En dat maakt een toffe actie meteen geweldig, en dat is het mooiequote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je moet vluchten is het juist mooi, de chaos etc.
Je moet gewoon oefenen, het is niet een game waar alles voor je gedaan kan worden, je moet zelf rijden. Hangt ook van de auto's af trouwens.
Horrible.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dit wordt 'm ook niet:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ja het werkt wel; ik heb nooit veel problemen gehad met heli missiesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
dat is best te doen hoor, en het moeilijke maakt het juist leuker om bijvoorbeeld vlak boven de snelweg te vliegen
da's voor de PSP neem ik aan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dit wordt 'm ook niet:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
uncompressed sound , en moviesquote:
Klopt die was tofquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:11 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
ja het werkt wel; ik heb nooit veel problemen gehad met heli missies
de achievement in IV dat je onder alle bruggen moest vliegen was echt geweldig om te doen
Ik doelde meer op de screens van P2quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
uncompressed sound , en movies, en tja gewoonte om ff op een PS te spelen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de screens van P2
Maar PS3>XBOX ANYTIME JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
UBER ALLquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
GAYSTATION 3
the nannyquote:
ja dikke shizzle , op een of andere manier zinn FF's gewoon zoveel anders als al die andere jrpg meuk .quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:55 schreef RickoKun het volgende:
Nou mannen, is FF13 een beetje vette shizzle?
ik zie em nog niet op metacritic.com staan
dubbeltje en nederlanderquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:40 schreef SuperFruitig het volgende:
lol 45ex
3 tientjes mag je m opsturen
ja korting voor heel fok , en alles voor de release in huisquote:
Piekhaar ook weer dik in orde?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:39 schreef DJ_ het volgende:
maar de graphics , sound , verhaal , en shit is weer dik in orde
nee , afro kapels , en tietenquote:
Jij zit FF 13 volgens mij naakt te spelen en af en toe schakel je over op de joystick ipv controllerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |