Gemistquote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, die rijles, daar moet ik ook nog es werk van maken en tijd voor maken![]()
Gedoe met taart en zo was een groot succes vanochtend
D'r baas!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef Maes het volgende:
[..]
GemistWaarom was er taart en gedoe vanmorgen????
Nou, ze slaapt niet in de bak hoor, ze gaat er gewoon in zitten. En soms tijdens het graven valt ze dus omquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Nou ja, poepen is natuurlijk best vermoeiend, dus daarna ff een dutje heeft ze wel verdiend...maar dan moet ze dat niet in de bak zelf doen![]()
JJH
Ik heb babybillendoekjes geprobeerd, maar daar zit een soort lotion op en daardoor worden die haren vettig en plakkerig. En dat heeft tot gevolg dat er nog meer blijft hangen in de kattenbakquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:05 schreef Maes het volgende:
Taart is sowieso altijd goed![]()
Ocharm ZiggyHelpen die doekjes niet die hier eens uitgeprobeerd zijn?
Wij zijn aan de Advantage, hier had Bob last van oren en vlooien en Maes had nix maar heeft wel haar persoonlijke dosis opgespoten gekregen :0quote:Op maandag 1 maart 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
Tussen de middag Stronghold bij de DA wezen halen voor Boor en Bink. Dus mocht het mijt zijn waar Boor last van heeft, dan zouden we morgen al verschil moeten zien met poetsen en krabben
Als het dat niet is en hij blijft jeuken, dan worden we donderdagmiddag verwacht, met kat.
Bink ook meteen een tube in de nek geknepen zodat ze dan allebei behandeld zijn, ook al had die nergens last van. Dat kon heel goed, zei de DA.
Meteen nieuwe voorraad Hills C/D brokjes voor Boor gehaald en hartpilletjes voor Bink, dus we kunnen er weer even tegen als het goed is
Ook lekkerquote:Op maandag 1 maart 2010 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ze slaapt niet in de bak hoor, ze gaat er gewoon in zitten. En soms tijdens het graven valt ze dus om
Maar goed, is ook geen drama hoor
Hoe is het met jouw poezels?
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef Braddie het volgende:
Ik weet ook wel dat ze me gewoon probere te vernederen, Maar ik ga er gewoon serieus op in, Ik ben niet zwakzinnig... Mensen die dat over me denken zijn het volgens mij gewoon zelf....
Waarom ben ik zwakzinnig?, omdat ik 3 maanden te vroeg ben geboren?
Doe es een linkquote:
Het is te zielig. Mensen gingen hem wel helpenquote:
Vanaf hier ongeveer:quote:Op maandag 1 maart 2010 14:43 schreef MASD het volgende:
Yo Bradley, ze willen niet dat je er achter komt maar Loveless en Stevenmac zijn zelf zwakzinnig. Dit is hun manier om er mee om te gaan. Check die fobo's. Niet doorvertellen hè.
[ afbeelding ]
Troost je zelf maar even lekkerquote:
Lekker hèquote:
Ga jij nou verdomme eens gewoon leren joh, rebel!quote:
Oh ja, lerenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga jij nou verdomme eens gewoon leren joh, rebel!
Anders zit je morgenavond te mekkeren dat je nog moet studeren
Ik doe nu juist naar tegen hem, zodat ie me daar morgen dankbaar voor kan zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Nu mag je van mij nog es hoor, omdat Greys zo naar doet tegen je
Ik ook niet. Ik moet écht leren jaquote:Op maandag 1 maart 2010 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Ja tis vast allemaal voor zn eigen bestwil maar ik heb zelf geen discipline dus ik verziek dat ook graag bij anderen![]()
Heb je mijn geniale Lush inzending gelezen?
Greys, ik heb de 12e een tentamen... kun jij me volgende week niet bannen ofzo?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe nu juist naar tegen hem, zodat ie me daar morgen dankbaar voor kan zijn.
grapje he GRAPJE!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys, ik heb de 12e een tentamen... kun jij me volgende week niet bannen ofzo?
Ik de 4equote:Op maandag 1 maart 2010 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys, ik heb de 12e een tentamen... kun jij me volgende week niet bannen ofzo?
Nou hup dan.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik moet écht leren ja
Ik kan toch niet bannen hoorquote:
ow...quote:
Fijn dat er vooruitgang in zitquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Hier gaat het langzamerhand iets beter; zodra ze te dichtbij komen kruipt ze weer weg, maar net lagen Tom en Luna op de bank te slapen terwijl Droop op de vensterbank bleef zitten.
Toen Luna erbij wilde komen zitten kroop ze pas weg...en zonder te blazen![]()
's Nachts laten we haar iig nog een tijdje alleen in de kamer zitten, krijgt ze iig voldoende rust, eten en drinken en kattenbakmogelijkheden
oh, kan jij niet bannen!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan toch niet bannen hoor
Wel aanvragen en soms wordt er inderdaad op zo'n 'help ik moet leren' verzoek ingegaan!
Ik niet, ik moet dan half jaartje langer op salarisverhoging wachten.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
als ik het niet haal moet ik een heel jaar extra naar school waarschijnlijk...
Google eens op 'tubgirl' en post het resultaat eens hier.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, kan jij niet bannen!![]()
![]()
Ik kan niet meer zonder FOK! vrees ik...
Ik moet dan ook nog al mn ontvangen studiefinanciering terugbetalen...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet dan half jaartje langer op salarisverhoging wachten.
jajajajajajaquote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Google eens op 'tubgirl' en post het resultaat eens hier.
Jeweettogquote:Op maandag 1 maart 2010 16:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jajajajajaja
En dat is dan voor mn eigen bestwil zeker he...
Dat dus.quote:
Jij werd gepwnd door Braddie?quote:
Ik PM yvonne wel ff. Consider it done.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, kan jij niet bannen!![]()
![]()
Ik kan niet meer zonder FOK! vrees ik...
Heerlijk.quote:
Ik ben lui en lees geen letter teveel, maar ik wil dan wel ff de moeite nemen om naar die quote te kijken.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lees het topic. Of op z'n minst die ene post die ik zelfs nog hier quote
[SC] #662 Met anticonceptie en gewassen poezen!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben lui en lees geen letter teveel, maar ik wil dan wel ff de moeite nemen om naar die quote te kijken.
Waar staat ie?
Dat is ook zo'n belachelijke uitdrukking, extragratis. Alsof het dan gratisser dan gratis is?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[SC] #662 Met anticonceptie en gewassen poezen!
Met extragratis linkje naar het ONZ topic en de post vanaf waar het leuk word
Ja, je krijgt geld toe. PM je rekeningnummer maar.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n belachelijke uitdrukking, extragratis. Alsof het dan gratisser dan gratis is?
DAt zoen ze wel vaker toch? Bij Grof afval en dergelijke?quote:
Nee hoor. Ik zuur?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, je krijgt geld toe. PM je rekeningnummer maar.
Wat ben je zuur lately, koffie vervangen door accuzuur?
hier moet je t naar de stortpunten brengen normaal, alleen heel groot grofvuil halen ze op.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:08 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt zoen ze wel vaker toch? Bij Grof afval en dergelijke?
Ik ga eerst de hond van mijn ouders uitlaten, krijg ik straks een bord eten voor terug.
Je hebt me aan het huilen gemaaktquote:Op maandag 1 maart 2010 17:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zuur?
Misschien een beetje sarcastisch?
Och och, teer hartje tochquote:
Ge wittet he, dat mag je van mij helemaal zelluf doen, grote jongenquote:
Ok, brb.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ge wittet he, dat mag je van mij helemaal zelluf doen, grote jongen
Had ie van te voren dan geen richtlijn gevraagd?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:08 schreef Qwea het volgende:serieus.
MM moest dus dat vrijgezellenfeest organiseren samen met nog iemand. Nu hebben ze gerekend en gerekend en gerekend, en je komt PRECIES uit, met 100 euro p.p.
Nu hebben ze de mail verstuurd... en heeft ie al +- 4 reacties gehad dat het te duur is
MM is er klaar mee ook
quote:
Nee. Tuurlijk niet. 20 euro is al teveelquote:Op maandag 1 maart 2010 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had ie van te voren dan geen richtlijn gevraagd?
Hij IS echt geniaalquote:Op maandag 1 maart 2010 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Ja tis vast allemaal voor zn eigen bestwil maar ik heb zelf geen discipline dus ik verziek dat ook graag bij anderen![]()
Heb je mijn geniale Lush inzending gelezen?
En terecht. Het is ook een beetje zielig.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
Arme Bradley trouwens![]()
Ik word soft, ik begin het gewoon een beetje zielig te vinden
Ja ze is lief met haar balletje aan het spelen nuquote:Op maandag 1 maart 2010 17:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Whooperd![]()
Hopelijk slaan de medicijnen snel aan
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:48 schreef nokwanda het volgende:
Rijles was leuk en vermoeiend. Zijn wel een paar lessen nodig om alles goed in te laten slijpen.
Getver ze is ook ruim 2 kilo afgevallen en ze eet als een dijkertjequote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
Katten vet aan de drugs:
http://www.dumpert.nl/med(...)_lekker_trippen.html
Ow das minder Barbaaf! Overwerk?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:33 schreef Barbaaf het volgende:
Arme Whoopie![]()
[..]
![]()
Niet dat er heel veel verschil in gedrag op te merken is
![]()
Bleh stomme langer wordende dagen, het is nog licht dus nog vroeg dacht ik. Wordt 't weer bijna 20:00 voordat ik thuis ben
Me too, het is heerlijk buitenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Ynske het volgende:
ik ben zo blij dat t langer licht is, dat kleine beetje, en dan dat weertje van vandaag
word er gewoon actief van
Van die goeiekopes extragraties (JJHquote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ik heb striemen in mijn handen van de zware tassen
LL heeft ergens anders striemen van.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ik heb striemen in mijn handen van de zware tassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |