Ik weet het Ml, ik weet hetquote:
Grmppfff vooruit maar weer, doe liever lunch dan nog een keer ontbijt.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het Ml, ik weet het![]()
Maar Ingetje is z'n grootste fan![]()
Bradley Aan De Top #2
Daar mag ook gejubeld worden voor Braddie
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:53 schreef Braddie het volgende:
Ik heb deels een gat, En spaar deels....
Het lukt me soms om 3 - 4 maanden achter elkaar te sparen, maar als ik dan weer iets leuks zie, dan moet ik dat hebben, dan is een flink deel van mijn gespaarde geld weer op...
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:50 schreef Braddie het volgende:
Prima, Morgen met hem naar de dierenarts toe, Weer voor een wekelijkse Check Up, En z`n medicatie moet weer gekocht worden, Hopen dat de dierenarts niks slechts heeft te zeggen
Dat is dan wel weer iets positiefs...quote:
Hoe is het met jouw gewassen poes?quote:
Ik kwam hier speciaal voor Ingetje, want die blieft een updatequote:
Het is heerlijk hierquote:Op maandag 1 maart 2010 12:22 schreef nokwanda het volgende:Ik heb heeeelemaal de lente in mijn bolletje. Ik hoop voor Strega dat het zonnetje daar even hard schijnt als hier. Dan kan ze naar buiten.
De balkondeur en de ramen staan open en de poezen chillen![]()
Ik heb straks een intake rijles
Mijn hemel, wat is dat kereltje dom zegquote:
Eten is goehoedquote:Op maandag 1 maart 2010 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kwam hier speciaal voor Ingetje, want die blieft een update![]()
Mijn gewassen poes moet weer gewassen worden
De bipsebabs-area blijft toch een probleemzone, met een beetje viezige haren, dus vanavond of morgenavond gaan we haar weer dompelen
Verder eet ze nog steeds enorm veel voor haar doen en komt ze volgens mij geen gram aan. Maar dat weet ik dus niet, bij gebrek aan werkende weegschaal.
Hier alles goed?
Nok, rijles, wat leuk!Veel succes!
Hier ook! Wat een verademing na die regen van gisterenquote:
Echt welquote:Op maandag 1 maart 2010 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook! Wat een verademing na die regen van gisteren
Edit: JJH![]()
![]()
![]()
Veel eten > veel zeuren > veel poepenquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eten is goehoed![]()
Nu nog een schone bipsebaps.
Ga je die haartjes nog wegscheren/knippen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook! Wat een verademing na die regen van gisteren
Edit: JJH![]()
![]()
![]()
Gezelligquote:Op maandag 1 maart 2010 13:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Veel eten > veel zeuren > veel poepen
Nou, wegknippen had ik geprobeerd, maar dat lukte niet echt, ik zou dan echt héél veel weg moeten knippen/scheren. Scheren durf ik niet, knippen is geen beginnen aan.
Dus nee, ik ben bang dat we haar nu gewoon regelmatig moeten gaan wassen
Ze heeft nog steeds vrij zachte poep, ik dacht dat dat wel weg zou gaan na de AB, maar kennelijk hoort het bij haar nieuwe eetpatroon. En ja, als je dan vaak in de bak gaat zitten chillen of gewoon omvalt dan wordt je vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |