Dat is wel van het ene uiterste in het andere.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
@ Francis
Ik ben gisteren niet gaan slapen. Alhoewel ik dat wil had willen doen. Ik ben naar een concert geweest.
En?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is wel van het ene uiterste in het andere.
Dat is waar. Maar na dat concert ben ik gaan slapen. Ik was om half acht thuis en ben om half negen gaan slapen gisterenavondquote:Op maandag 1 maart 2010 20:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij ene rust je uit, bij het andere niet.
Was het een mooi concert?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar na dat concert ben ik gaan slapen. Ik was om half acht thuis en ben om half negen gaan slapen gisterenavond
Als je van teringherrie zoals ik houd wel.quote:
Om dat laatste gaat het uiteraard.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je van teringherrie zoals ik houd wel.Van een band luisterend de naam Rectal Segma moet je geen hoogstaande composities verwachten.
![]()
Oftewel ik heb mij goed vermaakt gisteren
Ik heb smaak inderdaad en daar valt inderdaad niet over te twisten.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Om dat laatste gaat het uiteraard.En over smaak valt altijd te twisten. "Beschaafde" rock lust ik ook wel.
Maar raak je niet overprikkeld door het kabaal?
Het is gewenst kabaal, dat scheelt inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb smaak inderdaad en daar valt inderdaad niet over te twisten.![]()
Nee, dat kabaal kan ik waarderen dus nee daar raak niet van overprikkeld. Het enige wat ik live niet trek is deze band:
Ja het kabaal is zeker gewenstquote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is gewenst kabaal, dat scheelt inderdaad.![]()
En dat bandje dat trek is al helemaal niet
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:17 schreef ikke043 het volgende:
tvp
Waarom niet? Als iemand daar behoefte aan heeft?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef DeHovenier het volgende:
Er zijn zelfs aparte Hyvesgroepen voor mensen met Autisme die willen daten![]()
http://autilove.hyves.nl/?&pageid=A5VYFE4MJOOO4C0C4
http://autismedating.hyves.nl/
Ik vond t wel grappig.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Als iemand daar behoefte aan heeft?
Jij houdt vast niet van klassiek?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja het kabaal is zeker gewenst![]()
![]()
Een CD van die band kan ik zeker waarderen.Erg ontspannende muziek. Live is het sonische terreur.
Okequote:
Jawel hoor, met matequote:
Ik ook, en ja ook met matequote:
Daar heb ik dan weer totaal niets mee.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ook, en ja ook met mate![]()
Ik luister nu naar Hum Along and dance van de Jackson5.....
Een heerlijk "midden"
Geen last van.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja, dit: wie lijdt er aan gezichtsblindheid? D.w.z. gezichten van anderen niet herkennen?
Ach weet je ik fiep op luidsprekerboxen. Dit is weer zo'n nummer waarop je de midrange van de speaker kan beoordelenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer totaal niets mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |