Kempiquote:
dat wordt tijdverdelenquote:
Wacht nog ff tot edwin helemaal hooked is.. dan weet ik zeker dat ie goed is.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wacht nog ff tot edwin helemaal hooked is.. dan weet ik zeker dat ie goed is.
dag 1 en een week vrijquote:
WTF! zo'n ding kost 150 euro.... heb je ervoor moeten sparen ofzo?!?!?!?!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:08 schreef kepler het volgende:
tvp
Binnenkort dan eindelijk een eigen 360!
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
WTF! zo'n ding kost 150 euro.... heb je ervoor moeten sparen ofzo?!?!?!?!
Ik krijg maar 5 euro zakgeld per week...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik krijg maar 5 euro zakgeld per week...
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je kunt gelukkig wel games downloaden voor de 360quote:
Maar ik heb alleen een goedkope netbook zonder cd-branderquote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt gelukkig wel games downloaden voor de 360
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar ik heb alleen een goedkope netbook zonder cd-brander
Maakt niet uit, met een techwood tv kan je gedownloadde games naar je tv streamenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar ik heb alleen een goedkope netbook zonder cd-brander
Dan heb je twee TV's nodig?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, met een techwood tv kan je gedownloadde games naar je tv streamen
Ja je streamt dan van je techwood naar je eigen tv, en als je full hd wil moet je er nog een techwood tussen zetten.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Dan heb je twee TV's nodig?
Ok, klaar nu
Thanks! was het al weer bijna vergetenquote:
quote:
Ge-ni-aal topic.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:20 schreef lkb9000 het volgende:
Wat voor TV raden jullie mij aan rond de 0 en 250 Eur PS3
quote:
Ik weet het nietquote:
Nouja, dat is ook tof toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Maar in deel 1 was je echt zon grote clunky gast in een zwaar pak en nu lijkt het meer een of andere superheld die kan vliegen en shit
In Dead Space 1 was je een gewone monteur natuurlijk die niet wist wat er aan de hand is. Nu heb je gewoon meer een combat suite.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Maar in deel 1 was je echt zon grote clunky gast in een zwaar pak en nu lijkt het meer een of andere superheld die kan vliegen en shit
Dan geef ik het misschien ook een kansquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:20 schreef lkb9000 het volgende:
Maar het wordt wel meer actie en minder horror, ik hoop dat ze de sfeer wel net zo fijn houden!
Klopt idd maar als het veel meer actie wordt en minder horror lijkt me dat wel jammer. Maar misschien is het juist ook wel weer tof.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In Dead Space 1 was je een gewone monteur natuurlijk die niet wist wat er aan de hand is. Nu heb je gewoon meer een combat suite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |