quote:
Wat niet weet wat niet deert?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:05 schreef creno het volgende:
Een collega van me (weekendhulp) leert voor pastoor. De slager had toen zijn mening gevraagd over dat gebeuren van de kerk in Reusel.
De weekendhulp vond het wel goed van de pastoor, want het is leven in zonde. Toen de slager aan de weekendhulp vroeg, maar als creno nou daar staat, krijgt ie dan geen hostie. Toen zei de weekendhulp: "dat hoeft de pastoor toch helemaal niet te weten".
Dan was de prins er ook al vroeg bijquote:Op maandag 1 maart 2010 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert?
Don;t ask don't tell?
Had de prins carnaval dus dikke pech dat het een klein dorp was en hij al 5 jr samenwoonde?
BEN STIL JIJ!!!!!!!!!!quote:
Ik ken je niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
val ik nog wel onder gouwe ouwe?
[ afbeelding ]
Ola Queridoquote:
Ja in Denemarken waren we ook al op TV geweestquote:Op maandag 1 maart 2010 16:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ola Queridotudo bem
Oh ja en nu zijn jullie ook internationaal
http://www.towleroad.com/(...)-church-walkout.html
volgende keer gewoon boven bij de Passerelle in Den Bosch wachten, komt ik vanzelfd dagelijk 2 keer voorbijquote:
De helden bestaan niet meer.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef Kreator het volgende:
Zijn er nog oldbies hier, of zijn die ondertussen allemaal vervangen door nieuwe helden?
Ik heb ook meer te doen op een dagquote:Op maandag 1 maart 2010 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer gewoon boven bij de Passerelle in Den Bosch wachten, komt ik vanzelfd dagelijk 2 keer voorbij
Ik hou van je. Trouw met mij.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:26 schreef TheVulture het volgende:
Wir Sind Helden is dan trouwens wel weer
quote:
Heb je een last-fm?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua muziek zitten we wel aardig op één lijn ja
en hoe was het matje waar je op moest komen?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ola Queridotudo bem
Oh ja en nu zijn jullie ook internationaal
http://www.towleroad.com/(...)-church-walkout.html
nope dat dan weer niet.... mijn favoriete band is overigens Snow Patrol.... Runquote:
Ik vond het een goed protest, alleen die 3 roze trollen hadden niet gemoeten. Dat geeft weer zo een vertekend beeldquote:Op maandag 1 maart 2010 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja in Denemarken waren we ook al op TV geweest
Ach ja zoals veracht, ik moet weer aan het werk. Maar ik wil het deze keer zelf uitkiezenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en hoe was het matje waar je op moest komen?
Enquote:Op maandag 1 maart 2010 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nope dat dan weer niet.... mijn favoriete band is overigens Snow Patrol.... RunChasing Cars
, How to Be Dead
Ja die is ook zo mooi.... maar dat is eigenlijk elke plaat wel van zequote:
Klopt! Wilde ook wel naar het concert in de HMH in mei. Maar even geen geld voorquote:Op maandag 1 maart 2010 17:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die is ook zo mooi.... maar dat is eigenlijk elke plaat wel van ze
straks moet je naar Siberiëquote:Op maandag 1 maart 2010 17:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ach ja zoals veracht, ik moet weer aan het werk. Maar ik wil het deze keer zelf uitkiezen
Marta...?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Die wilde ik ook noemen.
Martha Wainwright.
Het zal wel weer NL of GB wordenquote:
Can't always get what you wantquote:Op maandag 1 maart 2010 18:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het zal wel weer NL of GB wordenIn zo een gesprek krijg je ook altijd weer van die redenen van : Je spreekt de taal zo goed en vloeiend, je hebt er zoveel contacten yabyabayabayab wat een onzin redeneringen vind ik dat
Oooooooohhhhh van 'I Know You're Married But I've Got Feelings Too'!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:08 schreef Steve het volgende:
Martha Wainwright. Zus van Rufus. Dochter van Loudon Wainwright III en Kate McGarrigle.
4x live gezienquote:Op maandag 1 maart 2010 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nope dat dan weer niet.... mijn favoriete band is overigens Snow Patrol.... RunChasing Cars
, How to Be Dead
Afwachten maar, voorlopig werk ik even hierquote:
en dr is niks mis met werken in nederlandquote:Op maandag 1 maart 2010 19:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Afwachten maar, voorlopig werk ik even hier
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dr is niks mis met werken in nederland
zeg ik nietquote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dr is niks mis met werken in nederland
ja die wisten blijkbaar niet dat carnaval alweer weken geleden isquote:Op maandag 1 maart 2010 17:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vond het een goed protest, alleen die 3 roze trollen hadden niet gemoeten. Dat geeft weer zo een vertekend beeld
Jaaquote:Op maandag 1 maart 2010 17:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Die wilde ik ook noemen.
Martha Wainwright.
Wat zou het zijn? Iemand geluisterd naar het radio debat?quote:HenkKrol - Om 24 uur hebben we belangrijk nieuws inzake de hostiekwestie. Wie het wil lezen op www.gk.nl moet dus nog even wakker blijven. 3 minutes ago via web
*knuffel*quote:Op maandag 1 maart 2010 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Godverdomme wat is het leven toch zwaar oneerlijk af en toe... net afscheid wezen nemen van mijn 'tante' (niet helemaal qua bloedband maar wel qua gevoel) Dan sta je daar aan dat bed, weet je echt even niks meer te zeggen en waar ze dan de kracht vandaan haalt om je een boodschap mee te geven... zo mooi.... blij dat ik geweest ben... triest dat het onvermijdelijke gaat gebeuren
Moest het effe kwijt... zo maar even Snow Patrol luisteren denk ik en een lekker potje janken ofzo....
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Godverdomme wat is het leven toch zwaar oneerlijk af en toe... net afscheid wezen nemen van mijn 'tante' (niet helemaal qua bloedband maar wel qua gevoel) Dan sta je daar aan dat bed, weet je echt even niks meer te zeggen en waar ze dan de kracht vandaan haalt om je een boodschap mee te geven... zo mooi.... blij dat ik geweest ben... triest dat het onvermijdelijke gaat gebeuren
Moest het effe kwijt... zo maar even Snow Patrol luisteren denk ik en een lekker potje janken ofzo....
welk programma, kunnen we het allemaal zien straks op uitzending gemistquote:Op maandag 1 maart 2010 23:32 schreef Stroekie het volgende:
@tmm allemaal nuenense politiek op ned 2 met frans bromet
Er wordt wel teruggegrepen op dingen uit Cadans ja... Misschien niet alles, maar ja, zo gaat datquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:05 schreef mike_hunt het volgende:
@ wonderer
kerel, ik heb je boek uit! eindelijk!!tis een heerlijke leesweg-boek.
![]()
worden nog wel de verhalenlijnen verder uitgewerkt?
een jaar?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er wordt wel teruggegrepen op dingen uit Cadans ja... Misschien niet alles, maar ja, zo gaat dat
Gefeliciteerd trouwens, heeft je maar je een jaar gekost
ncrv document aflevering zonnebloemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
welk programma, kunnen we het allemaal zien straks op uitzending gemist![]()
Het heeft hier trouwens wel heel erg gestormd, we hebben veel schade, heb ik gehoord![]()
vervelend moet je straks ook nog deel 2 die kant uit brengenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een jaar?ja, i've been busy..
trouwens, in Thailand had ik alleen jouw boek gelezen. De rest wat ik had meegenomen ging weer ongelezen mee.
teruggegrepen? gaat deel 2 verder waar deel 1 ophield? of zitten er sprongen in de tijd? Ik wil weten wat er met die dochter is gebeurd... hahaha
Tegen het einde zei ik nog hard op: oi, dios mio... toen ie werd betrapt door die moeder.. haha
maar goed, je boek gaat door de hele club. Iedereen wil em wel lezen....dus ik heb em daar achtergelaten.
mieke?? u crazy bitch..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
joepie mieke is er weer. Ben je nu al in nl ?
hahaha nadat ik em heb gelezen..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vervelend moet je straks ook nog deel 2 die kant uit brengen
waar?quote:
he jongen... que pasa?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
luistert er iemand uberhaubt wel eens ooit naar fok radio
al 2 keer in 5 jaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zit je nog bij de thaise hoertjes met joran?
Als ik jou was, dan zou ik homohosti's op de markt brengen. Als een soort koekjes, liefst met een roze glazuur.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
o god ja, was dat waar je over smste?quote:
21 maart? het was toch 17 maart, u little shit.... in Rotterdam toch? Ik ga niet land en stad af... anders stuurt ie em maar op...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom je op 21 maart ook deel 2 halen, gesigneerd en wel ?
het was een algemene vraagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
had je een interview o.i.d? welke play wil je pushen?
Dubbel leven begint in mei 1982, skipt dus ongeveer negen maanden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een jaar?ja, i've been busy..
trouwens, in Thailand had ik alleen jouw boek gelezen. De rest wat ik had meegenomen ging weer ongelezen mee.
teruggegrepen? gaat deel 2 verder waar deel 1 ophield? of zitten er sprongen in de tijd? Ik wil weten wat er met die dochter is gebeurd... hahaha
Tegen het einde zei ik nog hard op: oi, dios mio... toen ie werd betrapt door die moeder.. haha
maar goed, je boek gaat door de hele club. Iedereen wil em wel lezen....dus ik heb em daar achtergelaten.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:53 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Als ik jou was, dan zou ik homohosti's op de markt brengen. Als een soort koekjes, liefst met een roze glazuur.
jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, was dat waar je over smste?
Er was best een discussie gaande hoor, in het topic en op de chatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nee... waarom zou ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
Linkje naar het topic ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er was best een discussie gaande hoor, in het topic en op de chatHeel gezellig.
heel goed, een mens kan nooit genoeg zuivel consumeren !quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Thanks, ik ben al cappuchino aan het gieten....
Och jee. Het fapt weer.quote:
Ik heb nooit dubbel zinquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent ook weer lekker dubbelzinnig bezig, je kon wel familie van mij zijn
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht dat jij als tennis liefhebber een heren dubbel wel wist te waarderen ?
wie wat waar, welk, doe eens een linkje ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Glorie, Victorie, we hebben gewonnen, wie had dit nu al verwacht, de kerk nodigt weeruit
en heb jij al die uitzending van Frans Bromet van W90/zonnenbloem gezien over Nuenen ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Glorie, Victorie, we hebben gewonnen, wie had dit nu al verwacht, de kerk nodigt weeruit
Say what? Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee, was het wat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb jij al die uitzending van Frans Bromet van W90/zonnenbloem gezien over Nuenen ?
telegrof weet ook nog van nietsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Say what? Waar zie je dat?
(Natuurlijk niet op nu.nl, nog steeds geen enkel artikel)
Of ze het er nu zelf mee eens zijn, of dat ze dit doen omdat anders de kerkbankjes leegraken en de collectebus... niemand zal 't weten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef TheVulture het volgende:
De kerk zal wel in moeten binden want anders zit er binnenkort echt niemand meer binnen hun muren... het is een olievlek aan het worden die ze niet meer onder controle hebben
ik vond het wel leuk om te kijken, maar denk voor jou dat het nog veel leuker is omdat jij Ralph en Toos en de rest veel beter kent en ongegeneerd in hun (politieke) keuken mag kijkenquote:
ik oe net getwitterdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
GK moet ik van de iPhone lezen omdat die hier geblokkeerd is.
Ik juich nog niet te vroeg.
la la la la la lalalalalalala la la la lalalalalaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
En heel toevallig schalt nu door de radiospeakers: I will survive.
Did you think I'd crumble? Did you think I'd lay down and die? I will survive!
welk artikel?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:20 schreef Ang3l het volgende:
Het artikel in het ED zet dingen wel een beetje in een ander licht trouwens.
Daarin staat min of meer verteld dat de hostie niet geweigerd is aan de Prins, maar dat deze na gesprek met de Pastoor (die vermelde dat zondigen bij zichzelf ten rade moeten gaan of ze hem wel moeten komen halen) de Prins er ZELF vanaf zag.
Wat is 't nu?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:45 schreef creno het volgende:
als ik prins carnaval zou zijn zou ik mezelf prins gee dun irste noemen.
Ik ben ooit prins geweest bij een kleine carnavalsvereniging, toen heette ik Prins S ( als in prinses en prins ass, al valt dat laatste erg tegen bij mijquote:
Prins Albert zou ook wel kunnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:45 schreef creno het volgende:
als ik prins carnaval zou zijn zou ik mezelf prins gee dun irste noemen.
Zoals in dat tekenfimpje van Herman Finkers waar hij Mac Beth voor dummies uitlegtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben ooit prins geweest bij een kleine carnavalsvereniging, toen heette ik Prins S ( als in prinses en prins ass, al valt dat laatste erg tegen bij mij)
zo weer even flyeren
quote:
met een Prins Albert heb ik geen ervaring... had ooit wel een vriendje met twee tepelpiercings en een tongpiercing... dat wasquote:
Een PA is NIET fijn tijdens de sex. Vind ik. En ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
met een Prins Albert heb ik geen ervaring... had ooit wel een vriendje met twee tepelpiercings en een tongpiercing... dat was
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:34 schreef Desmonkey het volgende:
Ieuw wat heeft Tori Amos met haar gezicht gedaan ?.
[ afbeelding ]
Jeumigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:34 schreef Desmonkey het volgende:
Ieuw wat heeft Tori Amos met haar gezicht gedaan ?.
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens iemand met een knopje onder zijn eikel gehad besef ik me net.... one night standquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een PA is NIET fijn tijdens de sex. Vind ik. En ik spreek uit ervaring.
da's voor luilakken, op het knopje drukken en klaar ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand met een knopje onder zijn eikel gehad besef ik me net.... one night stand
Dat was prima in orde
Precies, we deden alsof het een deurbel was... ik belde en hij riep "Ja ik kom"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's voor luilakken, op het knopje drukken en klaar ?
Ja dat lijkt me al iets minder irritant.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand met een knopje onder zijn eikel gehad besef ik me net.... one night stand
Dat was prima in orde
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me al iets minder irritant.
Maar zo'n grote ring zit bij bepaalde handelingen BEHOORLIJK in de weg.
Maar goed, hij weet dat ik 't vervelend vind, dus voordat ie langskomt doet ie'm al uit
Het waren 2 verschillende met beide zo'n ding (what are the odds?!).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]je hebt je fuckbuddy goed afgericht
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het waren 2 verschillende met beide zo'n ding (what are the odds?!).
En beide wisten wat ik er van vond. De ene zie ik niet meer, de hetero maar heel af en toe nog.
Maar ALS ik hem zie... dan is ie uit jaI train my puppies well.
Just snap your fingers darling.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken ook een hetero met een PA... maar die heb ik nog nooit in mijn bed gekregen
Je voert ze dus gewoon dronken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Just snap your fingers darling.
Dat, en zet een open flesje bier in je slaapkamer.
Works every time. Like a charm.
Niet geheel natuurlijk! Ik maak geen misbruik.quote:
Ik kan nog veel van je leren als ik het zo hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet geheel natuurlijk! Ik maak geen misbruik.
En na de eerste keer komen ze gewoon nuchter al terug.
Once you go Angel, you never go... uh nee dat rijmt nou niet meer.
Ik heb genoeg afleiding van mijn werk en van Fok!.... maar mijn gedachten schieten toch telkens weer terug... weet bijna zeker dat als ik thuiskom ik een beroerd telefoontje ga krijgen....quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb genoeg afleiding van mijn werk en van Fok!.... maar mijn gedachten schieten toch telkens weer terug... weet bijna zeker dat als ik thuiskom ik een beroerd telefoontje ga krijgen....
Thanksquote:
Meester Engel en zijn leerGIERige leerlingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan nog veel van je leren als ik het zo hoor
*steekt*quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb genoeg afleiding van mijn werk en van Fok!.... maar mijn gedachten schieten toch telkens weer terug... weet bijna zeker dat als ik thuiskom ik een beroerd telefoontje ga krijgen....
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meester Engel en zijn leerGIERige leerling
Ga. Sporten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:13 schreef MisterO het volgende:
Ik moet sporten, maar ik heb geeeeeeen zin
Hoi homo's!![]()
Ik had jou nooit zo als een leertypetje voorgesteld.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meester Engel en zijn leerGIERige leerling
Hij vindt zichzelf een Lord of the rings ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me al iets minder irritant.
Maar zo'n grote ring zit bij bepaalde handelingen BEHOORLIJK in de weg.
Maar goed, hij weet dat ik 't vervelend vind, dus voordat ie langskomt doet ie'm al uit
Niet heerlijk ouderwets middeleeuws sporten en ringsteken ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het waren 2 verschillende met beide zo'n ding (what are the odds?!).
En beide wisten wat ik er van vond. De ene zie ik niet meer, de hetero maar heel af en toe nog.
Maar ALS ik hem zie... dan is ie uit jaI train my puppies well.
Klopt, ik denk dat ik maar een heleboel foto's op mijn kamer ga ophangen van lekkere kerel. Dat zal mij wel stimulerenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga. Sporten.
Denk aan veroudering en bierbuiken.
Ook voor JOU komt dat
Date... we willen details vanavond hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat ik maar een heleboel foto's op mijn kamer ga ophangen van lekkere kerel. Dat zal mij wel stimulerenNou, ik zet zometeen wel de muziek keihard aan en ga een boel keer opdrukken ofzo..
Morgen maar weer hardlopen, vanavond date
Daar is dat ringetje dan weer te klein voor hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet heerlijk ouderwets middeleeuws sporten en ringsteken ?
The Vulture had vanochtend nog dubbel zin, of was dat nu juist zin om te dubbelen ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:13 schreef MisterO het volgende:
Ik moet sporten, maar ik heb geeeeeeen zin
Hoi homo's!![]()
Ik heb met carnaval altijd een halsband om.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had jou nooit zo als een leertypetje voorgesteld.
ja straks, over een jaar of 15, zien jullie er allemaal zo uit als ik nuquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga. Sporten.
Denk aan veroudering en bierbuiken.
Ook voor JOU komt dat
Ja maar carnaval telt nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb met carnaval altijd een halsband om.
Van leer.
maar nooit de wurg/remketting ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb met carnaval altijd een halsband om.
Van leer.
We gaan naar Shutter Island en een drankje doen. Het lijkt me wel een aardige kerel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Date... we willen details vanavond he
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
The Vulture had vanochtend nog dubbel zin, of was dat nu juist zin om te dubbelen ?
Precies, geen regelsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar carnaval telt niet. Dan zijn er geen regels.
Ik vond hem wel goed. Niet zo eng als ik verwacht had.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
We gaan naar Shutter Island en een drankje doen. Het lijkt me wel een aardige kerel.
Ik zie wel hoe het gaat. Als de film maar niet heel slecht is.
Juist wel... dan maakt het niet uit of je anderhalf uur gaat zitten tongelongenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
We gaan naar Shutter Island en een drankje doen. Het lijkt me wel een aardige kerel.
Ik zie wel hoe het gaat. Als de film maar niet heel slecht is.
Ieeeuw nee dat gaat niet tijdens de film gebeurenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Juist wel... dan maakt het niet uit of je anderhalf uur gaat zitten tongelongen
Tja als het klikt... why notquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ieeeuw nee dat gaat niet tijdens de film gebeurendat komt daarna
Nee grapje
Ah oke, nou daar hou ik wel van. Heb vannacht Snakes on a place gekeken en dat was echt hilarisch slechtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed. Niet zo eng als ik verwacht had.
Meer een psychologische thriller.
Wat houdt je tegenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, geen regels
Dus misschien ga ik dan wel zoals ik altijd zou willen
Zit jij je hier nu nog groot te houden ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ieeeuw nee dat gaat niet tijdens de film gebeurendat komt daarna
Nee grapje
Dit is een Scorsese film met flinke acteurs... dat scheelt welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah oke, nou daar hou ik wel van. Heb vannacht Snakes on a place gekeken en dat was echt hilarisch slecht
Omdat ik het liever niet heb. Dan hou je nog extra spanning over voor de volgende datequote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Bij onze volgende filmavond mag je in het leer hoor
, we hebben elkaar toch al op onze emotionele dieptepunten gezien tijdens bepaalde films
.
"I nevah kiss on the first daaaate!"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat ik het liever niet heb. Dan hou je nog extra spanning over voor de volgende date![]()
Maaar, het kan altijd gebeuren, no doubt about that
Nou! Klinkt als een goed plan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee. Het enige leer wat ik verder heb zijn laarzen en riemen.
En om nu alleen een paar laarzen aan te doen, een riem en een halsband......
Over kwaliteit gesproken. Hoe gaat het met jou en je turk?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is een Scorsese film met flinke acteurs... dat scheelt wel
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee. Het enige leer wat ik verder heb zijn laarzen en riemen.
En om nu alleen een paar laarzen aan te doen, een riem en een halsband......
Dat was geen kwaliteitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Over kwaliteit gesproken. Hoe gaat het met jou en je turk?
quote:
quote:
Dat is toch niet die van 17 hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was geen kwaliteit
Ik heb volgende week vrijdag EINDELIJK een date met een jongen waar al zo'n ...... 7 a 8 jaar dikke spanning mee in de licht hangt![]()
![]()
Scary.
Hahaha, ja dat is echt zo'n American virigin uitspraakquote:
Oooooeeeh spannendquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was geen kwaliteit
Ik heb volgende week vrijdag EINDELIJK een date met een jongen waar al zo'n ...... 7 a 8 jaar dikke spanning mee in de licht hangt![]()
![]()
Scary.
Als ik die al 7 of 8 jaar zou kennen dan was het wel erg eng als daar op 10jarige leeftijd al spannign zou hangen, niet?quote:
Wie dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was geen kwaliteit
![]()
Scary.
Mja.quote:
Jezus... da's inderdaad spannend... hopelijk kun je die aanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was geen kwaliteit
![]()
Scary.
Whahaha, dat was ernstig geweestquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik die al 7 of 8 jaar zou kennen dan was het wel erg eng als daar op 10jarige leeftijd al spannign zou hangen, niet?
het is een Dquote:
Oooh,die !quote:
Eindelijk geen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha, dat was ernstig geweest![]()
Dus het is eindelijk geen jonkie? oeeeh misschien is dat wat
Ja, vandaar ook mijn afkeurende blikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik die al 7 of 8 jaar zou kennen dan was het wel erg eng als daar op 10jarige leeftijd al spannign zou hangen, niet?
Ik stress nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oooh,die !Wordt vast leuk, niet zo stressen
Dat van die hetero's herken ik wel ja... mijn interesses zijn meestal niet dezelfde als van de gemiddelde homoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja.
Al is dit wel een patroonsaantrekkingskracht in mijn boekje.
Als in: Ik val gvd altijd op de foute mannen: hetero's en bad boys.
och toch, geen ieni mieni knuffer meneer meer in het vizier ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was geen kwaliteit
![]()
Scary.
Even voor de goede orde:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook mijn afkeurende blik.
Ik ken 't probleemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat van die hetero's herken ik wel ja... mijn interesses zijn meestal niet dezelfde als van de gemiddelde homo
quote:Gelukkig heb ik nu iemand met wie dat in ieder geval geen probleem meer is
Goed zoekenquote:
I know, popje! Ik plaag je alleen een beetjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even voor de goede orde:
Die van 17 spotte MIJ bij een repetitie van zijn toneelvoorstelling
Die van 17 heeft MIJ opgezocht op gay.nl
Die van 17 bekende MIJ dat ie me erg leuk vond
Niet andersom.
Ja nee niet dat ik hier straks OOK afgeschilderd wordt als 1 of andere pedoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, popje! Ik plaag je alleen een beetje.
Hallo, en jij ging daar ook op in, dus wat maakt het nou uitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even voor de goede orde:
Niet andersom.
Zelfs de Duivel (zijn heks-ex) heeft de zegen gegeven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
na bijna 5 jaar is dan het kringetje weer rond
Ik ben daar helemaal niet op ingegaan manquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo, en jij ging daar ook op in, dus wat maakt het nou uit
Ik zal je nooit een pedo noemen. Hooguit een pederastquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nee niet dat ik hier straks OOK afgeschilderd wordt als 1 of andere pedo
MisterO riep net ook al "eens een keer geen jonkie"
De volgende keer klap ik je dubbel tussen m'n slaapbak meneer Emo-Erik!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal je nooit een pedo noemen. Hooguit een pederast.
Ok, ok. Ik ben gewoon jaloers op jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De volgende keer klap ik je dubbel tussen m'n slaapbak meneer Emo-Erik!
Als je een vent van 53 ziet met een knul van 19, dan is dat toch fout, ook al zegt die knul van 19 dat helemaal gelukkig is met die ouwe knar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even voor de goede orde:
Niet andersom.
oh die...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel over gedroomd vannacht toevalligquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef Waxxer het volgende:
Hi Won.
Ben je je koffer al aan het pakken?
Mja, niet echt fris om met zo'n geel ding acht uur in he vliegtuig te zitten!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel over gedroomd vannacht toevalligMaar nee, lijkt me niet zo handig om nu vast al mijn boxers in te pakken, die heb ik nog nodig
Ik blijf (zoals gewoonlijk) drieenhalve week en nee, Brad gaat niet mee. Die vertrekt een dag eerder voor een week naar Arizona om met zijn vader baseball te gaan kijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, niet echt fris om met zo'n geel ding acht uur in he vliegtuig te zitten!Hoe lang blijf je dan trouwens én gaat je man mee?
Oeh hier ook 1quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Net thuis...maaltijdsalades van de AH zijn
dat mensen daar voldoende eten aan hebben...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:52 schreef TheVulture het volgende:
dus je kan weer spijkerbroeken gaan kopenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfs de Duivel (zijn heks-ex) heeft de zegen gegeven.
Na een half uur heb ik weer hongerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat mensen daar voldoende eten aan hebben...
ja die beef terri yakki, en die garnalen en geitenkaas van de Excellent zijn heerlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:52 schreef TheVulture het volgende:
vast, als salade ja, bijgerechtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die beef terri yakki, en die garnalen en geitenkaas van de Excellent zijn heerlijk
Heheh. Ik droom nog wel eens van je paddestoelenpastaquote:
Bijgerecht? Zo'n grote schaal?quote:
droom jij daar nog wel eens van!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heheh. Ik droom nog wel eens van je paddestoelenpastaEn dat palingpuddinkje
Het was echt ZO lekkerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
droom jij daar nog wel eens van!!!
Jeumig
quote:
Nou dat graatmagere valt best mee... die salade is juist bedoeld om dat te bereikenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef Waxxer het volgende:
Maar dan had ik zo'n salade gekocht als zijnde een maaltijd, dus ja, dan bestaat er het gevaar van snaaien en alles en naja, jullie zijn vast allemaal van die perfecte, graatmagere kerels en alles.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Als je een vent van 53 ziet met een knul van 19, dan is dat toch fout, ook al zegt die knul van 19 dat helemaal gelukkig is met die ouwe knar.
Paar weken geleden moest Brad boodschappen doen en die kwam thuis met een zak sla en ingredienten voor een salade. Stond wel even te kijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel eens, na het eten van zo'n "maaltijd-"salade heb gedacht: heb ik hier genoeg aan? Heb jij hier genoeg aan, Waxxer?
Maar dan had ik zo'n salade gekocht als zijnde een maaltijd, dus ja, dan bestaat er het gevaar van snaaien en alles en naja, jullie zijn vast allemaal van die perfecte, graatmagere kerels en alles.
Als de wet dat vindt, denk ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
Wanneer is een leeftijdsverschil fout eigenlijk?
De wet zegt toch alleen iets over seks met een minderjarige?quote:
Als er minderjarigen in het spel zijn....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
In dat geval niet... behalve als er een flink leeftijdsverschil is en er niet echt sprake is van een gelijkwaardige relatie....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De wet zegt toch alleen iets over seks met een minderjarige?
Maar dat is al fout wanneer de 1 17jr is en de ander 18...
Nou... door het zien van previews van de film ben ik wel heel nieuwsgierig geworden... wou eigenlijk ook te weten komen of het de moeite waard isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Die wil ik al heel lang een keer ergens halen, is het wat?
Ja. Alleen is dat in het aangehaalde voorbeeld niet eens im Frage want de ene sloeg het aanbod van de ander afquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er minderjarigen in het spel zijn....
Volgens mij is de wet heel concreet daarin... Het zou vreemd zijn dat er zo'n ruimte voor eigen interpretatie is. Toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In dat geval niet... behalve als er een flink leeftijdsverschil is en er niet echt sprake is van een gelijkwaardige relatie....
Wanneer het onsmakelijk oogt, is mijn bescheiden mening.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
Als je niks fout gedaan hebt is het toch prima... lekker laten lullen joh...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Alleen is dat in het aangehaalde voorbeeld niet eens im Frage want de ene sloeg het aanbod van de ander afIk kan echt serieus heel HEEL er pissig worden over dat soort insinuaties, of ze nu grappig zijn bedoelt of niet. Verhalen gaan namelijk hun eigen leven leiden. Dat is inmiddels wel bekend hier.
Das heul subjectiefquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wanneer het onsmakelijk oogt, is mijn bescheiden mening.
Dus tegen de zestig en dan zo'n jonge, blonde, opgedirkte del ernaast.
Of van die homo's van half in de 30 bij wie het in de liefde nooit is gelukt en zich vervolgens richten op naieve jochies van rond de 18 die dan alles met ze doen en altijd met ze op pa gaan en wie dan hun ogen openen en zicgh vervolgens voor hun kop slaan omdat ze daar zo ver in zijn meegegaan.
In de zomer is een maaltijdsalade wel erg lekker, mits je die zelf maakt!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Paar weken geleden moest Brad boodschappen doen en die kwam thuis met een zak sla en ingredienten voor een salade. Stond wel even te kijken
Lekker laten lullen in de gayscene betekent wel dat ik binnen de kortste keren allerlei verhalen ga horen over hoe ik kleine kinderen aanrand. En ook al weet IK hoe het zit doet dat niets af aan het feit dat ik er niet van gediend ben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je niks fout gedaan hebt is het toch prima... lekker laten lullen joh...
Maar wanneer is iemand te oud voor iemand?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Joa da we'k, moar zoon old'n met zo'n jong'n, das toch niet te proem'n??
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker laten lullen in de gayscene betekent wel dat ik binnen de kortste keren allerlei verhalen ga horen over hoe ik kleine kinderen aanrand. En ook al weet IK hoe het zit doet dat niets af aan het feit dat ik er niet van gediend ben.
Nee ik kan me voorstellen dat dat ontzettend kut is ja....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker laten lullen in de gayscene betekent wel dat ik binnen de kortste keren allerlei verhalen ga horen over hoe ik kleine kinderen aanrand. En ook al weet IK hoe het zit doet dat niets af aan het feit dat ik er niet van gediend ben.
Nou ja, draai de vraag om: wanneer is iemand te jóng voor iemand?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wanneer is iemand te oud voor iemand?
Nja geen ideequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, draai de vraag om: wanneer is iemand te jóng voor iemand?
Leer mij ff hoe die scene werkt zullen we zeggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar jij had toen toch die jongen van school gehaald na je werk??
Zó'n vaart zal het niet lopen toch??
Als diegene niet weet wat er in het leven te koop is en de ander dat wel weet... dan zit je qua levenservaring zo ver uit elkaar dat een gelijkwaardige relatie moeilijk is.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, draai de vraag om: wanneer is iemand te jóng voor iemand?
Is het niet gewoon een beetje zo dat jij teveel beren op de weg ziet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leer mij ff hoe die scene werkt zullen we zeggen
Ik heb het al eerder meegemaakt dat een verhaal over mij een eigen leven ging leiden en er uiteindelijk iemand op stap naar mijn vriend toeliep met de woorden "Wist je dat hij vreemdgaat?".
Zonder iemand tegen het hoofd te willen stoten.. dit zijn ook altijd van die dingen waarom ik me nooit zo heel erg in de scene begeef... de ervaringen die ik ermee heb zijn niet allemaal even positief.... daarnaast heb ik ook een flinke vriendengroep buiten de scene waardoor ik het eigenlijk ook niet nodig heb...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder meegemaakt dat een verhaal over mij een eigen leven ging leiden en er uiteindelijk iemand op stap naar mijn vriend toeliep met de woorden "Wist je dat hij vreemdgaat?".
Naar omstandigheden gaat het goed met 'm. Niet dat er iets veranderd aan het feit dat hij er niet lang meer isquote:
Er wordt net door 2 verschillende mensen geïnsinueerd dat ik iets met die jongen gedaan zou hebben. Dat is niet zo. En die gedachte wil ik hier nu ff in de kiem smoren omdat ik geen zin heb in verhalen over mij die niet waar zijn. That's all.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een beetje zo dat jij teveel beren op de weg ziet?
Welliswaar door ervaringen uit het verleden, maar toch...
*knuffelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Naar omstandigheden gaat het goed met 'm. Niet dat er iets veranderd aan het feit dat hij er niet lang meer is
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook vrienden buiten en in de scene. Ik kom er zelf in Eindhoven qua Pallaz/Pecheur nog nauwelijks. Best een flinke valse bende af en toe. Hou ik niet zo van.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zonder iemand tegen het hoofd te willen stoten.. dit zijn ook altijd van die dingen waarom ik me nooit zo heel erg in de scene begeef... de ervaringen die ik ermee heb zijn niet allemaal even positief.... daarnaast heb ik ook een flinke vriendengroep buiten de scene waardoor ik het eigenlijk ook niet nodig heb...
Welneequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, al die jaloezie, achterklap en achterdocht...Gaat dat gewoon dóór dan na je, excusez le mot, dertigste?? Dat houdt toch wel een keertje op??
Idd, en volgens mij geldt dat andersom ook...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als diegene niet weet wat er in het leven te koop is en de ander dat wel weet... dan zit je qua levenservaring zo ver uit elkaar dat een gelijkwaardige relatie moeilijk is.....
Dat gaat door tot in het bejaardentehuis.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, al die jaloezie, achterklap en achterdocht...Gaat dat gewoon dóór dan na je, excusez le mot, dertigste?? Dat houdt toch wel een keertje op??
Pallaz en Pecheur ben ik een paar keer geweest... daar had ik niet heel veel mee inderdaad... Friso vond ik dan wel weer wat relaxter allemaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook vrienden buiten en in de scene. Ik kom er zelf in Eindhoven qua Pallaz/Pecheur nog nauwelijks. Best een flinke valse bende af en toe. Hou ik niet zo van.
Vond het afgelopen zondag in de DansSalon er veel gemoedelijker aantoe gaan
Zolang die verpleger een legale leeftijd heeft is dat niet ergquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:18 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dat gaat door tot in het bejaardentehuis.
"Ik zag Ang3l daarstraks samen met die jonge blonde verpleger..."
Hmmz... vreselijk vooruitzicht...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Naar omstandigheden gaat het goed met 'm. Niet dat er iets veranderd aan het feit dat hij er niet lang meer is
Bij Friso zijn het de potten die roddelenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pallaz en Pecheur ben ik een paar keer geweest... daar had ik niet heel veel mee inderdaad... Friso vond ik dan wel weer wat relaxter allemaal
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij Friso zijn het de potten die roddelenDat scheelt.
quote:
Maar ik vind de sfeer op Friso ook een stuk relaxter dan de Pallaz/Pecheur sfeer.quote:
Nee, nee, nee! Dat werkt niet zo!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang die verpleger een legale leeftijd heeft is dat niet erg![]()
Dan mogen ze best denken dat ik het op mijn 80ste nog in me heb
Jaaa, die had ik ook al gezien!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik deze nog een keer posten?
Villa Achterwerk-sfeerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vind de sfeer op Friso ook een stuk relaxter dan de Pallaz/Pecheur sfeer.
Ook een stuk relaxter dan de Pann-sfeer. Al vind ikde Pann-on-Tour's wel leuk
Zeker ook een stuk relaxter dan de Villa Achterwerk sfeer.
Ik maak me er alleen druk om als ik het voor mijn neus zie gebeuren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nou... ja.... Het hodt je jong, zullen we dan maar zeggen!Ik moe er niet meer aan dénken, ik heb dat acht jaar geleden ( *kuch*
) helemaal afgezworen me daar ooit nog druk om te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |