quote:Op maandag 1 maart 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoooi!Balen van Whoopie zeg.
Die blijft maar sukkelen met de oortjes.
JJH!![]()
En de rest!
Maar die heeft als t goed is geen volle zakkenquote:
jep, die heerlijke snijdende tasjes bij de kassaquote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van die goeiekopes extragraties (JJH) tassen?
Wat is de buit?
Je maakte mij aan hetquote:
Oeh, ik neem aan dat je gewoon loempiavellen bedoelt?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, die heerlijke snijdende tasjes bij de kassa
een stapel rotipannekoeken, een kilo bapaomeel, een pak met deegvellen voor springroldingen, hete mango chutney, speciale rotisambal, boemboe voor lemper, een deegpers voor bladerdeeg, en beslagmix voor spekkoek![]()
toen ik daar binnenliep hadden ze zoveel dat ik spontaan vergat wat ik ook alweer wilde halen
maar volgende keer gaat er een sake-setje meeen ik heb gekeken voor een oshizushipers, amar die hadden ze niet, alleen maar sushimallen voor ronde sushi, voor mensen die niet kunnen rollen
![]()
foto komt nog wel
quote:
Wonen, werken, recreeëren?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Ynske het volgende:
Cat... vraagje, de Dries in Weert is dat wat? qua omgeving enzo?
Hijs op slot!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hijs op slot!![]()
En iemand nam me serieus.
Maakt niks uit hoor, zo'n haast heeft het nou ook weer niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was vandaag zo een chaos op kantoor dat ik helemaal vergeten ben de dvd op de post te doen.
Maar morgenochtend maak ik hem meteen postklaar
checkquote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, ik neem aan dat je gewoon loempiavellen bedoelt?
nee helaas, ik heb nog gekeken, maar niet gevondenquote:Ik moet ook nog steeds mn bapaobloem gaan gebruiken....
Rotisambal van madame jeanets?
ik wil het gewoon eens proberen, ik ga het echt niet iedere week makenquote:Die is echt om te huilen zo lekker![]()
Spekkoek maken is mij echt te omslachtig, spekkoek en onde onde, dat zijn twee dingen die ik altijd koop, ipv zelf maken
Het is niet de beste buurt van Weert, zeker de flats aan de St. Jozeflaan (komt uit op de Dries) hebben een naam, zeg maar. Al ken ik ook weer iemand die daar jaren met veel plezier gewoond heeft. Kan ik vrijdag voor je informeren hoe het daar écht is. Op zich is het er best wonen denk ik. Dicht bij het station, dichtbij het centrum en winkels in de buurt. En Weird is gewoon leuk.quote:
Nee maar ik vind het gewoon niet zo netjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Maakt niks uit hoor, zo'n haast heeft het nou ook weer niet.
Die sambal kun je natuurlijk ook es zelf maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check
[..]
nee helaas, ik heb nog gekeken, maar niet gevonden
ik denk eerder omdat het zo groot is, ze zullen het vast wel hebben
next time!
[..]
ik wil het gewoon eens proberen, ik ga het echt niet iedere week maken
Kan gebeuren toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het gewoon niet zo netjes.
Maak het morgen in orde
Sambal maken is echt heel simpel.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
nu ik zo zit te denken, mijn extra hete sambal badjak van de toko is bijna op, nog tips?
Vogelquote:Op maandag 1 maart 2010 19:52 schreef Enfermera het volgende:
Zo, was ff weg maar heb mn plan van aanpak af van mn scriptie!Tis echt kickassvetcoolstoersupergaaf geworden
Ben benieuwd naar de feedback
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:52 schreef Enfermera het volgende:
Zo, was ff weg maar heb mn plan van aanpak af van mn scriptie!Tis echt kickassvetcoolstoersupergaaf geworden
Ben benieuwd naar de feedback
heter kan wel hoor, maar die zijn niet echt eetbaar geloof ikquote:Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sambal maken is echt heel simpel.
Veel hete pepers, wat suiker, wat ui, gewoon ff googelen op goede recepten.
En neem dan madame jeanets, heter kun je het echt niet krijgen!
quote:
Je kan nog steeds niet spellen.quote:
Maastrichtquote:Op maandag 1 maart 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Je weet waar je zijn moet als ze leeg moeten he
de milieustraatquote:Op maandag 1 maart 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Je weet waar je zijn moet als ze leeg moeten he
quote:
Is niet eens nodig, kom maar gewoon hier in de SCquote:
Ja, wat had je nu al gelezen van hem?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:05 schreef DanseMacabre het volgende:
oh-oh, heb je nog een John Irving-tip?
Ik zat vandaag in de trein met een Amsterdamse vrouw en een Limburgse man. Allebei met een ontzettend zwaar accent. Dat klinkt nog best leuk.
Gut, het niveau is weer ver te zoeken.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is niet eens nodig, kom maar gewoon hier in de SC![]()
Ja ik zei kom
Alleen de wereld volgens Garp heb ik gelezen.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, wat had je nu al gelezen van hem?
Oh, wil je de film the Cicer House Rules lenen??????
Die is zoooooooooooooooooooooooooow mooi![]()
Of wil je eerst het boek lezen
Thnx, spelfout verbeterd!quote:
Ah, dan doe ik die morgen dr bijquote:Op maandag 1 maart 2010 20:08 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Alleen de wereld volgens Garp heb ik gelezen.![]()
Ik wil de film best lenen hoor.
Nee hoor, maar ik dacht dat de laatste tijd het niveau wel wat hoger lag.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx, spelfout verbeterd!
JJH jaloers of zo?
Damn, ik kan echt maar een van jullie tegelijkertijd pleasen he?
so far for multitaskingquote:Op maandag 1 maart 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx, spelfout verbeterd!
JJH jaloers of zo?
Damn, ik kan echt maar een van jullie tegelijkertijd pleasen he?
En nog diverse lichaamsopeningenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
so far for multitasking![]()
je hebt toch twee handen...
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja er was sprake van niveau omdat iedereen zn smoel hieldquote:Op maandag 1 maart 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik dacht dat de laatste tijd het niveau wel wat hoger lag.
Verkeerd gedacht.
En zo gauw als één iemand begint het is het spreekwoordelijke hek van de dam.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja er was sprake van niveau omdat iedereen zn smoel hield
Tof, dankje.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah, dan doe ik die morgen dr bij![]()
Heeeel mooi vind ik m.
Mijn favo boek van Irving is A Prayer For Owen Meany.
Echt, dat leest zo heerlijk weg.
Maar Hotel New Hampshire ook.
En alle andere ook, maar die twee en Cider House en Garp het meest.
Ik ga meteen de film ff zoeken
NOEEEEEEEEEES, het ligt niet aan mij.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het niveau is wel hoger dan eerst, maar het verschil is nog minder dan de dikte van een vloeipapiertjequote:Op maandag 1 maart 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Verkeerd gedacht.
Dat is niet bijzonder veel....quote:Op maandag 1 maart 2010 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het niveau is wel hoger dan eerst, maar het verschil is nog minder dan de dikte van een vloeipapiertje
BFO?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga naar geen van beide. Het enige wat tot nu toe zeker is, is BFO.
Ah, relaxed.quote:
Echt hequote:
Die is al voor 90% bekend.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heZo bizar, nu al! Volgensmij 't snelste ooit.
Haha ja misschien, hangt af van de line up
Ja sorry, ben de laatste tijd niet zoveel meer hier.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Verkeerd gedacht.
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is al voor 90% bekend.
En ja, echt binnen 2 weken ofzo. Met een enkele band bekend. Geloof 4 van de 200 acts ofzoVorig jaar was het pas Mei uitverkocht ofzo
Misschien omdat mensen minder geld hebben om op vakantie te gaan maar wel leuke dingen willen doenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heZo bizar, nu al! Volgensmij 't snelste ooit.
Haha ja misschien, hangt af van de line up
Ik weet het niet. Een beetje festival kost ook al snel 300 á 400 euro totaal (ticket + reis + verblijf + eten/drinken) voor 3 á 4 dagen. Als je beetje doorspaart heb je voor 500 á 600 euri toch wel een vakantie buiten hoogseizoenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Misschien omdat mensen minder geld hebben om op vakantie te gaan maar wel leuke dingen willen doen?
Dichtbij is een understatement. 5 minuten lopen.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, relaxed.
Ook nog dicht bij huis.
Hier in Rotterdam ist altijd pet met dat Bevrijdingsfestival.
Das nicequote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dichtbij is een understatement. 5 minuten lopen.
Vorig jaar hoorde ik de afsluiting van Armin van Buuren vanaf mijn balkon!
Pffffffff.quote:
Toch had i liever in het park gestaan. Maar nadat ik thuis ff wat gegeten had was de puf ver te zoeken....quote:
Ja precies!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is al voor 90% bekend.
En ja, echt binnen 2 weken ofzo. Met een enkele band bekend. Geloof 4 van de 200 acts ofzoVorig jaar was het pas Mei uitverkocht ofzo
Wat LL al zegt, festivals zijn elk jaar weer duurder geworden, ik kan echt wel voor minder geld op vakantie dan naar zo'n festival! Zeker al dat eten daar op het festivalterrein zelf is waar je het meeste geld aan uitgeeft, naast het kaartje.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Misschien omdat mensen minder geld hebben om op vakantie te gaan maar wel leuke dingen willen doen?
En dan net zo'n actie als met die film laatst.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
heeft fok niet gewoon sitiekem 80% van de kaartjes ingekocht ofzo
Ik twijfel nog. Zit wel wat leuks tussen, maar vrijwel alle grote namen heb ik al minstens één keer en sommige meerdere keren gezien. En qua sfeer is Pinkpop ook weer niet zo leuk dat je daarvoor een ticket koopt. Dat is toch meer iets van Lowlands...quote:Op maandag 1 maart 2010 20:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja precies!
[..]
Wat LL al zegt, festivals zijn elk jaar weer duurder geworden, ik kan echt wel voor minder geld op vakantie dan naar zo'n festival! Zeker al dat eten daar op het festivalterrein zelf is waar je het meeste geld aan uitgeeft, naast het kaartje.
Pinkpop is wel grappig, maar niet echt leuke namen vind ik, niet genoeg om een dagje te gaan. Helaasch.Volgend jaar wellicht Lowlands
Tjah tis allemaal in perspectief. Aan de ene kant is het een zwik geld. Aan de andere kant is een kaartje van 150/160 totaal niet duur als je 3 á 4 wereldbands ziet + nog veel 'kleiners' (waar soms ook veel gerenomeerde namen tussen zitten).quote:Op maandag 1 maart 2010 20:22 schreef Cat22 het volgende:
Bospop is dit jaar verhuisd. Nu voor mij op loopafstand. Dus misschien dat ik dit jaar weer eens ga.Pinkpop laat ik toch maar aan me voorbij gaan.
Maar kolere! Wat zijn die festivals toch duur!
Lowlands is ook heel relaxed. Vind het qua sfeer nog beter dan Rock Werchter ofzo. Het is lekker compact, écht een festival. Bij Werchter zit het allemaal heel verspreid (campings en festivalterrein). Plus heb je er gewoon ook heel veel Nederlandersquote:Op maandag 1 maart 2010 20:26 schreef oh-oh het volgende:Bospop is dat bejaardenpop?????
Voor de sfeer kun je t best naar België gaan, daar zijn de festivals pas gezellig
Vind ik ook, dat je niet een half uur hoeft te lopen van camping naar festivalterrein.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lowlands is ook heel relaxed. Vind het qua sfeer nog beter dan Rock Werchter ofzo. Het is lekker compact, écht een festival. Bij Werchter zit het allemaal heel verspreid (campings en festivalterrein). Plus heb je er gewoon ook heel veel Nederlanders
Dat valt toch reuze mee nogquote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef P.F het volgende:
Ik ben meer van de technoMaar een Awakenings festival lijkt mij bijvoorbeeld weer veeel te groot!
Is toch gewoon praktisch Lowlands maar dan in Belgie, ze boeken toch ook 70% van de line-ups samenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga mss naar Pukkelpop als dr iets leuks komt.
Das echt gezellig, kortbij en niet zo massaal
quote:Pukkelpop luistert! Lijstjestijd gaat van start
Democratie rules! Vorig jaar lieten meer dan 30.000 mensen weten welke bands zij graag op Pukkelpop zouden willen zien! Zowat elke naam uit de Popencyclopedie passeerde de revue. Jawel, ook Nirvana hadden sommigen graag opnieuw op de weide van Kiewit gezien! The sky is blijkbaar the limit...
Kortom, ook dit jaar vragen we jullie mening. Surf naar de Pukkelpop-website en vul als de gesmeerde bliksem jouw vijf favoriete acts voor Pukkelpop 2010 in. De eerste vijfduizend ingestuurde lijstjes krijgen namelijk een exclusieve Pukkelpop-sticker thuisgestuurd. Waar wacht je nog op?
MyFlag: De winnaars zijn bekend
Een maand lang kon het publiek beslissen welke vlag gehesen zou worden om de jubileumeditie van Pukkelpop feestelijk in te zetten. Meer dan 5000 mensen stemden op de Pukkelpop-website. Er werd gekozen voor het ontwerp van Seeger Mattijs. Van zijn ontwerp wordt een vlag gemaakt die in het cultuurdorp Petit Bazar wordt gehesen.
Ook de Pukkelpop organisatie koos een ontwerp uit de 400 inzendingen. Met vlag en wimpel geslaagd: Nick De Baerdemaeker. Ook zijn vlag zal pronken in Petit Bazar op Pukkelpop 2010.
Beide vlaggen vind je nu alvast terug op de Pukkelpop-website. Bedankt aan alle stemmers en proficiat aan beide winnaars!
Waar kun je zien hoeveel kaarten er voor een feest verkocht worden?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat valt toch reuze mee nog![]()
Pinkpop = 60.000 man
Lowlands = 55.000 man
Rock Werchter = 72.000 man
Rock am Ring = 100.000 man![]()
Maar geef mij maar rockfestivals. Veeeeeel betere sfeer. Ook genoeg dance/techno/hardcore feesten gehad. Maar vaak toch kutsfeer of doorgesnoven figuren die rotzooi lopen trappen![]()
En Awakenings als het outdoor is, is 20.000 ofzo? Indoor denk nog geen 5000?
quote:De laatste jaren trekt Pukkelpop gemiddeld 130.000 bezoekers, maar de editie van 2009 was een absoluut record met ongeveer 180.000 bezoekers.
De editie 2009 was ook de warmste editie ooit, met op donderdag 20 augustus recordtemperaturen tot wel 38 graden Celsius.
3x 55.000 = 165.000quote:Lowlands 2009 (voluit: A Campingflight to Lowlands Paradise) is een Nederlands muziek- en cultuurfestival dat op 21, 22 en 23 augustus 2009 heeft plaatsgevonden in Biddinghuizen. Het was de 17e editie van het Lowlandsfestival. Het heeft daar sinds 1993 plaatsgevonden, daarvoor werd het festival al twee maal georganiseerd in de Jaarbeurs te Utrecht.
Het festival was op 1 mei 2009 uitverkocht. Nog niet eerder in de geschiedenis van het festival waren zo vroeg in het jaar alle 55.000 kaarten verkocht.
De meeste weet ik gewoonquote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Waar kun je zien hoeveel kaarten er voor een feest verkocht worden?
Bereidt je voor op twee kleine pootjes en een enorm tongetjequote:
Vrolijke Whooperdquote:Op maandag 1 maart 2010 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bereidt je voor op twee kleine pootjes en een enorm tongetje![]()
Ze is wel vrolijk weer, stond net voor de badkamerdeur te wachten![]()
Kijken of ze zo een dutje kan doen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Zit wel wat leuks tussen, maar vrijwel alle grote namen heb ik al minstens één keer en sommige meerdere keren gezien. En qua sfeer is Pinkpop ook weer niet zo leuk dat je daarvoor een ticket koopt. Dat is toch meer iets van Lowlands...
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vrolijke Whooperd![]()
Hier ligt Droop alweer op de bankleuning terwijl Tom er vlakbij ligt.
Zou het dan toch goed gaan komen?
Het jaarlijkse Awakenings Festival is het grootste technofestival van Nederland. Plaats van handeling is recreatieterrein Spaarnwoude tussen Amsterdam en Haarlemquote:Op maandag 1 maart 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De meeste weet ik gewoon![]()
Awakenings is gokje qua locatie. Overigens is het meeste gewoon op Wikipedia te vinden, van de wat grotere/bekendere festivals
Ja maar dat is appels met peren vergelijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Toch is Pukkelpop qua sfeer en zo veel gezelliger en gemoedelijker dan Pinkpop de laatste jaren.
Pinkpop is echt veeeeeeel te druk geworden, en de lokatie wordt er niet groter op
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Het jaarlijkse Awakenings Festival is het grootste technofestival van Nederland. Plaats van handeling is recreatieterrein Spaarnwoude tussen Amsterdam en Haarlem
Nu weet ik nog niets!
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=34973651&news=34977587quote:Vorig jaar konden 15.000 mensen het festival bijwonen, dit jaar zijn dat er 18.000. “Het hoofdpodium staat vijftig meter verder naar achteren”, zegt Veenboer. Nog verdere uitbreiding voor de volgende editie is mogelijk: “In 2002 zaten we op het terrein aan de overkant, waar je nu je auto parkeert. Dat gedeelte is iets minder gedraineerd, maar daar zouden we ruim 20.000 mensen kwijt kunnen.
Ja, ik was er de laatste keer in 2004. toen was ik het echt zat, ik ga niet meer, ondanks dat ik meestal wel gratis kaartjes kan krijgenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik was twee jaar terug op Pinkpop, dat was echt wringen.
Ik denk dat je je vergistquote:Op maandag 1 maart 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik was er de laatste keer in 2004. toen was ik het echt zat, ik ga niet meer, ondanks dat ik meestal wel gratis kaartjes kan krijgen![]()
En het vlakbij is.
Werchter ben ik al een poos niet meer geweest, de laatste keer was Torhout en Werchter nog apart volgens mij![]()
Pukkelpop was denk ik mn laatste festival.
Had je mn post over de film nog gelezen?
Toen was het dus net halfvolquote:Pinkpop 2004
Het programma van Pinkpop 2004 werd door sommigen als minder beschouwd dan het programma van andere jaren. Een feit is, dat het aantal verkochte kaarten voor het tweede achtereenvolgende jaar tegenvalt en het concurrerende Rock Werchter uitverkocht is. Het was de 35e editie van Pinkpop met ongeveer 36.000 bezoekers.
Neuh, ik vergelijk grote popfestivals met elkaar hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat is appels met peren vergelijken![]()
Pinkpop is zowel qua line-up als locatie/sfeer met als Werchter (massaal, grote namen boeken, weinig oog voor aankleden terrein).
Lowlands en Pukkelpop zijn dan qua locatie en sfeer en line-up veel beter te vergelijken. Sowieso overlappen die al 70 / 80% qua lineup omdat het in hetzelfde weekend is.
Ik weet niet of ik Chinese films tof vind want ik heb ze nooit gezien.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pffffffff.
Kan m niet vinden.
Wss heeft mn moeder m laatst meegenomen![]()
Die was in mn la aan het rommelen.
Hou je van chinese films?
Ik heb hier bijvoorbeeld Farewell my Concubine liggen, en Lifetimes .
Oh en beide seizoenen van Pushing Daisies als je graag toffe series kijkt
En source on ice 2010?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=34973651&news=34977587
Neuh klopt, maar dat is beetje inherent aan Mojo en Rock Werchter. Het was in 2006 óf grote namen boeken en meedoen met Werchter óf gewoon net tussen wal en schip vallen (te groot voor gemoedelijk klein festival, en te klein voor een groot Europees festival). In 2004/2005 liep het terug tot 20.000 bezoekers. Net 1/3e gevuld dus. En vanaf 2006 lieten ze de 'vaste datum' (Pinksteren) los en gingen ze meer voor grote namen (a la Werchter dus), en is het weer ieder jaar uitverkocht (>60.000)quote:Op maandag 1 maart 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, ik vergelijk grote popfestivals met elkaar hoor.
Pinkpop was niet altijd puur commercie, vroeger was Pinkpop echt kleiner en gemoedelijker, ook op deze lokatie nog.
Daar kon je nog es leuke bandjes ontdekken, nu moet een band echt al een naam hebben om er te staan, maar dat was niet altijd zo hoor
Dit? http://partyflock.nl/party/164282/comments/PAGE/4.htmlquote:
Als je dat al druk vond zou ik vooral NIET naar Awakenings gaan (10x zo groot) of zelfs Pinkpop ofzo (30x zo groot)quote:Paperdome Utrecht
Hogeweide 3a
Utrecht (Utrecht) NL
Telefoon: 030 6703122
Capaciteit: 2.200 bezoekers
Het verschilt natuurlijk ook per persoon wat je druk vindquote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ik vergis met niet, ik was er in 2004 voor het laatst en ik vond het toen te druk.
Ik ga es alle jaren zoeken dat ik geweest ben
Ja die! Ik vond dat wel prima... Eigenlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit? http://partyflock.nl/party/164282/comments/PAGE/4.html
[..]
Als je dat al druk vond zou ik vooral NIET naar Awakenings gaan (10x zo groot) of zelfs Pinkpop ofzo (30x zo groot)
Ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een keer naar Glastonburyquote:Op maandag 1 maart 2010 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het verschilt natuurlijk ook per persoon wat je druk vind![]()
Maar ik vond het wél echt druk met 60.000 man en als er dan 1 afsluitende act was die IEDEREEN wilde zien (RHCP ofzo). Dan sta je wel hutje-mutje. Verder viel het imho wel mee als iedereen wat verspreid was. Maar je hebt niet de ruimte zoals op Lowlands ofzo![]()
Wat dat betreft zijn Britse festivals wat beter, vaak minder capaciteit op even groot terrein. Wat ik daar iig van gezien / gelezen heb. Zelf op Reading Festival geweest, en dat was volgens mij 45.000 man ofzo, op terrein zo groot als Pinkpop, ook met 3 podia ofzo
PD is echt helemaal geweldigquote:Op maandag 1 maart 2010 20:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Chinese films tof vind want ik heb ze nooit gezien.
Maar Pushing Daisies lijkt me wel leuk.
Dankje!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
PD is echt helemaal geweldig![]()
Ik stuur seizoen 1 wel mee, heb je wel ff wat te kijken
Ja, bij vrienden leeft er al jaren het plan eens Glastonbury, Rock am Ring, of Roskilde te doen. En die van mij wil sowieso nog een keer naar Sziget. Dat lijkt me ook echt heel vet. Ben al eens in Budapest geweest en de locatie is zooo coolquote:Op maandag 1 maart 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een keer naar Glastonbury![]()
Dat kijk ik altijd op tv en daar ontdek ik nog wel es bandjes
Kwestie van goede opvoeding, pa en ma namen ons van kleins af aan mee, en in Geleen konden we sowieso gratis naar binnen, want daar deed de Molukse wijk de beveiligingquote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, bij vrienden leeft er al jaren het plan eens Glastonbury, Rock am Ring, of Roskilde te doen. En die van mij wil sowieso nog een keer naar Sziget. Dat lijkt me ook echt heel vet. Ben al eens in Budapest geweest en de locatie is zooo cool![]()
Maar echt cool dat je zoveel jaren bent geweest
tsss, en dan zit ik met een demente vader die alleen maar blijft vertellen over het kralinger popfestivalquote:Op maandag 1 maart 2010 21:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kwestie van goede opvoeding, pa en ma namen ons van kleins af aan mee, en in Geleen konden we sowieso gratis naar binnen, want daar deed de Molukse wijk de beveiliging![]()
We zijn ook vaker met onze ouders op Werchter gaan kamperen , zelfs later, toen mn ouders de muziek niet meer geweldig vonden, reden we dr heen met een bus en wat tenten, dinnetjes en wij in tenten, pa ma plus klein broertje in eigen tent, en zij gingen dan niet eens mee naar het festival maar vermaakten zich zo wel de hele dag![]()
Hippy ouders FTW
Mijn papa heeft de Beatles live gezien in Berlijn ergens begin jaren 60, en mn ouders hebben beiden Bob Marley live gezienquote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tsss, en dan zit ik met een demente vader die alleen maar blijft vertellen over het kralinger popfestival
nee, de zalm is gewoon een verwende aanstellerquote:Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net mn bento volgemikt, ik heb gewoon voor de tweede keer een pak zalm over datum laten gaan decadente trut die ik ben![]()
En de vuilniszak staat klaar om buiten gezet te worden en de koekwaus en Chico hebben pipi gedaan op het balkon net
True.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, de zalm is gewoon een verwende aansteller
lekker paar dagen chillen op je gat, en dan ineens niet goed meer zijn, ja hoor
Hier Sjors Bekert....alwaar ie m'n moeder heeft ontmoetquote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tsss, en dan zit ik met een demente vader die alleen maar blijft vertellen over het kralinger popfestival
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier Sjors Bekert....alwaar ie m'n moeder heeft ontmoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |