Lekker hèquote:
Ga jij nou verdomme eens gewoon leren joh, rebel!quote:
Oh ja, lerenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga jij nou verdomme eens gewoon leren joh, rebel!
Anders zit je morgenavond te mekkeren dat je nog moet studeren
Ik doe nu juist naar tegen hem, zodat ie me daar morgen dankbaar voor kan zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Nu mag je van mij nog es hoor, omdat Greys zo naar doet tegen je
Ik ook niet. Ik moet écht leren jaquote:Op maandag 1 maart 2010 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Ja tis vast allemaal voor zn eigen bestwil maar ik heb zelf geen discipline dus ik verziek dat ook graag bij anderen![]()
Heb je mijn geniale Lush inzending gelezen?
Greys, ik heb de 12e een tentamen... kun jij me volgende week niet bannen ofzo?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe nu juist naar tegen hem, zodat ie me daar morgen dankbaar voor kan zijn.
grapje he GRAPJE!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys, ik heb de 12e een tentamen... kun jij me volgende week niet bannen ofzo?
Ik de 4equote:Op maandag 1 maart 2010 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys, ik heb de 12e een tentamen... kun jij me volgende week niet bannen ofzo?
Nou hup dan.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik moet écht leren ja
Ik kan toch niet bannen hoorquote:
ow...quote:
Fijn dat er vooruitgang in zitquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Hier gaat het langzamerhand iets beter; zodra ze te dichtbij komen kruipt ze weer weg, maar net lagen Tom en Luna op de bank te slapen terwijl Droop op de vensterbank bleef zitten.
Toen Luna erbij wilde komen zitten kroop ze pas weg...en zonder te blazen![]()
's Nachts laten we haar iig nog een tijdje alleen in de kamer zitten, krijgt ze iig voldoende rust, eten en drinken en kattenbakmogelijkheden
oh, kan jij niet bannen!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan toch niet bannen hoor
Wel aanvragen en soms wordt er inderdaad op zo'n 'help ik moet leren' verzoek ingegaan!
Ik niet, ik moet dan half jaartje langer op salarisverhoging wachten.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
als ik het niet haal moet ik een heel jaar extra naar school waarschijnlijk...
Google eens op 'tubgirl' en post het resultaat eens hier.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, kan jij niet bannen!![]()
![]()
Ik kan niet meer zonder FOK! vrees ik...
Ik moet dan ook nog al mn ontvangen studiefinanciering terugbetalen...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet dan half jaartje langer op salarisverhoging wachten.
jajajajajajaquote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Google eens op 'tubgirl' en post het resultaat eens hier.
Jeweettogquote:Op maandag 1 maart 2010 16:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jajajajajaja
En dat is dan voor mn eigen bestwil zeker he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |