Nee. Tuurlijk niet. 20 euro is al teveelquote:Op maandag 1 maart 2010 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had ie van te voren dan geen richtlijn gevraagd?
Hij IS echt geniaalquote:Op maandag 1 maart 2010 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Ja tis vast allemaal voor zn eigen bestwil maar ik heb zelf geen discipline dus ik verziek dat ook graag bij anderen![]()
Heb je mijn geniale Lush inzending gelezen?
En terecht. Het is ook een beetje zielig.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
Arme Bradley trouwens![]()
Ik word soft, ik begin het gewoon een beetje zielig te vinden
Ja ze is lief met haar balletje aan het spelen nuquote:Op maandag 1 maart 2010 17:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Whooperd![]()
Hopelijk slaan de medicijnen snel aan
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:48 schreef nokwanda het volgende:
Rijles was leuk en vermoeiend. Zijn wel een paar lessen nodig om alles goed in te laten slijpen.
Getver ze is ook ruim 2 kilo afgevallen en ze eet als een dijkertjequote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
Katten vet aan de drugs:
http://www.dumpert.nl/med(...)_lekker_trippen.html
Ow das minder Barbaaf! Overwerk?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:33 schreef Barbaaf het volgende:
Arme Whoopie![]()
[..]
![]()
Niet dat er heel veel verschil in gedrag op te merken is
![]()
Bleh stomme langer wordende dagen, het is nog licht dus nog vroeg dacht ik. Wordt 't weer bijna 20:00 voordat ik thuis ben
Me too, het is heerlijk buitenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Ynske het volgende:
ik ben zo blij dat t langer licht is, dat kleine beetje, en dan dat weertje van vandaag
word er gewoon actief van
Van die goeiekopes extragraties (JJHquote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ik heb striemen in mijn handen van de zware tassen
LL heeft ergens anders striemen van.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ik heb striemen in mijn handen van de zware tassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |