Het waren 2 verschillende met beide zo'n ding (what are the odds?!).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]je hebt je fuckbuddy goed afgericht
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het waren 2 verschillende met beide zo'n ding (what are the odds?!).
En beide wisten wat ik er van vond. De ene zie ik niet meer, de hetero maar heel af en toe nog.
Maar ALS ik hem zie... dan is ie uit jaI train my puppies well.
Just snap your fingers darling.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken ook een hetero met een PA... maar die heb ik nog nooit in mijn bed gekregen
Je voert ze dus gewoon dronken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Just snap your fingers darling.
Dat, en zet een open flesje bier in je slaapkamer.
Works every time. Like a charm.
Niet geheel natuurlijk! Ik maak geen misbruik.quote:
Ik kan nog veel van je leren als ik het zo hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet geheel natuurlijk! Ik maak geen misbruik.
En na de eerste keer komen ze gewoon nuchter al terug.
Once you go Angel, you never go... uh nee dat rijmt nou niet meer.
Ik heb genoeg afleiding van mijn werk en van Fok!.... maar mijn gedachten schieten toch telkens weer terug... weet bijna zeker dat als ik thuiskom ik een beroerd telefoontje ga krijgen....quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb genoeg afleiding van mijn werk en van Fok!.... maar mijn gedachten schieten toch telkens weer terug... weet bijna zeker dat als ik thuiskom ik een beroerd telefoontje ga krijgen....
Thanksquote:
Meester Engel en zijn leerGIERige leerlingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan nog veel van je leren als ik het zo hoor
*steekt*quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb genoeg afleiding van mijn werk en van Fok!.... maar mijn gedachten schieten toch telkens weer terug... weet bijna zeker dat als ik thuiskom ik een beroerd telefoontje ga krijgen....
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meester Engel en zijn leerGIERige leerling
Ga. Sporten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:13 schreef MisterO het volgende:
Ik moet sporten, maar ik heb geeeeeeen zin
Hoi homo's!![]()
Ik had jou nooit zo als een leertypetje voorgesteld.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meester Engel en zijn leerGIERige leerling
Hij vindt zichzelf een Lord of the rings ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me al iets minder irritant.
Maar zo'n grote ring zit bij bepaalde handelingen BEHOORLIJK in de weg.
Maar goed, hij weet dat ik 't vervelend vind, dus voordat ie langskomt doet ie'm al uit
Niet heerlijk ouderwets middeleeuws sporten en ringsteken ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het waren 2 verschillende met beide zo'n ding (what are the odds?!).
En beide wisten wat ik er van vond. De ene zie ik niet meer, de hetero maar heel af en toe nog.
Maar ALS ik hem zie... dan is ie uit jaI train my puppies well.
Klopt, ik denk dat ik maar een heleboel foto's op mijn kamer ga ophangen van lekkere kerel. Dat zal mij wel stimulerenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga. Sporten.
Denk aan veroudering en bierbuiken.
Ook voor JOU komt dat
Date... we willen details vanavond hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat ik maar een heleboel foto's op mijn kamer ga ophangen van lekkere kerel. Dat zal mij wel stimulerenNou, ik zet zometeen wel de muziek keihard aan en ga een boel keer opdrukken ofzo..
Morgen maar weer hardlopen, vanavond date
Daar is dat ringetje dan weer te klein voor hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet heerlijk ouderwets middeleeuws sporten en ringsteken ?
The Vulture had vanochtend nog dubbel zin, of was dat nu juist zin om te dubbelen ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:13 schreef MisterO het volgende:
Ik moet sporten, maar ik heb geeeeeeen zin
Hoi homo's!![]()
Ik heb met carnaval altijd een halsband om.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had jou nooit zo als een leertypetje voorgesteld.
ja straks, over een jaar of 15, zien jullie er allemaal zo uit als ik nuquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga. Sporten.
Denk aan veroudering en bierbuiken.
Ook voor JOU komt dat
Ja maar carnaval telt nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb met carnaval altijd een halsband om.
Van leer.
maar nooit de wurg/remketting ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb met carnaval altijd een halsband om.
Van leer.
We gaan naar Shutter Island en een drankje doen. Het lijkt me wel een aardige kerel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Date... we willen details vanavond he
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
The Vulture had vanochtend nog dubbel zin, of was dat nu juist zin om te dubbelen ?
Precies, geen regelsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar carnaval telt niet. Dan zijn er geen regels.
Ik vond hem wel goed. Niet zo eng als ik verwacht had.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
We gaan naar Shutter Island en een drankje doen. Het lijkt me wel een aardige kerel.
Ik zie wel hoe het gaat. Als de film maar niet heel slecht is.
Juist wel... dan maakt het niet uit of je anderhalf uur gaat zitten tongelongenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
We gaan naar Shutter Island en een drankje doen. Het lijkt me wel een aardige kerel.
Ik zie wel hoe het gaat. Als de film maar niet heel slecht is.
Ieeeuw nee dat gaat niet tijdens de film gebeurenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Juist wel... dan maakt het niet uit of je anderhalf uur gaat zitten tongelongen
Tja als het klikt... why notquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ieeeuw nee dat gaat niet tijdens de film gebeurendat komt daarna
Nee grapje
Ah oke, nou daar hou ik wel van. Heb vannacht Snakes on a place gekeken en dat was echt hilarisch slechtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed. Niet zo eng als ik verwacht had.
Meer een psychologische thriller.
Wat houdt je tegenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, geen regels
Dus misschien ga ik dan wel zoals ik altijd zou willen
Zit jij je hier nu nog groot te houden ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ieeeuw nee dat gaat niet tijdens de film gebeurendat komt daarna
Nee grapje
Dit is een Scorsese film met flinke acteurs... dat scheelt welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah oke, nou daar hou ik wel van. Heb vannacht Snakes on a place gekeken en dat was echt hilarisch slecht
Omdat ik het liever niet heb. Dan hou je nog extra spanning over voor de volgende datequote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Bij onze volgende filmavond mag je in het leer hoor
, we hebben elkaar toch al op onze emotionele dieptepunten gezien tijdens bepaalde films
.
"I nevah kiss on the first daaaate!"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat ik het liever niet heb. Dan hou je nog extra spanning over voor de volgende date![]()
Maaar, het kan altijd gebeuren, no doubt about that
Nou! Klinkt als een goed plan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee. Het enige leer wat ik verder heb zijn laarzen en riemen.
En om nu alleen een paar laarzen aan te doen, een riem en een halsband......
Over kwaliteit gesproken. Hoe gaat het met jou en je turk?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is een Scorsese film met flinke acteurs... dat scheelt wel
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee. Het enige leer wat ik verder heb zijn laarzen en riemen.
En om nu alleen een paar laarzen aan te doen, een riem en een halsband......
Dat was geen kwaliteitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Over kwaliteit gesproken. Hoe gaat het met jou en je turk?
quote:
quote:
Dat is toch niet die van 17 hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was geen kwaliteit
Ik heb volgende week vrijdag EINDELIJK een date met een jongen waar al zo'n ...... 7 a 8 jaar dikke spanning mee in de licht hangt![]()
![]()
Scary.
Hahaha, ja dat is echt zo'n American virigin uitspraakquote:
Oooooeeeh spannendquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was geen kwaliteit
Ik heb volgende week vrijdag EINDELIJK een date met een jongen waar al zo'n ...... 7 a 8 jaar dikke spanning mee in de licht hangt![]()
![]()
Scary.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |