Dat is ook mijn plan jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:37 schreef tessie het volgende:
Leo, wat spannend zeg! Wel vervelend dat je man weg moet. Maar als je het toch echt niet zonder hem redt, dan bel je hem toch gewoon dat ie weer terug komt om je te steunen.
Wat jammer dat ze niet even naar het hartje geluisterd hebben (mij hebben ze gezegd dat ze dat ook pas later in de zwangerschap doen omdat dat minder goed zou zijn voor de baby).quote:Ik ben vandaag voor het eerst weer bij de vk geweest. Allleen maar weer allerlei vragen, ze heeft nog niet naar het hartje geluisterd, daar was het nog wat vroeg voor zei ze. En ik moet de ha bellen om mijn rare reactie op verdovende middelen te laten testen... om te kijken waar iik nu eigenlijk wel en niet tegen kan, omdat ik de vorige keer zo raar reageerde op de pethidine en eerder ook al op verdovingen van de tandarts
Ik ben het vergeten te vragen van die pijnstilling (zelfs nu komen mijn vragen nog steeds achterafquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:51 schreef mefke79 het volgende:
Leonieke, veel succes! En als je dan ingeleid wordt donderdagavond, krijg je dan pijnstilling voor de nacht? Want dan kan je mijn bevalling nadoen, heerlijk slapen met medicijnen, wakker worden met 6 cm en dan vliezen breken. O en op een ctg die inwendig werd gemaakt kwam ik ook nooit boven de 80 ondanks een weeënstorm, dus dat zegt niets.
Ik dus ook inderdaad, hoop dat hij goed zakt nog de komende tijd. Ymme, zet 'm opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef amaranta het volgende:
Oeh hoog liggend kindje. Dat had ik ook. Hoop maar dat het allemaal goed lukt en beebje snel doorzakt
Dat is één ding wat ik geleerd heb bij mijn vorige bevalling, als jij vind dat je man moet komen, dan bel je hem gewoon zelf, of ze er nu een probleem mee hebben of niet. Het is jouw bevalling, en dat kunnen zij niet voor je bepalen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is ook mijn plan jaDenk niet dat ze daar zo'n probleem zouden van maken in het ziekenhuis.
[..]
Nou hier werd meneer al snel weggestuurd...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:28 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Herken het helemaal niet... Na mijn bevalling mocht Henk de nacht ook gewoon in het ziekenhuis blijven slapen als hij wou. Zelfs toen ik met 35 weken een week lang er lag mocht hij blijven slapen maar toen deed hij dat niet.
Sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:17 schreef Cantare het volgende:
Ymme, je zal op dit moment hopelijk lekker aan het uitrusten zijn van alle belevenissen van gisteren, met je zoon naast je.Ik ben heel benieuwd!
dat dus!quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:37 schreef mama_papa het volgende:
Jeetje Ymme, dat is even slikken zeg. Succes in ieder geval en dalijk (misschien nu al!!) heb je dan eindelijk je mannetje in je armen!Hoop dat je alles bewust kan meemaken
Zet m op meid!
Hihi, leuk hoor. Dat doet mijn kat nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:40 schreef flugeltje het volgende:
Nog geen nieuws van ymme? Ik hoop net als de rest dat je je mannetje inmiddels in je armen hebt meid!
Hier begint een verkoudheidje door te breken, wel balen... Ben op een griepje in november na de winter namelijk redelijk ongeschonden doorgekomen. Laten we hopen dat dit het laatste staartje winter is en we daarna over kunnen stappen op de zomerjas... (in mijn geval is dat ook echt noodzakelijk aan het worden, m'n winterjas gaat nu echt nog maar nét dicht en wil eigenlijk niet alsnog een positiemodel moeten kopen)
Verder alles okay met de overige dames?
Hier gisteren weer cuteness all over toen Luna besloot net zo'n lieve foto te willen als Mollie
[ afbeelding ]
Dat tegen m'n buik aanpurren begint hier toch echt wel een 'ding' te worden...
Op de buik is inderdaad wat minder, maar ertegenaan schijnt Willem wel fijn te vinden. Ik voel het purren ook echt door m'n buik heen trekken... Denk dat het duurt tót Willem heeft ontdekt hoe hij ze weg kan schoppenquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:44 schreef Ticootje het volgende:
Bij mij wilden de katten altijd op mn buik liggen... Daar werd ik helemaal naar van..
Ja ik denk het wel, katten voelen dat er iets is....quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op de buik is inderdaad wat minder, maar ertegenaan schijnt Willem wel fijn te vinden. Ik voel het purren ook echt door m'n buik heen trekken... Denk dat het duurt tót Willem heeft ontdekt hoe hij ze weg kan schoppen
Voelen ze het overigens dat er iets in die buik zit? Van Mollie sta ik niet te kijken dat ze op schoot kruipt, maar Luna doet dat hoogst zelden....
Gaan ze niet a la Pfaff's aan de deur staan luisteren?quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:51 schreef leonieke het volgende:
Wat jammer dat het toch nog een ks is geworden voor ymme, maar gelukkig zal ze nu natuurlijk al haar zoon in haar armen hebben![]()
En gisteren heb ik ook nog maar eens mijn ma verwittigd aan de telefoon dat mijn man of ik vanaf donderdagavond geen berichtjes willen krijgen. Stel je maar voor dat het niet vooruit gaat en we om het uur een smsje krijgen hoever het staat. Ik sleur ze waarschijnlijk door mijn gsmMaar ze heeft gezegd dat ze netjes zal wachten tot zij van ons een sms krijgt
Mijn god, ik doe ze waarschijnlijk doodquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gaan ze niet a la Pfaff's aan de deur staan luisteren?
Sorry, flauw, maar ik kan het niet laten die vergelijking te trekken.
Hier is dat de 3de of 4de dag naar huis. Je stoelgang moet op gang zijn, en je moet een beetje mobiel zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:59 schreef leonieke het volgende:
Hoe lang moet ymme nu in het ziekenhuis blijven? Of mag ze na een ks ook vandaag nog naar huis? (bij ons is dat namelijk een dag extra in het ziekenhuis blijven).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |