Er ligt nogal veel focus op die kerel met zijn baard. Zal denk ik wel een grote rol spelen dan in het spel.quote:
nee johquote:Op zondag 7 maart 2010 17:35 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Er ligt nogal veel focus op die kerel met zijn baard. Zal denk ik wel een grote rol spelen dan in het spel.
Nooit.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh ja voordat ik het nog onder de aandacht vergeet te brengen. Begin je al 7 kleuren te schijten Roy?
MS werkt niet in het weekend. Vrijdag heb je m weer terug.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:45 schreef Sony360wii het volgende:
Donderdag mijn 360 verstuurd naar microsoft, vrijdag aangekomen bij het reparatiecentrum in Frankfurt volgens UPS maar sindsdien niks meer gehoord en online is mijn reparatiestatus "Geen uitstaande reparatie"
Vandaag zou ik me beta key gemaild krijgen.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Is het bekend wanneer de Blur beta-keys naar je e-mail worden gestuurd? Ik wil spelen
die via gamespot had ik al directquote:Op maandag 8 maart 2010 09:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Is het bekend wanneer de Blur beta-keys naar je e-mail worden gestuurd? Ik wil spelen
Niet nodig, Zondag zullen we nog wel eens zien!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh ja voordat ik het nog onder de aandacht vergeet te brengen. Begin je al 7 kleuren te schijten Roy?
Ik ook, maar de échte redeem-code voor in je Xbox dashboard.quote:
ow zie t jaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik ook, maar de échte redeem-code voor in je Xbox dashboard.
Heb hem nog steeds niet trouwens, kut-tijdzones
quote:Bedankt voor je registratie voor de exclusieve BLUR online multiplayer beta.
Wij zullen u uw e-mail xbox token te downloaden.
Gast, het concept was al weg na Prince of Persia 3dquote:Op maandag 8 maart 2010 19:38 schreef Chocobo het volgende:
Voelt allemaal een beetje nep en gehaast aan! Geld trekken uit een oude succesformule, terwijl het laatste concept helemaal verdwenen is. Check de eerste gameplay beelden van Prince of Persia.
http://www.gamersyde.com/(...)t_look-14536_en.html
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dynamisch weer, met opdrogende baan! (wordt per 30cm^2 berekend, dus ook een opdrogende ideale lijn
)
Must-havequote:Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dynamisch weer, met opdrogende baan! (wordt per 30cm^2 berekend, dus ook een opdrogende ideale lijn
)
Eindelijk F1!!!! wat heb ik daar lang op gewacht.......quote:Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
)
Gast jij mag niet eens met een driewieler aan de gangquote:Op maandag 8 maart 2010 22:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Eindelijk F1!!!! wat heb ik daar lang op gewacht.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |