Wie dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was geen kwaliteit
Ik heb volgende week vrijdag EINDELIJK een date met een jongen waar al zo'n ...... 7 a 8 jaar dikke spanning mee in de licht hangt![]()
![]()
Scary.
Mja.quote:
Jezus... da's inderdaad spannend... hopelijk kun je die aanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was geen kwaliteit
Ik heb volgende week vrijdag EINDELIJK een date met een jongen waar al zo'n ...... 7 a 8 jaar dikke spanning mee in de licht hangt![]()
![]()
Scary.
Whahaha, dat was ernstig geweestquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik die al 7 of 8 jaar zou kennen dan was het wel erg eng als daar op 10jarige leeftijd al spannign zou hangen, niet?
het is een Dquote:
Oooh,die !quote:
Eindelijk geen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha, dat was ernstig geweest![]()
Dus het is eindelijk geen jonkie? oeeeh misschien is dat wat
Ja, vandaar ook mijn afkeurende blikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik die al 7 of 8 jaar zou kennen dan was het wel erg eng als daar op 10jarige leeftijd al spannign zou hangen, niet?
Ik stress nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oooh,die !Wordt vast leuk, niet zo stressen
Dat van die hetero's herken ik wel ja... mijn interesses zijn meestal niet dezelfde als van de gemiddelde homoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja.
Al is dit wel een patroonsaantrekkingskracht in mijn boekje.
Als in: Ik val gvd altijd op de foute mannen: hetero's en bad boys.
och toch, geen ieni mieni knuffer meneer meer in het vizier ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was geen kwaliteit
![]()
Scary.
Even voor de goede orde:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook mijn afkeurende blik.
Ik ken 't probleemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat van die hetero's herken ik wel ja... mijn interesses zijn meestal niet dezelfde als van de gemiddelde homo
quote:Gelukkig heb ik nu iemand met wie dat in ieder geval geen probleem meer is
Goed zoekenquote:
I know, popje! Ik plaag je alleen een beetjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even voor de goede orde:
Die van 17 spotte MIJ bij een repetitie van zijn toneelvoorstelling
Die van 17 heeft MIJ opgezocht op gay.nl
Die van 17 bekende MIJ dat ie me erg leuk vond
Niet andersom.
Ja nee niet dat ik hier straks OOK afgeschilderd wordt als 1 of andere pedoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, popje! Ik plaag je alleen een beetje.
Hallo, en jij ging daar ook op in, dus wat maakt het nou uitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even voor de goede orde:
Niet andersom.
Zelfs de Duivel (zijn heks-ex) heeft de zegen gegeven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
na bijna 5 jaar is dan het kringetje weer rond
Ik ben daar helemaal niet op ingegaan manquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo, en jij ging daar ook op in, dus wat maakt het nou uit
Ik zal je nooit een pedo noemen. Hooguit een pederastquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nee niet dat ik hier straks OOK afgeschilderd wordt als 1 of andere pedo
MisterO riep net ook al "eens een keer geen jonkie"
De volgende keer klap ik je dubbel tussen m'n slaapbak meneer Emo-Erik!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal je nooit een pedo noemen. Hooguit een pederast.
Ok, ok. Ik ben gewoon jaloers op jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De volgende keer klap ik je dubbel tussen m'n slaapbak meneer Emo-Erik!
Als je een vent van 53 ziet met een knul van 19, dan is dat toch fout, ook al zegt die knul van 19 dat helemaal gelukkig is met die ouwe knar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even voor de goede orde:
Niet andersom.
oh die...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel over gedroomd vannacht toevalligquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef Waxxer het volgende:
Hi Won.
Ben je je koffer al aan het pakken?
Mja, niet echt fris om met zo'n geel ding acht uur in he vliegtuig te zitten!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel over gedroomd vannacht toevalligMaar nee, lijkt me niet zo handig om nu vast al mijn boxers in te pakken, die heb ik nog nodig
Ik blijf (zoals gewoonlijk) drieenhalve week en nee, Brad gaat niet mee. Die vertrekt een dag eerder voor een week naar Arizona om met zijn vader baseball te gaan kijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, niet echt fris om met zo'n geel ding acht uur in he vliegtuig te zitten!Hoe lang blijf je dan trouwens én gaat je man mee?
Oeh hier ook 1quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Net thuis...maaltijdsalades van de AH zijn
dat mensen daar voldoende eten aan hebben...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:52 schreef TheVulture het volgende:
dus je kan weer spijkerbroeken gaan kopenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfs de Duivel (zijn heks-ex) heeft de zegen gegeven.
Na een half uur heb ik weer hongerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat mensen daar voldoende eten aan hebben...
ja die beef terri yakki, en die garnalen en geitenkaas van de Excellent zijn heerlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:52 schreef TheVulture het volgende:
vast, als salade ja, bijgerechtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die beef terri yakki, en die garnalen en geitenkaas van de Excellent zijn heerlijk
Heheh. Ik droom nog wel eens van je paddestoelenpastaquote:
Bijgerecht? Zo'n grote schaal?quote:
droom jij daar nog wel eens van!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heheh. Ik droom nog wel eens van je paddestoelenpastaEn dat palingpuddinkje
Het was echt ZO lekkerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
droom jij daar nog wel eens van!!!
Jeumig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |