quote:Op maandag 1 maart 2010 10:41 schreef Devz het volgende:
[..]
Matige singleplayer dus. Jammer, gaat 'm niet worden.
quote:Jonathan Blow, bedenker vanBraid
, kondigde vorig jaar aan dat hij aan The Witness werkt. De puzzelgame speelt zich af op een onbewoond eiland en verschijnt eind 2011 op diverse systemen. Hieronder de eerste artworks van het spel.
Kun je GOW 1 en 2 offline cooppen?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:21 schreef Cyberia18 het volgende:
MW SP was zalig.
MW 2 SP was om van te janken.
Halo, tsja Halo
Gears SP was toffig, zeker in co-op!
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef Bastard het volgende:
Ik mis weer wat geloof ik... wat was er nou weer niet goed aan de SP van MW2?
Mijn oordeel.quote:Heb de singleplayer enkele dagen geleden uitgespeeld (op Veteran wat op de Favela missie na behoorlijk eenvoudig was te doen) en moet zeggen: bijzonder teleurstellend.
Het is erg onsamenhangend met een nog slechtere pacing. Je springt van hot naar her over de hele wereld, met tussendoor saaie en nietszeggende 'cutscenes'. Een gemiste kans nadat het begin nog redelijk overtuigend was.
Zonder enige twijfel een flinke achteruitgang ten opzichte die van Modern Warfare 1. Die campaign kende wél memorabele scenes, had aanzienlijk meer structuur en gaandeweg leerde je de personages ook beter kennen.
Wat de vliegveldscene betreft riep het bij mij maar weinig emoties op. Je kreeg eigenlijk weinig van de achtergrond, voorbereiding of de haat mee. Je krijgt alleen de mogelijkheid om de passagiers wel of niet neer te maaien. Meer niet.
Infinity Ward begaat hier een grote fout dat ze het sowieso al belachelijke over the top verhaal opeens serieus willen maken. Alsof een game als dit een speciale boodschap zou moeten hebben. Er zijn ook verder geen consequenties aan verbonden (het maakt niet uit of je wel of niet op civilians schiet).
Ik heb geen probleem met geweld in games, maar andere games zorgen in ieder geval ervoor dat je daden gevolgen hebben of nemen zichzelf gewoon niet te serieus (ik noem een GTA).
Ik snap je punt totaal. Maar ff een dingetje wat ik me nu ff afvraag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Dus tussen HL2 en Metro 2033 is er volgens jouw geen goede shooter uitgekomen?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef -Dries- het volgende:
Als je niet van nadenken houdt, je van lineaire shooters houdt met respawnende vijanden en ontzichtbare checkpoint lijnen dan is COD helemaal iets voor jou!
Goede SP FPS zijn er wel hoor SoldMayor! HL2 en Perfect Dark om maar iets te noemen. En volgens mij wordt dat Metro 2033 ook wel wat..
Tsja.. ik vond het wel kicken allemaal eigenlijk, en voor mij hoeft er niet veel verhaal in te zitten wdb.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tsja.. ik vond het wel kicken allemaal eigenlijk, en voor mij hoeft er niet veel verhaal in te zitten wdb.
Vliegveldscene ok, die had er niet in gehoeven, de meerwaarde er van ontgaat mij dan ook compleet.. maar voor de rest, lekker schieten, mooie graphix..
Ik ben kennelijk snel tevreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Laat maar een keer weten wanneer?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Mmm, zin om een keer langs te komen dan Clif, aangezien ik nog overtuigd moet worden van de 'leukigheid' van GearsOW
Noem maar es wat.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dus tussen HL2 en Metro 2033 is er volgens jouw geen goede shooter uitgekomen?
Vanavond? Ik heb de game niet trouwensquote:
Aaaah, 2 balkjes, een circel en pseudo-physicsquote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien omdat ik van de Pong generatie ben he.
Ik mag op het moment niet fietsenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vanavond? Ik heb de game niet trouwens
Moet je wel een kuteind fietsen bytheby
Dat weet ikquote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Ze is er niet vanavond
Ik heb EN geen fiets, EN geen auto atm
Winkelcentrum Woensel/Winstonquote:Op maandag 1 maart 2010 16:25 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Misschien pak ik de bus, ik denk er nog ff over naWelke halte is ergens bij jou in de buurt?
Heb jij geen huisarrest ofzo?quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb jij geen huisarrest ofzo?
Ik wil ed en agayla wel bij elkaar meemaken
quote:Daarnaast is het niet echt verbluffend in aanbiedingenwereld. Misschien de meest interessante zijn Heavy Rain en Battlefield Bad Company 2 voor ¤ 44,- in Groningen en Zwolle deze zaterdag, tussen 15:00 en 17:00.
mandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |