Okee, op zich mee eens, maar laten we onze Fruityloop weer eens als voorbeeld nemen: hij heeft een genetische eigenschap dat er voor zorgde dat hij eigenlijk niet ouder dan 5 zou worden en zich dus niet zou kunnen voortplanten, dus zou dat gen automatisch snel uitsterven. Dankzij de huidige medische wetenschap leeft hij nog (en is hij een zeer gewaardeerd forumlid en gezien o.a. zijn kennis zal hij volgens mij ook echt wel wat voor de maatschappij kunnen betekenen), en zal hij, indien hij een gezin wenst, zijn genen met dit defect doorgeven aan de volgende generatie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:02 schreef squig het volgende:
[..]
je leest volgens mij niet wat ik schrijf. De enige manier waarop je kunt beslissen of een gen goed of slecht is vanuit evolutionair perspectief is door te kijken of het gen het overleeft over verschillende generaties of uitsterft. De eigenschappen die het beste zijn aangepast worden doorgegeven op de volgende generatie. Als een eigenschap dus door wordt gegeven is het logische gevolg daarvan dat het dus een goede eigenschap is, niet de andere kant op.
Als je mij niet wilt geloven wil ik best een aantal evolutionair biologen gaan quoten?
Hoe denk je dat evolutie plaats vindt? Past een hele groep van 10.000 dieren zich allemaal individueel genetisch aan, of is het 1exemplaar die (als-ie geluk heeft) met die aanpassing meer overlevingskansen heeft en meer succes bij de vrouwtjes krijgt en (als het om een dominant gen gaat) dit gen door de loop der duizenden jaren door de hele kudde of zelfs diersoort verspreidt,?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:43 schreef twiFight het volgende:
Vergeet niet dat evolutie meestal met grote groepen plaats vindt en zelden (doch niet onmogelijk) in een paar jaar). Zo kunnen best 1000 genetisch sterke dieren doodgaan, maar blijven er, als entropie even meewerkt, er nog wel 9000 genetisch sterke dieren over die zich wel voortplanten. Zijn even voorbeeldgetallen natuurlijk.
Voor ziektes dat ze zelf lanceren wel te verstaan. Of ziektes door geknoei met DNA en sylps ook wel bekend als morgellons.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:38 schreef Re het volgende:
nou ja, het grootste probleem in de medische wetenschap lijkt me de vergrijzing in de Westerse Wereld.
Verder is de medische wetenschap innovatief genoeg om steeds betere oplossingen te vinden voor ziektes, nu ook het menselijk DNA volledig is uitgeplozen zal er genoeg te doen zijn de komende jaren
uhmm yeah, surequote:Op woensdag 13 januari 2010 11:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Voor ziektes dat ze zelf lanceren wel te verstaan. Of ziektes door geknoei met DNA en sylps ook wel bekend als morgellons.
DNA volledig?! ~0,1% is bekend. Epic Fail is dat.
Medici worden dan ook ernstig misleid en bedonderd door BigPharma. En gaan de verzonnen ziektes dan ook behandelen met herverpakte medicijnen (van Parkison bv).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:22 schreef MarMar het volgende:
Medici zijn ook burgers schat.
Beschouw je jezelf als integer?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Medici worden dan ook ernstig misleid en bedonderd door BigPharma. En gaan de verzonnen ziektes dan ook behandelen met herverpakte medicijnen (van Parkison bv).
Integriteit bestaat inmiddels niet meer. Oprechte en objectieve studie is ook onmogeljjk met belangenverstrengelde professoren. Alles binnen de med. wetenschap is geinfecteerd.
Onderbouwing Lambiekje! Argumenten/bewijzen/bronnen etc.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Medici worden dan ook ernstig misleid en bedonderd door BigPharma. En gaan de verzonnen ziektes dan ook behandelen met herverpakte medicijnen (van Parkison bv).
Integriteit bestaat inmiddels niet meer. Oprechte en objectieve studie is ook onmogeljjk met belangenverstrengelde professoren. Alles binnen de med. wetenschap is geinfecteerd.
Dat is vrij eenvoudig op te lossen door in het zestientalligstelsel te gaan tellen of op Marsjaren, of desnoods Jupiter-jaren, over te schakelen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:48 schreef ToT het volgende:
Precies. Ik wilde altijd voor m'n 30e vader worden. Ben ik ondertussen een beetje laat mee, maar vooruit!
Na dat "in" gaat dan met erectile disfunction weer niet zo goed..quote:
Ik ken een apotheker die elke vertegenwoordiger van medicijnen en ook de artsenbezoekers zonder kop koffie de deur van de apotheek uit gooien, die laat alleen vertegenwoordigers toe van de cosmetica ed die ze verkopen. Vindt ik persoonlijk aardig integer....quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |