Oei, dit is moeilijk. Je zit erg dichtbij, alleen de eerste lettergreep is anders. Maar het verschilt net te veel om het goed te rekenen. Ik zoek inderdaad dat particuliere bureau, ik hoop dat je nog wat dichter bij de naam kunt komenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:37 schreef Mark het volgende:
Als het geen overheidsinstantie als de FBI is, dan stata me iets bij van Penderton
Die zocht ik inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2010 10:42 schreef Yankee het volgende:
is het dan Pinkerton?
No problemquote:Op maandag 1 maart 2010 10:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oei, dit is moeilijk. Je zit erg dichtbij, alleen de eerste lettergreep is anders. Maar het verschilt net te veel om het goed te rekenen. Ik zoek inderdaad dat particuliere bureau, ik hoop dat je nog wat dichter bij de naam kunt komen
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:32 schreef slaveloos het volgende:
beth
goed en snel!quote:
Nee, dat is pumpkinquote:Op maandag 1 maart 2010 11:51 schreef banaantjeEE het volgende:
pompoenen
Kloptquote:Op maandag 1 maart 2010 11:59 schreef Yankee het volgende:
rucola sla?
Dit lijkt me wel te googlen.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:16 schreef De_Hertog het volgende:
Hoe heet het bekendste kruisvaarderskasteel in Syrie?
Viola Holt ?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef De_Hertog het volgende:
En de volledige naam wordt gemaakt door een verbastering van dit woord en een term voor de bewoners van een middeleeuws kasteel, in de taal die in de middeleeuwen veel gebruikt werd.
Italiaanse Belgquote:Op maandag 1 maart 2010 13:30 schreef De_Hertog het volgende:
Is iedereen lunchen of zo? Met de laatste hint moet in ieder geval een goede gok mogelijk zijn..
De hospitaliters, later naar Malta verhuisd en de orde van Malta geworden. Overigens toevallig genoeg ook de ridderorde die in Krak des Chevaliers zeteldequote:Op maandag 1 maart 2010 14:40 schreef Mark het volgende:
Maltezers?
Dat was Petraquote:Op maandag 1 maart 2010 14:46 schreef De_Hertog het volgende:
Indiana Jones and the Temple of Doom
Die welquote:Op maandag 1 maart 2010 14:46 schreef Yankee het volgende:
lawrence of arabia
Ah, ik dacht dat Wadi Rum de naam was van de vallei waar Petra ligtquote:Op maandag 1 maart 2010 14:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat was Petra(als je tenminste The Last Crusade bedoelt, ToD speelde in India)
[..]
Wadi Rum is de woestijn. We hebben daar overnacht, prachtig!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat Wadi Rum de naam was van de vallei waar Petra ligt
lekker compliment om iemand even Mussert te noemenquote:
Kan ik me voorstellen. Ik heb overnacht in de woestijn in Egypte, waarschijnlijk ongeveer dezelfde ervaringquote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Wadi Rum is de woestijn. We hebben daar overnacht, prachtig!
JEH was ook niet zonder smettenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef Yankee het volgende:
[..]
lekker compliment om iemand even Mussert te noemen![]()
TTquote:Op maandag 1 maart 2010 15:00 schreef tomtomaat het volgende:
radiohead
volgens mij heb ik Niedermayer goed, dus ik geef mezelf daar alvast een punt voorquote:
quote:
quote:
Inderdaadquote:
Eindigde in de kwalificaties vóór Noorwegenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:23 schreef Yankee het volgende:
Saarland
quote:
Daar heb ik geen reet mee te maken. Ik weet alleen dat ik moet gaan eten en me moet klaar maken voor werk...quote:
Rustig aan, opgefokte beerquote:Op maandag 1 maart 2010 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar heb ik geen reet mee te maken. Ik weet alleen dat ik moet gaan eten en me moet klaar maken voor werk...
Dat kan ik niet want:quote:
En daar hebben wij dan weer geen reet mee te maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar heb ik geen reet mee te maken. Ik weet alleen dat ik moet gaan eten en me moet klaar maken voor werk...
Yank +1quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Yankee het volgende:
okay, ik wil wel wat gokken: Sportpaleis de Jong?
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:34 schreef erkel het volgende:
Ellen Degeneris?
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Yankee het volgende:
na de hint: Helen Hunt
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:02 schreef Mark het volgende:
Abdoesjaparov?
Het orakel van Dieverquote:Op maandag 1 maart 2010 22:06 schreef Yankee het volgende:
wiegel
Lou en Andyquote:Op maandag 1 maart 2010 22:13 schreef ScottTracy het volgende:
Little Britain?
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:31 schreef Mark het volgende:
PSP?
quote:
Jawel! Nico_S. +1quote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef Nico_S. het volgende:
DS70?
Maar die wel.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:58 schreef ScottTracy het volgende:
10 gulden
Yankee +1quote:Op maandag 1 maart 2010 23:08 schreef Yankee het volgende:
bende van nijvel
quote:
Jawel.quote:
Vind het een mooie filmquote:
Hmm, toch maar eens kijken, dan.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:36 schreef ScottTracy het volgende:
1x gezien, vond 't toen ook mooi. Misschien maar weer eens kijken, heb 'em toch op dvd.
Er mist er 1...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef Yankee het volgende:
utrecht - amersfoort - zwolle - groningen
Jaquote:
Ja, zag "Fyra" staan en kon niets anders bedenken.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:44 schreef Yankee het volgende:
ik bedenk even wat nieuwsWas iets vergeten weg te halen
Japanse bullettrain?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:47 schreef Yankee het volgende:
Wat wordt bedoeld met 'Shinkansen'? Of wat is het?
the bullet trainquote:
Hey, bende van nijvel, catch-22 en segway wist ik ook, soms heb je nu eenmaal pechquote:
Stand #1903quote:Op maandag 1 maart 2010 23:56 schreef ScottTracy het volgende:
Redband
Die zocht ik.. Balkenende had meer een bijrol, zeg maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
De Graaf en Van Thijn
Wilde gok: Farce Majeure?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:23 schreef Ofyles2 het volgende:
In welk satirisch programma werd 'De ziekte van Duisenberg' geïntroduceerd?
Hm, foute gok, dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
NCRV-programma, ook gepresenteerd door de onvermijdelijke Frits Spits.
Stand #1903quote:
Toch een foute gok: Frits Spits zat niet in Farce Majeure.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb me vergist: het was een KRO-programma.
Excuses voor de foute hint.
Nee, dat was een ruimtestation, geen space shuttlequote:
Oh ja, da's waar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, dat was een ruimtestation, geen space shuttle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Ik helaas ook nietquote:
Je hoort eerst jij te zeggen en daarna pas ik.quote:
Flikkerde hij uit zijn autoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:43 schreef tong80 het volgende:
Wat deed Rijk de Gooijer ooit met een gouden kalf die hij die avond had gewonnen ?
Heb je nog zijn geloof.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
1. Zijn huidskleur
2. en dan houdt het wel op hier
Daar gaat het misquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:03 schreef BeamofLight het volgende:
Maar je moet dan wel iets verstand van auto's hebben.
Laatste hint:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoe kan mijn antwoord close zijn als het geen Peugeot is?
Bolhuis nogquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef BeamofLight het volgende:
Manute Bol
Usain Bolt
Sinan Bolat
Manaon Bollegraf
Stand #1903quote:
quote:
Rucebo +1quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:31 schreef lubje25 het volgende:
sean penn?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:32 schreef Yankee het volgende:
Daniel Day Lewis
Stand #1903quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef PhysicsRules het volgende:
dodecaeader
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:02 schreef Yankee het volgende:
Is dat de periode tussen twee Pausen?
Ik dus ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:36 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
dat klopt, maar een aardbeienplant herken ik nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |