SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Sander op 01-03-2010 12:20:44 ]
Hij brengt het wel leuk, met grapjes enzo en alles.. Wel een tof collegequote:Op maandag 1 maart 2010 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
verteld?
Maar goed... kan me voorstellen dat het voor een docent ook een beetje saai wordt...
nog interesse om mee te doen aan dat onderzoek waar ik nu mee bezig ben?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:22 schreef Sander het volgende:
Ja, ik zit ook in een publieke ruimte, ik kijk wel uit
Toch geen tijd voor, lijkt me veel te intensief.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:27 schreef Swine het volgende:
[..]
nog interesse om mee te doen aan dat onderzoek waar ik nu mee bezig ben?
Tja, het valt best mee, maar dat ligt natuurlijk aan je eigen dagindeling of je wel of niet kan.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:29 schreef Sander het volgende:
[..]
Toch geen tijd voor, lijkt me veel te intensief.
Dat ga je nog wel meer tegenkomenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
zo weer terug van college, ook ff boodschappen gedaant verschil in tandpasta bij de kruidvat en de appie is precies n euro, afzetters
ik vond 4.30 wel heel veel want ik wist dat ze altijd rond de 3 warenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat ga je nog wel meer tegenkomen
Nu je zelf voor je boodschappen moet betalen is het toch wel handig om op de prijzen te letten hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |