review?page=1quote:Battlefield: Bad Company 2 is quite simply a superb package, with neither single-player nor online feeling like it's been given short shrift. They come together in the most robust, nuanced and carefully crafted game of its type this hardware generation. Modern Warfare is the obvious benchmark, and Bad Company 2 meets and even passes it with ease. But it's the high bar it sets for a genre mired in complacency that makes it so invigorating.
Ho ho, jongeman, niet zo gortig mien jong!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef -Dries- het volgende:
Fuck yeah. MW2 troon-stoter confirmed. Can't wait!
Je wacht toch wel meer op Perfect Darkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef -Dries- het volgende:
Fuck yeah. MW2 troon-stoter confirmed. Can't wait!
dacht dat dat niet nodig was. had t volgens mij in een filmpje op xbox live gezien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ah thx.
Weet je ook of dat echt nodig is of dat je manschappen zichzelf ook redden terwijl jij lekker ergens bezig bent![]()
Alleen te downloaden via xboxlive toch? Denk dat ik deze morgen ook ga halen
Ik had al meer fun in de demo van BC2 dan heel MW2. Net ook weer een paar potjes gespeeld en het is niks meer aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ho ho, jongeman, niet zo gortig mien jong!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:mijn vriendin heeft demo gedownload van Tropico en nu heb ik dus minder tijd voor mezelf op de 360
gelukkig komt de volledige versie heel lang niet uit
Huhquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Xbox 360-games ruil/verkoop topic deel 39
Ja volgens mij ligt het ingewikkeld. Maar dit denk ik omdat ik een eerdere Xbox had waarbij ik met een bepaald account altijd games kocht. Die kon ik gewoon met m'n eigen GT spelen, maar nu heb ik laatst een nieuwe 360 gekocht alle accounts en games gekopieerd en opnieuw gedownload, en nu moet ik met dat koop profiel ingesigned zijn (doe ik met tweede controller), want anders staat er ''Play Trail''.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm dacht alleen eigen xbox en dat je ook met account online moest!
Dat wist ik niet, ik heb het via een andere xbox met memory card gedaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:06 schreef MMaRsu het volgende:
Gebruik de DRM tranfser tool op de MS website, zet al je licenties om naar je nieuwe Xbox
nou, bied maar iets leuks danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Huhop xbox.com staat dat releasedatum nog niet bekend is
http://www.xbox.com/nl-NL/games/t/tropico3/details.page/
Dan zet je alleen de games over, die DRM tool zet de licenties over. MS heeft dat soort zaken echt als beste geregeld, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nintendo waar ik al mijn oude VC games gewoon kwijt benquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:55 schreef Dynd het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, ik heb het via een andere xbox met memory card gedaan.
quote:A source close to the game's development confirmed to IGN this morning the title is still planned for release, though no expected release date or publisher was named.
"I can promise you that game is still coming out and it is finished," the source said.
Six Days in Fallujah got off to a rocky start last April when then publisher Konami dropped the title just weeks after revealing it to the press. Our source said Konami was "too scared" to publish the title after the negative reaction the title garnered.
In August, Atomic Games suffered layoffs due to the studio's inability to secure a funded publishing deal. While the total reduced headcount was never confirmed, reports at the time suggested nearly 80 percent of the staff was let go with only a skeleton crew remaining.
The fate of the studio was very much left up in the air, but this news seems to indicate Atomic Games is still open in some capacity. We'll keep you updated if we hear anything else.
Een hele diepe buiging voor de lead character designer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Majin, zomer 2010 in de US:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
geen lips inc iigquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ie in de winkel kostmaar wat wil je er voor hebben?
Fokking hell, dit spel gaat records verbreken jongquote:
super nicequote:
Halo Reach wordt zo vetquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:48 schreef badboynova het volgende:
Ga jij nu maar eerst ODST spielenquote:
De enige XBLA game die ik dit jaar koop waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:55 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Adventures of Captain Smiley
Al zou een LEGO Jurassic Park wel tof zijn!quote:Warner Bros. and LEGO have struck a deal enabling TT Games to turn out LEGO game after LEGO game until 2016.
This allows the publisher to "further expand our slate of widely recognised, family-friendly games".
To date, the LEGO-styled takes on Star Wars, Batman and Indiana Jones have sold nearly 50m units worldwide.
Harry Potter will be the next famous licence to be given a LEGO makeover, with Years 1-4 due out on most formats in May.
Head through the fireplace to read our preview of LEGO Harry Potter: Years 1-4.
Nee, want europa.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wessiej! Moest jij importkosten betalen voor jouw DJ Hero van Amazon.de? Hij is er nu 49 (Renegade 75)...
Oh ja.quote:
Duurt nog wel ff he. Omdat Kepler.quote:
Ik woon 5 min van hem vandaan, kan wel even inbreken en hem meenemenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duurt nog wel ff he. Omdat Kepler.
quote:For the meagre sum of 400 Microsoft Points, or £3.99 over PSN, you're getting another quality episode, and anyone who enjoyed the game's campaign won't be disappointed with more of the same.
8/10
Dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, nu wordt het wel overkill denk ik
[..]
Al zou een LEGO Jurassic Park wel tof zijn!
quote:The Game Of The Year edition of Batman: Arkham Asylum due for release later this year will be playable in 3D on PS3 and Xbox 360.
That's according to an official ad for the game in India (which you can see below). The release will include Trioviz 3D technology, with two sets of 3D glasses included.
beter gaan ze terug naar de essentie van lego en dat is shit bouwen. en dan moet er een grand theft lego komen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, nu wordt het wel overkill denk ik
[..]
Al zou een LEGO Jurassic Park wel tof zijn!
Maand wachten? Meestal is het binnen een week geregeldquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:38 schreef Sony360wii het volgende:
Die van mij is kapot, 4 maanden geleden gekocht, Kan Ik gewoon terug naar de winkel of moet ik weer een maand wachten op die kutservice van microsoft?
quote:Looks like Red Dead Redemption has been delayed into May, according to Take-Two.
Noted in its Q1 2010 financial release, the game has been moved from April 27 in the US and April 30 in the UK to May 18 in North America and May 21 internationally.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:15 schreef Dynd het volgende:
[..]
Erg leuk, heb bijna alle achievements al, alleen gaat wel vervelen na een tijd.
fock datquote:
Turok was niet tof!?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn![]()
Ik zou het liefste van alles nog een vette dino game krijgen dus liever geen lego maar een echt toffe maarja of dat ooit zal gebeuren...
Jawel, maar die is alweer zo'n 15 jaar oud. Sindsdien... Niets meer met dinosauriers geweestquote:
Ik wil een eiland waar je free-roam kan rondlopen en dan ook beetje Lost invloeden dus dat er van die vage gebouwen en shit zijn. En dan veel verschillende dino's van klein grut tot raptors tot een t-rex met goeie A.I.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil een eiland waar je free-roam kan rondlopen en dan ook beetje Lost invloeden dus dat er van die vage gebouwen en shit zijn. En dan veel verschillende dino's van klein grut tot raptors tot een t-rex met goeie A.I.![]()
En dan een shooter/rpg met wat survival achtige dingen er in dus dat je geen rambo bent!
Als er zo iets komt is het AWESOME
Normaal heb je een te verwaarlozen POEP-mening, maar dit is je uitzonderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Sweetquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Normaal heb je een te verwaarlozen POEP-mening, maar dit is je uitzondering
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Mafia II is nu wéér uitgesteld.3e kwartaal.
Sterf 2K.
Misschien dat ze er toch nog iets van proberen te maken?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Mafia II is nu wéér uitgesteld.3e kwartaal.
Sterf 2K.
quote:Famitsu pointed out that Mikami has the image of making action games rather than shooters, to which he responded: "It will be a shooter that places importance on the good tempo and feeling of rhythm you get from playing an action game." The boss battles in particular will approach action games, he said.
quote:Crystal Dynamics has announced that Lara Croft is set to return in a digitally downloadable adventure.
As revealed on the Eidos forums, it's titled Lara Croft and the Guardian of Light. That's right, there's no mention of the words Tomb or Raider in the title - perhaps because this marks a departure for the series.
"This is a really exciting project for Crystal Dynamics, we have created something completely new and very different to what people might be expecting," said studio manager Darrell Gallagher.
"Lara Croft is such an iconic character in videogames, with Lara Croft and the Guardian of Light we have created what we believe is a truly original digital experience."
A website for the game has already been set up. There's not much to see, mind, just the opportunity to sign up for the newsletter.
The game is down for a release later this year, with platforms yet to be announced.
Dat is de gebruikte versie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:45 schreef DJ_ het volgende:
voor iedereen die hem nog niet heeft of kapot heeft gespeeld ,
Gears of war 1 is 7 euro bij nedgame , en nog wat andere meuk voor 7 euro .
die werken ook , en je hebt 3 maanden garantie op de discquote:
http://www.eurogamer.net/articles/two-worlds-ii-preview?page=2quote:All of which should hopefully be enough to cheer up anyone who found the first game boring. With a campaign that should take, at a minimum, 25 hours to get through, and side-quests and multiplayer oddities that should push that number well into three figures, Two Worlds II is looking surprisingly good. It's far too early to tell whether it's got what it takes to banish memories of the first game, but it certainly appears to be going in the right direction.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand de Just Cause 2 demo al gespeeld ?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/two-worlds-ii-preview?page=2
Eenmaal thuisgekomen verwacht ik hier straks een foto van een schuimbekkende Quila.
Ik heb hem niet! En dacht dat er op de xbox 360 ook een turok wasquote:
Is er ook! En daar reageerde hij denk ik ook op omdat die klote was!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb hem niet! En dacht dat er op de xbox 360 ook een turok was!
ah vandaar! Nou just cause 2 demo net gedaan, en dat gaat hem denk ik niet wordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is er ook! En daar reageerde hij denk ik ook op omdat die klote was!
NHL spellen zijn verrassend leuk ja, zelfs als je niks van de sport weetquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:59 schreef Roeni3 het volgende:
Net de NHL 10 demo geprobeerd (lang leve de OS). Moet zeggen dat de game me behoorlijk kan bekoren.
Inderdaad, je kan zelfs in first person view vechten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
NHL spellen zijn verrassend leuk ja, zelfs als je niks van de sport weet
die van ea zijn meestal beterquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:59 schreef Roeni3 het volgende:
Net de NHL 10 demo geprobeerd (lang leve de OS). Moet zeggen dat de game me behoorlijk kan bekoren.
Uhm, beter dan...? NHL 10 is van EA idd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die van ea zijn meestal beter, alleen NBA2K is beter met basketbal
je hebt ook NHL2Kquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uhm, beter dan...? NHL 10 is van EA idd.
vind m ook niet echt leuk. beetje saaie actie. t ziet er wel goed uit voor een spel met zo'n grote wereld. en die grappling hook is wel geinig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ah vandaar! Nou just cause 2 demo net gedaan, en dat gaat hem denk ik niet worden
quote:Hello Roy,
Thanks for placing your order with us at TheHut.com, order number ***
We're sorry that your order for the product(s) below has not yet been sent.
* Dead Rising 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RAAAAAAAAAAAAAGEis die al uit dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat ik die ook wel ga spelenquote:
Voor of na Fallout 3?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien dat ik die ook wel ga spelen
Zwaar klote iddquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zalig.
Mja het verzacht de pijn van de zoveelste uitstel niet.
Ligt het nou aan mij of is dit een wazige reactie?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:45 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik mag hopen dat ze dan flink aan de gameplay hebben zitten sleutelen, want grafisch ziet er nog steeds hetzelfde als 2 jaar terug uit
Hij vind het grafisch tegenvallen. Nu hoopt hij dat de gameplay wel meevalt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of is dit een wazige reactie?
''Want'' is dan een verkeerde woordkeuze. Hij hoopt dat de gameplay refined wordt, vervolgens onderbouwd hij dit met een geheel andere aspect (graphics).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hij vind het grafisch tegenvallen. Nu hoopt hij dat de gameplay wel meevalt.
Als er aan 1 aspect van het spel niks wordt veranderd kan je er natuurlijk bang voor zijn dat dit met een ander aspect hetzelfde verhaal isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''Want'' is dan een verkeerde woordkeuze. Hij hoopt dat de gameplay refined wordt, vervolgens onderbouwd hij dit met een geheel andere aspect (graphics).
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
Jezus wat is GTA toch kut![]()
![]()
Ik was het vergeten maar nu merk ik het weer
Nou dat niet, maar een dik jaar terug verscheen er een kerst '08 trailer met dezelfde graphics.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hij vind het grafisch tegenvallen. Nu hoopt hij dat de gameplay wel meevalt.
GTA is briljant. Snap niet waarom je loopt te janken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
Jezus wat is GTA toch kut![]()
![]()
Ik was het vergeten maar nu merk ik het weer
De auto's en motoren rijden gewoon zo KUT niet normaal zelfs als je rustig rijd is het nog niet te doen. Je springt en zwalkt over de wegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
GTA is briljant. Snap niet waarom je loopt te janken.
Dan kan je gewoon NIET rijden. Want het is prima te doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De auto's en motoren rijden gewoon zo KUT niet normaal zelfs als je rustig rijd is het nog niet te doen. Je springt en zwalkt over de weg![]()
Snap echt niet hoe je daar bij komt. Heb nooit problemen gehad met rijden! En popups heb ik ook nooit last van gehad!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De auto's en motoren rijden gewoon zo KUT niet normaal zelfs als je rustig rijd is het nog niet te doen. Je springt en zwalkt over de weg![]()
Sowieso is alles houterig en raar en die missies zijn ook kut want als het misgaat ben je je armor kwijt en moet je wel helemaal opnieuw beginnen. Indoor is helemaal kut je blijft overal plakken.
Verder wel een toffe game zolang je geen missies doet is het goed te doen maja die zul je toch een keer moeten doen.
Links en rechts kijken vind ik juist leuk om te doen bij het autorijden, dat de camera iets te laag zit is inderdaad wel een beetje vervelendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:37 schreef jimjim1983 het volgende:
de camera in gta is wel irritant, beter kijken ze voor t volgende deel naar the saboteur wat dat betreft. daar gaat de camera niet steeds automatisch net iets te laag en te langzaam om de bocht maar blijft ie staan waar je t laat staan.
Zelfs ik had er geen problemen mee en dat wil wat zeggenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon NIET rijden. Want het is prima te doen.
Nee dat is tofquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:36 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Zelfs ik had er geen problemen mee en dat wil wat zeggenAlleen die helicopters besturen zuigt ......
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee dat is tofJuist leuk dat je het onder de knie moet krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:41 schreef Black-Hole het volgende:
[..]ga eens met de helicopter oefenen, desnoods met cheats, is sowieso leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is ook niet makkelijk om een helicopter te besturenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:36 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Zelfs ik had er geen problemen mee en dat wil wat zeggenAlleen die helicopters besturen zuigt ......
quote:Portal 2 For Two
In case you somehow missed our big cover reveal, Portal 2 is set to drop this upcoming holiday season at full retail price. Even though the first game was just a few hours long, the sequel promises some extra content for your return through Aperture Science, most notably the inclusion of co-op.
While we won't reveal much more (be sure to read our 12-page story in our April issue) just know the original portal isn't the last time you'll see GLaDOS. There will also be surprising new characters and brand new areas of the Aperture Science Labs. The two-player co-op mode will feature its own campaign with two new playable characters. When it comes to these mind-bending puzzles, two brains are always better than one.
Be sure to regularly check in with our Portal 2 Hub for updates and exclusive content all month long.
dat is best te doen hoor, en het moeilijke maakt het juist leuker om bijvoorbeeld vlak boven de snelweg te vliegenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:47 schreef Pimsterr het volgende:
de heli besturing faalt wel, omdat je niet normaal op 1 hoogte rechtuit kunt vliegen
Nu kan Edje het meteen zien, welke game het isquote:
Dat had ik ook wel gezien als het er niet bij staatquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu kan Edje het meteen zien, welke game het is
Die discussie blijft ook elk topic weer voorbij komenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:08 schreef Edwinuss het volgende:
Maar er komen zoveel games uit, die dude post zoveel screens en dan vraag ik me soms af waarom hij de titel er niet bij zet, zoveel moeite is dat nu ook weer niet.
Hij begint erover. Maar het is toch niet meer dan logisch? Zijn doel is om die plaatjes aan iedereen te laten zien, maar als hij er geen titel bij zet heeft het toch geen zin?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:16 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Die discussie blijft ook elk topic weer voorbij komen
Ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:17 schreef Edwinuss het volgende:
Hij begint erover. Maar het is toch niet meer dan logisch? Zijn doel is om die plaatjes aan iedereen te laten zien, maar als hij er geen titel bij zet heeft het toch geen zin?
"Hij", dat zal ik wel zijn! Maar goed, ik vind dat je opzich gelijk hebt! Daarom begon ik eroverquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij begint erover. Maar het is toch niet meer dan logisch? Zijn doel is om die plaatjes aan iedereen te laten zien, maar als hij er geen titel bij zet heeft het toch geen zin?
Dat doen de websites toch ook niet?
Ik hou er verder wel over op.
Hij is die persoon die mee zou doen met BC2quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
"Hij", dat zal ik wel zijn! Maar goed, ik vind dat je opzich gelijk hebt! Daarom begon ik erover
Jij hebt je rijbewijs zeker bij een pakje boter gekregenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon NIET rijden. Want het is prima te doen.
For the people who are still alivequote:
Als je moet vluchten is het juist mooi, de chaos etc.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij hebt je rijbewijs zeker bij een pakje boter gekregen![]()
Het rijd allemaal opzich wel maar niet als je echt weg moet vluchten ofzo dan is het zwaar klote![]()
Buiten de missies om is het wel tof moet ik zeggen
Dude! Ik was er gister gewoon hoor!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij is die persoon die mee zou doen met BC2
En dat maakt een toffe actie meteen geweldig, en dat is het mooiequote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je moet vluchten is het juist mooi, de chaos etc.
Je moet gewoon oefenen, het is niet een game waar alles voor je gedaan kan worden, je moet zelf rijden. Hangt ook van de auto's af trouwens.
Horrible.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dit wordt 'm ook niet:
ja het werkt wel; ik heb nooit veel problemen gehad met heli missiesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
dat is best te doen hoor, en het moeilijke maakt het juist leuker om bijvoorbeeld vlak boven de snelweg te vliegen
da's voor de PSP neem ik aan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dit wordt 'm ook niet:
uncompressed sound , en moviesquote:
Klopt die was tofquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:11 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
ja het werkt wel; ik heb nooit veel problemen gehad met heli missies
de achievement in IV dat je onder alle bruggen moest vliegen was echt geweldig om te doen
Ik doelde meer op de screens van P2quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
uncompressed sound , en movies, en tja gewoonte om ff op een PS te spelen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de screens van P2
Maar PS3>XBOX ANYTIME JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
UBER ALLquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
GAYSTATION 3
the nannyquote:
ja dikke shizzle , op een of andere manier zinn FF's gewoon zoveel anders als al die andere jrpg meuk .quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:55 schreef RickoKun het volgende:
Nou mannen, is FF13 een beetje vette shizzle?
ik zie em nog niet op metacritic.com staan
dubbeltje en nederlanderquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:40 schreef SuperFruitig het volgende:
lol 45ex
3 tientjes mag je m opsturen
ja korting voor heel fok , en alles voor de release in huisquote:
Piekhaar ook weer dik in orde?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:39 schreef DJ_ het volgende:
maar de graphics , sound , verhaal , en shit is weer dik in orde
nee , afro kapels , en tietenquote:
Jij zit FF 13 volgens mij naakt te spelen en af en toe schakel je over op de joystick ipv controllerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:21 schreef badboynova het volgende:
Zachtjes drukte hij op de juiste knoppen, langzaam ging er wat open.
Met een bezweet voor hoofd plaats hij met beleid iets erin, en weer beroerd
hij de juiste knoppen waardoor de opening zich langzaam sluit.Zit jij ook al naakt voor dat ding? wtf doen jullie tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zit jij ook al naakt voor dat ding? wtf doen jullie tochjij kwam er meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op zondag 7 maart 2010 01:32 schreef jimjim1983 het volgende:
The Incredible Machine series makes its way onto the Xbox Live Arcade.
quote:
altijd leuk, eerst uitstellen en dan fijn met nieuwe screens komen!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
21 mei.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
altijd leuk, eerst uitstellen en dan fijn met nieuwe screens komen!
Wanneer is nu eigenlijk de nieuwe release date?!
Zo hoort het inderdaadquote:Op zondag 7 maart 2010 13:01 schreef Wessiej het volgende:
+ Truly terrifying
+ Remarkable storytelling
+ Fantastic firefights
+ Linear and scripted
+ Not for the easily depressed
- Some wonky combat
Ik. Wil.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
matig, denk dat ie snel gaat vervelen.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat vind men eigenlijk van JC2,
ik vind de demo erg smakelijk![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
matig, denk dat ie snel gaat vervelen.
Er ligt nogal veel focus op die kerel met zijn baard. Zal denk ik wel een grote rol spelen dan in het spel.quote:
nee johquote:Op zondag 7 maart 2010 17:35 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Er ligt nogal veel focus op die kerel met zijn baard. Zal denk ik wel een grote rol spelen dan in het spel.
Nooit.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh ja voordat ik het nog onder de aandacht vergeet te brengen. Begin je al 7 kleuren te schijten Roy?
MS werkt niet in het weekend. Vrijdag heb je m weer terug.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:45 schreef Sony360wii het volgende:
Donderdag mijn 360 verstuurd naar microsoft, vrijdag aangekomen bij het reparatiecentrum in Frankfurt volgens UPS maar sindsdien niks meer gehoord en online is mijn reparatiestatus "Geen uitstaande reparatie"
Vandaag zou ik me beta key gemaild krijgen.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Is het bekend wanneer de Blur beta-keys naar je e-mail worden gestuurd? Ik wil spelen
die via gamespot had ik al directquote:Op maandag 8 maart 2010 09:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Is het bekend wanneer de Blur beta-keys naar je e-mail worden gestuurd? Ik wil spelen
Niet nodig, Zondag zullen we nog wel eens zien!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh ja voordat ik het nog onder de aandacht vergeet te brengen. Begin je al 7 kleuren te schijten Roy?
Ik ook, maar de échte redeem-code voor in je Xbox dashboard.quote:
ow zie t jaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik ook, maar de échte redeem-code voor in je Xbox dashboard.
Heb hem nog steeds niet trouwens, kut-tijdzones
quote:Bedankt voor je registratie voor de exclusieve BLUR online multiplayer beta.
Wij zullen u uw e-mail xbox token te downloaden.
Gast, het concept was al weg na Prince of Persia 3dquote:Op maandag 8 maart 2010 19:38 schreef Chocobo het volgende:
Voelt allemaal een beetje nep en gehaast aan! Geld trekken uit een oude succesformule, terwijl het laatste concept helemaal verdwenen is. Check de eerste gameplay beelden van Prince of Persia.
http://www.gamersyde.com/(...)t_look-14536_en.html
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dynamisch weer, met opdrogende baan! (wordt per 30cm^2 berekend, dus ook een opdrogende ideale lijn
)
Must-havequote:Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dynamisch weer, met opdrogende baan! (wordt per 30cm^2 berekend, dus ook een opdrogende ideale lijn
)
Eindelijk F1!!!! wat heb ik daar lang op gewacht.......quote:Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
)
Gast jij mag niet eens met een driewieler aan de gangquote:Op maandag 8 maart 2010 22:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Eindelijk F1!!!! wat heb ik daar lang op gewacht.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |