Dat is wel van het ene uiterste in het andere.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
@ Francis
Ik ben gisteren niet gaan slapen. Alhoewel ik dat wil had willen doen. Ik ben naar een concert geweest.
En?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is wel van het ene uiterste in het andere.
Dat is waar. Maar na dat concert ben ik gaan slapen. Ik was om half acht thuis en ben om half negen gaan slapen gisterenavondquote:Op maandag 1 maart 2010 20:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij ene rust je uit, bij het andere niet.
Was het een mooi concert?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar na dat concert ben ik gaan slapen. Ik was om half acht thuis en ben om half negen gaan slapen gisterenavond
Als je van teringherrie zoals ik houd wel.quote:
Om dat laatste gaat het uiteraard.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je van teringherrie zoals ik houd wel.Van een band luisterend de naam Rectal Segma moet je geen hoogstaande composities verwachten.
![]()
Oftewel ik heb mij goed vermaakt gisteren
Ik heb smaak inderdaad en daar valt inderdaad niet over te twisten.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Om dat laatste gaat het uiteraard.En over smaak valt altijd te twisten. "Beschaafde" rock lust ik ook wel.
Maar raak je niet overprikkeld door het kabaal?
Het is gewenst kabaal, dat scheelt inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb smaak inderdaad en daar valt inderdaad niet over te twisten.![]()
Nee, dat kabaal kan ik waarderen dus nee daar raak niet van overprikkeld. Het enige wat ik live niet trek is deze band:
Ja het kabaal is zeker gewenstquote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is gewenst kabaal, dat scheelt inderdaad.![]()
En dat bandje dat trek is al helemaal niet
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:17 schreef ikke043 het volgende:
tvp
Waarom niet? Als iemand daar behoefte aan heeft?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef DeHovenier het volgende:
Er zijn zelfs aparte Hyvesgroepen voor mensen met Autisme die willen daten![]()
http://autilove.hyves.nl/?&pageid=A5VYFE4MJOOO4C0C4
http://autismedating.hyves.nl/
Ik vond t wel grappig.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Als iemand daar behoefte aan heeft?
Jij houdt vast niet van klassiek?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja het kabaal is zeker gewenst![]()
![]()
Een CD van die band kan ik zeker waarderen.Erg ontspannende muziek. Live is het sonische terreur.
Okequote:
Jawel hoor, met matequote:
Ik ook, en ja ook met matequote:
Daar heb ik dan weer totaal niets mee.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ook, en ja ook met mate![]()
Ik luister nu naar Hum Along and dance van de Jackson5.....
Een heerlijk "midden"
Geen last van.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja, dit: wie lijdt er aan gezichtsblindheid? D.w.z. gezichten van anderen niet herkennen?
Ach weet je ik fiep op luidsprekerboxen. Dit is weer zo'n nummer waarop je de midrange van de speaker kan beoordelenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer totaal niets mee.
Geen fiepenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach weet je ik fiep op luidsprekerboxen. Dit is weer zo'n nummer waarop je de midrange van de speaker kan beoordelen
Niet echt last van. Al herken ik af en tor mensen van vroeger niet meer. Ook onthoud ik niet altijd gezichten van mensen waarmee ik een gesprek heb, waardoor ik dus niet meer weet hoe ze er uitzien als ik er weer een afspraak mee heb. Of is dat gezichtsblindheid?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja, dit: wie lijdt er aan gezichtsblindheid? D.w.z. gezichten van anderen niet herkennen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ook al niet?
Nog ff en je wordt de toegang ontzegd
Gezichtblindheid of prosopagnosie. Betekent letterlijk geen gezichten kunnen herkennen. Ik heb daar erg veel last van.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet echt last van. Al herken ik af en tor mensen van vroeger niet meer. Ook onthoud ik niet altijd gezichten van mensen waarmee ik een gesprek heb, waardoor ik dus niet meer weet hoe ze er uitzien als ik er weer een afspraak mee heb. Of is dat gezichtsblindheid?
OKee, nee zo erg is het bij mij nietquote:Op maandag 1 maart 2010 22:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gezichtblindheid of prosopagnosie. Betekent letterlijk geen gezichten kunnen herkennen. Ik heb daar erg veel last van.
Vb. Ik herken mijn buurvrouw niet als ik haar in een andere straat tegenkom.
Hier iets over dat onderwerp, het komt ook vaak voor irt autisme.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prosopagnosie
We verzinnen wel een speciale naam voor jouw aandoening. Je zal in een hok gestopt worden, of je wilt of niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
en ik hoor ook al niet bij de NT-ers
Okequote:Op maandag 1 maart 2010 22:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
We verzinnen wel een speciale naam voor jouw aandoening. Je zal in een hok gestopt worden, of je wilt of niet.
Het gekke is dat ik mensen moet herkennen als het een combinatie met iets of een ander persoon is....quote:
quote:
Sorryquote:Op maandag 1 maart 2010 22:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
X=eXtra
T=Tijnbrein
C=complex![]()
Dat je dat niet weet
Niet echt, heb meer het probleem van combineren van namen met gezichten: of ik ken de naam, of het gezicht, maar allebei, dat duurt wel even.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Heb ik soms ook wel, bij de ene persoon wel, de andere niet....quote:Op maandag 1 maart 2010 22:43 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Niet echt, heb meer het probleem van combineren van namen met gezichten: of ik ken de naam, of het gezicht, maar allebei, dat duurt wel even.
Okee, lijkt me erg vervelendquote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik mensen moet herkennen als het een combinatie met iets of een ander persoon is....
Vb; buurvrouw samen met haar man: wel herkenning. Buurvrouw alleen: geen herkenning. (of laat). Buurvrouw + hond: geen probleem. Buurvrouw in auto: geen probleem, want ik herken wel de auto(nummerbord)Etc.
Dat pas daaronder......Nou dat soort dingen maak ik dus dagelijks mee. Dat ik mijn eigen moeder niet eens ken als ik ze tegenkom....quote:Op maandag 1 maart 2010 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, lijkt me erg vervelend
wel iets raars wat ik vanmiddag meemaakte:
Plotseling stond mijn vader aan de deur. Ik moest even goed kijken wie het was, voor ik door had dat het mijn eigen vader was
Okee, dan lijdt ik volgens mij aan een milde vorm ervan. Het is best wel herkenbaar namelijkquote:Op maandag 1 maart 2010 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat pas daaronder......Nou dat soort dingen maak ik dus dagelijks mee. Dat ik mijn eigen moeder niet eens ken als ik ze tegenkom....
Ik heb het vooral als ik mensen tegenkom op plaatsen en tijdstippen als ik dat niet verwacht....
Haha! Vroeger had ik in plaats van "luidsprekerboxen" studiomonitors, dat zijn uberluidsprekers. Maar daar heb ik nu geen geld meer voorquote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach weet je ik fiep op luidsprekerboxen. Dit is weer zo'n nummer waarop je de midrange van de speaker kan beoordelen
In beperkte mate. Ligt eraan hoe apart iemand eruit ziet en hoe geinteresseerd ik ben. Maar het gebeurt me vrij regelmatig dat ik mensen niet herken, of zelfs meerdere malen niet herken. En in uitzonderlijke gevallen zelfs langdurig niet herken (jaren...).quote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef EchtGaaf het volgende:
present! ik bedoel, hoe moeilijk kan het soms zijn, een naam koppelen aan een gezicht? heel moeilijkquote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Leuk spul, ja.....quote:Op maandag 1 maart 2010 23:34 schreef Autidude het volgende:
[..]
Haha! Vroeger had ik in plaats van "luidsprekerboxen" studiomonitors, dat zijn uberluidsprekers. Maar daar heb ik nu geen geld meer voorIk had Behringer Truth B2031 op mijn draaitafelset.
Nu heb ik nog wel zeer aparte luidsprekers hoor, 3 weg met aparte ingebouwde active subwoofer in elke speaker en 200 watt per stuk. En ze hebben heel breed frequentie bereik en ook van die rare naam tweeters(ik kom er ff niet op), en het klinkt gewoon goed genoeg, maar het is geen pro spul meer.
Dat vetgedrukte maakt wel veel uit.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:30 schreef Satsuma het volgende:
[..]
In beperkte mate. Ligt eraan hoe apart iemand eruit ziet en hoe geinteresseerd ik ben. Maar het gebeurt me vrij regelmatig dat ik mensen niet herken, of zelfs meerdere malen niet herken. En in uitzonderlijke gevallen zelfs langdurig niet herken (jaren...).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |