Leo, succes vanavond... Morgen heb je hem zeker in je armen meid

@cantare een rottijd eigenlijk he? Hier ervaar ik het hetzelfde. Ik begin Willem wel zo af en toe te voelen nu, tenminste ik begin iets meer zeker te worden dat hij het is. (denk ik dan

) Maar eigenlijk is het een erg rustige tijd.
Ik had trouwens gisteren een mijlpaal,
20 weken op de helft!!

Vanaf nu zou het dus snel moeten gaan begrijp ik van iedereen... Ik hoop het wel, die eerste periode duurde echt heel erg lang voor m'n gevoel. Al lijkt het bij achteraf terugkijken altijd wat korter te zijn dan het in werkelijkheid was...
Liesz, hier alleen last als ik echt heel veel gedaan heb. Laatst bij shoppen in Amsterdam en ook op 9-maandenbeurs ontdekt dat heel erg lang lopen er gewoon niet meer inzit. Het lopen op zich lukt wel, wordt alleen een soort van waggelen. Maar als ik daarna even relaxed gezeten heb lijk ik compleet op slot te springen en verstijfd te zijn. Lijkt me wel balen als je zoveel last hebt dat je al een gedeelte thuis moet gaan zitten. Een collega van mij ook al vanaf 18 weken ofzo... Ben blij dat het bij mij eigenlijk prima gaat zolang ik rustig aan doe....
Zometeen controle bij de gyn, blijft altijd spannend. Ben ook erg benieuwd naar m'n bloeddruk met al die strubbelingen op het werk.....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?