Mijn reactie hierop:quote:
heeft ook een Nederlandstalige website:quote:
als er 1 lezer is die zich niet laat afschrikken door gebrek aan gelikte vormgeving of door het feit dat de geboden informatie op Youtube staatquote:Op maandag 1 maart 2010 00:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het vervolg van:
Medische Wetenschap
en
Medische wetenschap, part deux
Laatste post uit het vorige deel:
[..]
Mijn reactie hierop:
Ik vroeg om een bron, niet om een rijtje amateuristische websites en Youtube-filmpjes. En aangezien het hier volgens Bankfurt om keiharde feitengaat, moet die bron niet zo moeilijk te vinden zijn
.
beetje gedegen gepubliceerd onderzoek misschien?quote:Op maandag 1 maart 2010 02:05 schreef Orwell het volgende:
wat is voor jou een keiharde bron by the way?
de bijbel? de telegraaf, elsevier, uitspraken van politici, het Journaal, AP Reuters?
Ok, nu hebben we een conflict te pakken, want wat daar als middel tegen kanker genoemd wordt, is gewoon de stof die als E-500 te boek staat.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, de veroordeelde en geschorste arts Tullio Simoncini uit het Youtube-filmpje dat Orwell in zijn post noemde:
[..]
heeft ook een Nederlandstalige website:
http://www.curenaturalicancro.nl/
Inderdaad, het gaat me helemaal niet eens om de vormgeving dat ik die sites amateuristisch noem... Maar we hebben het hier over de genezing van kanker, niet over een verkoudheidquote:Op maandag 1 maart 2010 08:14 schreef Re het volgende:
beetje gedegen gepubliceerd onderzoek misschien?
quote:Op maandag 1 maart 2010 08:14 schreef Re het volgende:
[..]
beetje gedegen gepubliceerd onderzoek misschien?
Ik had er in het vorige topic ook al op gereageerd (hier en hier), maar ik heb helaas nog geen bronnen gezienquote:Op zondag 28 februari 2010 17:33 schreef Bankfurt het volgende:
Ik weet niet of het in dit topic past maar even wat keiharde feiten:
- Als je als bejaarde een verzorgingshuis ingaat is de kans 0 procent om er levend uit te komen.
- Dokters en artsen zijn doodsoorzaak nr. 1 in Amerika.
- Een ziekenhuis of verpleeghuis wordt niet afgerekend op het aantal gezonde genezen mensen, maar naar de bezettingsgraad van hun bedden en het aantal werkuren van verplegend personeel.
- Een mogelijk goedkope betere genezingswijze (bijv. alternatief of electromagnetisch-radionisch) van kanker betekent het faillissement van 40 procent van onze gezondheidszorginstituten en een uitverkoop van aandelen in de multinationale pharmaceutische industrie.
Het is maar dat men het weet.
quote:
Maar het is niet "the cure for cancer" zoals in het filmpje geclaimed wordtquote:Cannabinoid action induces autophagy-mediated cell death through stimulation of ER stress in human glioma cells.
Salazar M, Carracedo A, Salanueva IJ, Hernández-Tiedra S, Lorente M, Egia A, Vázquez P, Blázquez C, Torres S, García S, Nowak J, Fimia GM, Piacentini M, Cecconi F, Pandolfi PP, González-Feria L, Iovanna JL, Guzmán M, Boya P, Velasco G.
Department of Biochemistry and Molecular Biology, Complutense University, Madrid, Spain.
Autophagy can promote cell survival or cell death, but the molecular basis underlying its dual role in cancer remains obscure. Here we demonstrate that delta(9)-tetrahydrocannabinol (THC), the main active component of marijuana, induces human glioma cell death through stimulation of autophagy. Our data indicate that THC induced ceramide accumulation and eukaryotic translation initiation factor 2alpha (eIF2alpha) phosphorylation and thereby activated an ER stress response that promoted autophagy via tribbles homolog 3-dependent (TRB3-dependent) inhibition of the Akt/mammalian target of rapamycin complex 1 (mTORC1) axis. We also showed that autophagy is upstream of apoptosis in cannabinoid-induced human and mouse cancer cell death and that activation of this pathway was necessary for the antitumor action of cannabinoids in vivo. These findings describe a mechanism by which THC can promote the autophagic death of human and mouse cancer cells and provide evidence that cannabinoid administration may be an effective therapeutic strategy for targeting human cancers.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2673842/?tool=pubmed
En het conflict zit hem dan in....... ?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:13 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ok, nu hebben we een conflict te pakken, want wat daar als middel tegen kanker genoemd wordt, is gewoon de stof die als E-500 te boek staat.En zoals we wel weten, zijn die hele rits E-nummers niks meer dan chemische machtsmiddelen van de NWO en BigPharma...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |