Ik zie net dat ik ineens weer een gaatje vrij heb in mijn agenda! Je bent wel ouder, maar dat maakt je mijn moedertje nog niet!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
...wen dr maar aan
....ik wil koffie
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik ineens weer een gaatje vrij heb in mijn agenda! Je bent wel ouder, maar dat maakt je mijn moedertje nog niet!
Pietje zet vast een straffe bak koffiequote:Op zondag 28 februari 2010 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
....oke.....dan ga ik naar iemand die wel zo lief is om koffie te maken
ja vastquote:Op zondag 28 februari 2010 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pietje zet vast een straffe bak koffie
Die zagen we niet aankomen...quote:Op zondag 28 februari 2010 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pietje zet vast een straffe bak koffie
jullie zijn allemaal slaaf van dat spel...stelletje verslaafden....alleen zij die sterk zijn kunnen het weerstaanquote:
mijn auto is meestal wel geruisloos als die de straat inrijdtquote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die zagen we niet aankomen...
Ik zag het net echt! en voor de rest tsjaquote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal slaaf van dat spel...stelletje verslaafden....alleen zij die sterk zijn kunnen het weerstaan![]()
Joh...als je het leuk vindt gewoon doen....ik heb zelf geen geduld voor dat soort dingen...iets met niet tegen verlies kunnen en agressiequote:Op zondag 28 februari 2010 23:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zag het net echt! en voor de rest tsja
Of je gaat snel alle levels doorquote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal slaaf van dat spel...stelletje verslaafden....alleen zij die sterk zijn kunnen het weerstaan![]()
Vanmorgen om half negen vertrokken en om 11 uur weer thuis...quote:
Maar je bent er, en dat is het voornaamste. Nu lekker uitrusten en morgenochtend uitslapenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Vanmorgen om half negen vertrokken en om 11 uur weer thuis...
Geen wind , wel regen.....vanaf Nancy
Zolang ze mijn ding maar doet!quote:
Dit iets voor jullie? http://www.villa-on-bali.com/quote:Op maandag 1 maart 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
Morgen. Knalt net de ketting van mijn fiets. Gelukkig nadat ik de viaduct-horde al genomen had. Zo even iemand charteren om dat klusje te klaren.
En gisteravond was zó gezellig. Waarschijnlijk wordt het in oktober paar dagen Bali, bruiloft in Yogyakarta + klein weekje daar en weer een dikke week Bali. Deze maand gaan we boeken.
Wat lekker,,,dat het maar gauw oktober mag worden....quote:Op maandag 1 maart 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
Morgen. Knalt net de ketting van mijn fiets. Gelukkig nadat ik de viaduct-horde al genomen had. Zo even iemand charteren om dat klusje te klaren.
En gisteravond was zó gezellig. Waarschijnlijk wordt het in oktober paar dagen Bali, bruiloft in Yogyakarta + klein weekje daar en weer een dikke week Bali. Deze maand gaan we boeken.
Dat het nog maar heel lang mag duren voor het Oktober is!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat lekker,,,dat het maar gauw oktober mag worden....![]()
Trouwens de voorpret is ook leuk.
Wees blij, al die tsunami's tegenwoordigquote:Op maandag 1 maart 2010 09:57 schreef Copycat het volgende:
Niet aan het strand?
Aangezien ik al twee jaar niet meer echt op zomervakantie ben geweest, kijk ik er ook dubbel en dwars naar uit. Helemaal omdat het een unieke vakantie wordt met vrienden, waarvan ik sommigen al 20+ jaar ken. Vind het ook enorm leuk dat mijn ex-vriend, waar ik zes jaar mee samen was, ook komt. Samen met zijn vrouw en kind waarmee hij momenteel in Bangkok woont.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:00 schreef hondjes het volgende:
Wat lekker,,,dat het maar gauw oktober mag worden....![]()
Trouwens de voorpret is ook leuk.
Ja, leuk he.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:00 schreef Copycat het volgende:
Wat een leuk cadeau voor die twee meiden, CarO!
Geweldige aanpak! Wat zullen ze zich ook volwassen voelen, als ze straks van hun zelf verdiende geld Londen onveilig gaan maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:09 schreef CarOnline het volgende:
Ja, leuk he.
Ik ben zo vaak geweest en de laatste keer waren ze het zat dat ik zonder hun ging![]()
En ik miste ze ook heel erg, dus voorgesteld om er samen voor te sparen.
En dan als we geld genoeg hebben, dat we dan een paar daagjes gaan shoppen, musical, alles drop en dran.
Dus alle lege flessen worden netjes ingeleverd door de dames, ik ben aan het sparen via MoneyMiljonair (elk mailtje krijg je een paar centen voor maar we zitten al op 15 euro inmiddels). En 15 euro is al bijna 3 Tube dagkaarten!
Heb een lijstje gemaakt met alle kosten, beschrijving erbij zodat ze ook weten waarvoor ze sparen.
En zo komt het steeds wat dichterbij. Wel leuk om te zien dat ze er zo mee bezig zijn.
En zo krijgen ze ook wat benul van geld.
Ja, 't is ook wel lachen hoor, alles wordt heel nauwkeurig bijgehouden, flessen die bijna leeg zijn nog even snel helemaal leeg gedronken voordat ik de weekboodschappen ga doenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldige aanpak! Wat zullen ze zich ook volwassen voelen, als ze straks van hun zelf verdiende geld Londen onveilig gaan maken.
Caro!quote:
Ja goed! Heb mijn Fly weer afgestoft. Dus het is hier onnatuurlijk netjes nu.quote:
Kun je dan niet terug met die tram aan de overkant of zeg ik nou iets geks?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:46 schreef Marrije het volgende:
Vanmorgen bij een stadsdeelkantoor de stempas opgehaald![]()
Nam ik ook nog een verkeerde tram op de terugweg, kon ik een half uur lopen
Krijg je die niet thuis gestuurd dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:46 schreef Marrije het volgende:
Vanmorgen bij een stadsdeelkantoor de stempas opgehaald![]()
Nam ik ook nog een verkeerde tram op de terugweg, kon ik een half uur lopen
De zon schijnt hier net in mn ogen, lekkerquote:Op maandag 1 maart 2010 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja goed! Heb mijn Fly weer afgestoft. Dus het is hier onnatuurlijk netjes nu.Ik zat net te bedenken of ik niet weer eens met mijn camera op pad zal.
de ZON SCHIJNT!!
![]()
Zou ik de was buiten kunnen hangen?*buienradar checkt*
het alarm gaat hier al afquote:Op maandag 1 maart 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Wuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaah! Morgen ga ik naar Nederland!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GeZellig..Ik ben ook in Nederlandquote:Op maandag 1 maart 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Iets zegt me dat ik beter geen koffie meer kan drinken
Ik wil wél ruilenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ook niet altijd, maar wil toch niet ruilen
Tijd voor mooi weer inderdaad. Ik heb het wel weer gehad met die teringwinter en dat zegt wat. Want winter doet het normaal wel voor me.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:10 schreef Laysa het volgende:
Als Ian en Meertje er maar gelukkig mee zijn..das wat telt voor hun![]()
Lenteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Nu nog zorgen dat die teringbacterie weg gaat en dan is het leven echt geweldig![]()
![]()
In Nederland schijnt het zonnetje...je zit ook in het verkeerde landquote:Op maandag 1 maart 2010 12:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tijd voor mooi weer inderdaad. Ik heb het wel weer gehad met die teringwinter en dat zegt wat. Want winter doet het normaal wel voor me.
Met dit weer kan ik niet tof op mijn nieuwe fiets rondn00ben
Wordt er dus toch gehuildquote:Op maandag 1 maart 2010 12:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Duitsland gaat huilen als ik weg ben
Hou even vol tot morgen danquote:Op maandag 1 maart 2010 12:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
In Nederland schijnt het zonnetje...je zit ook in het verkeerde land
Geef die koffie maar aan mij...quote:Op maandag 1 maart 2010 12:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Iets zegt me dat ik beter geen koffie meer kan drinken
Ik moet inpakkenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geef die koffie maar aan mij...
Iets zegt me, dat ik koffers moet gaan uitpakken, eten moet gaan halen ...
Ik moet ook van de bank afkomen...maar ik denk dat ik het nog ff rustig aan doe tot woensdagquote:Op maandag 1 maart 2010 12:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geef die koffie maar aan mij...
Iets zegt me, dat ik koffers moet gaan uitpakken, eten moet gaan halen ...
quote:LEEUWARDEN - De rechtbank in Leeuwarden heeft maandag een 25-jarige man uit het Friese Arum veroordeeld omdat hij in december vorige jaar een agent in zijn kruis kneep. De Fries kreeg een taakstraf van zestig uur. De politieagent was op de man gaan zitten, om hem in bedwang te houden. „Toen greep ik hem vast”, aldus de man maandag. „Ja, u kneep hem in zijn ballen”, vulde de rechter aan.
Aanleiding was een ruzie tussen twee vriendengroepen. De politie kwam erbij om de boel te sussen. „En toen ze kwamen helpen zei u tegen één van de agenten dat zijn moeder een hoer was”, aldus de rechter.
De man had eerder al de agent zijn excuses aangeboden en hem driehonderd euro schadevergoeding betaald. Voor de rechter was dat reden om een taakstraf van zestig uur op te leggen in plaats van de tachtig uur die de officier van justitie eiste.
Blijkbaar alleen de PVV stemmersquote:Op maandag 1 maart 2010 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Krijg je die niet thuis gestuurd dan?
Tijd dat je kunt stemmen via internetquote:Op maandag 1 maart 2010 12:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Blijkbaar alleen de PVV stemmers![]()
'Geen idee wat er verkeerd is gegaan, u kunt zelf een stempas ophalen bij een stadsdeelkantoor'.
Lijkt me een slim plan.quote:
Dan weet ik in ieder geval wel zeker dat ik mijn eigen stem gebruik. En zoveel moeite is het nu ook weer niet, even naar het stemlokaal gaan.quote:
Dat moet niet zo'n probleem zijn. Met je DigiDquote:Op maandag 1 maart 2010 12:29 schreef Marrije het volgende:
Voorlopig hebben ze de stemcomputer op locatie nog niet fraudevrij dus dat via internet stemmen duurt nog wel even ben ik bang.
Ik vertrouw meer op internet dan zo'n loze computer in een wijkcentrumquote:Op maandag 1 maart 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan weet ik in ieder geval wel zeker dat ik mijn eigen stem gebruik. En zoveel moeite is het nu ook weer niet, even naar het stemlokaal gaan.
Ik denk dat er nogal wat haken en ogen zitten aan internetstemmen, inbreken op je computer en mijn stem gaat opeens naar de PVV. Bijvoorbeeld.
Ik vertrouw er dus niet echt op.
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:32 schreef Gert het volgende:
Wat een fantástisch weertje!
Bijna hokjesdag!
Ik hoop het hoor, wat mij betreft kan dat niet snel genoeg gaan. Maar wel fraudevrij.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat moet niet zo'n probleem zijn. Met je DigiD
Winkelen, bankzaken, belastingen, alles gaat al online
Dat is overal weer zo toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het hoor, wat mij betreft kan dat niet snel genoeg gaan. Maar wel fraudevrij.
Daarom kon ik de vorige keer ook niet meer via de stemcomputer stemmen maar moest ik weer een hokje aankruisen.
Ik nietquote:Op maandag 1 maart 2010 12:34 schreef D. het volgende:
Ik vertrouw meer op internet dan zo'n loze computer in een wijkcentrum
Én bedankt.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Blijkbaar alleen de PVV stemmers![]()
'Geen idee wat er verkeerd is gegaan, u kunt zelf een stempas ophalen bij een stadsdeelkantoor'.
Binnen je eigen gemeente kan dat voortaan inderdaad. Logisch ook, bij gemeentelijke verkiezingen.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan toch tegenwoordig wel op iedere stemlocatie stemmen?
Binnen je eigen gemeente.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met een potlood kras ik alle knoppen onder.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:43 schreef Ian_Nick het volgende:
De charme van stemmen is toch juist dat je lekker in zo'n hokje met een potloodje tekeer gaat?
Niets knoppen! Rood potloodje!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Met een potlood kras ik alle knoppen onder.
Dat wil nog niet zeggen dat er altijd 1 in de buurt zit, alhoewel je daar wel meer kans op hebt als je werkt. . .quote:Op maandag 1 maart 2010 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat moet dan wel snel gebeuren, anders wordt het weer nachtwerkquote:Op maandag 1 maart 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Is er al een spelletje gekozen dat we vandaag gaan spelen?
quote:
Da's waar ook. In Amsterdam moest ik vaker met rood potlood stemmen, trouwens.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
De stemcomputers zijn toch overal afgeschaft? ik moest vorige keer voor het eerst in mijn actieve stem-bestaan ook kleuren.
http://www.spele.nl/game/rollende_knikker/rhino_rollerball.htmlquote:Op maandag 1 maart 2010 12:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat moet dan wel snel gebeuren, anders wordt het weer nachtwerk
ik kan dan weer op tijd naar bedquote:Op maandag 1 maart 2010 12:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat moet dan wel snel gebeuren, anders wordt het weer nachtwerk
Ik dus ook....eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee...vind het dit keer veel moeilijker...en me dr inverdiepen lukt me op dit moment niet zo heel goedquote:Op maandag 1 maart 2010 12:49 schreef Marrije het volgende:
Ik twijfel tussen strategisch en idealistisch stemmen.
Wat een afweging.
Make Rouvoet proud!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vorig jaar op de uni liepen een stel linkse rakkers met die "wij vertrouwen stemcomputers niet" rond. Hullie schuld, potlood is zo '50.
Lol wtf?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.spele.nl/game/rollende_knikker/rhino_rollerball.html
Fuck Yeah!11! Rhino's Rollerball!11 IF - You - Are - AWESOMEEeeE!!!11!!
Das nu nog steeds zo dus, ik zie op de achterkant van de kandidatenlijst een instructie voor het stemmen met een stembiljet.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
De stemcomputers zijn toch overal afgeschaft? ik moest vorige keer voor het eerst in mijn actieve stem-bestaan ook kleuren.
http://wijvertrouwenstemcomputersniet.nlquote:Op maandag 1 maart 2010 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vorig jaar op de uni liepen een stel linkse rakkers met die "wij vertrouwen stemcomputers niet" rond. Hullie schuld, potlood is zo '50.
Als het in mijn gemeente niet zo'n issue was zou ik sowieso idealistisch stemmen. Maar als ik tegenwicht wil bieden aan de PVV (die weleens de grootste kan worden) dan is strategisch stemmen beter.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dus ook....eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee...vind het dit keer veel moeilijker...en me dr inverdiepen lukt me op dit moment niet zo heel goed
Mehehequote:Op maandag 1 maart 2010 12:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck Yeah!11! Rhino's Rollerball!11 IF - You - Are - AWESOMEEeeE!!!11!!
Amaaaaaaazing!quote:
De afgelopen 15 jaar liepen er nogal veel rechtse rakkers op de banken rond met een "Vertrouw maar op ons" attitudequote:Op maandag 1 maart 2010 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Had je al geschoven?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Is er al een spelletje gekozen dat we vandaag gaan spelen?
[Kemkersgrapje over links/rechts]quote:Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef Gert het volgende:
Het heeft toch iets plechtigs, dat je voor één-twaalfmiljoenste uitmaakt waar het de komende jaren met dit land naar toe gaat.
Gisteren die boys gezien in hun pyama. Zag je 'm aankomen?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:58 schreef Noek het volgende:
Die vertrouwen douchen waarschijnlijk ook niet.
En waar ik stem is de opkomst altijd erg laag, dan zijn die mannen en vrouwen achter dat tafeltje oprecht blij, bijna dankbaar dat je de moeite neemt. En dan voel ik me weer goed en belangrijk en is de cirkel rond en iedereen happyquote:Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef Gert het volgende:
Ik vind stemmen op een stembureau ook wel leuk eigenlijk.![]()
Met vier van die vrijwilligers (?), die achter een tafeltje zitten en de loop der zaken nauwkeurig in de gaten houden.
Het heeft toch iets plechtigs, dat je voor één-twaalfmiljoenste uitmaakt waar het de komende jaren met dit land naar toe gaat.
Er hangt altijd zo'n grafstemming. Word ik dan weer zenuwachtig van. Ze zeggen ook altijd fluisterend hallo. Wats met dat??quote:Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef Gert het volgende:
Met vier van die vrijwilligers (?), die achter een tafeltje zitten en de loop der zaken nauwkeurig in de gaten houden.
Dat is hier ook zo, ik ben nou al 2 x de enige aanwezige op dat moment geweest.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En waar ik stem is de opkomst altijd erg laag, dan zijn die mannen en vrouwen achter dat tafeltje oprecht blij, bijna dankbaar dat je de moeite neemt.
Nee. Compleet over de jank natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren die boys gezien in hun pyama. Zag je 'm aankomen?
Zo lekker gewoon gebleven.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:08 schreef Laysa het volgende:
volgens stemwijzer kom ik het dichtsbij '' Gewoon Nijmegen''
Dat was gisteren in de stad nog een extra handicap: al die politieke partijen die aan het flyeren waren.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:02 schreef Marrije het volgende:
Vanmorgen liep ik naar de Jumbo en had een fanatiekeling met behulp van een sjabloon en rode verf op de stoep geschreven 'saeed nr 20 van de PvdA'. Even later liep ik aan de andere kant van de wijk, zag ik stickers op brievenbussen met zijn kop erop 'stem Saeed nr 20 PvdA'. Wel grappig, zo enthousiast. Maar PvdA. Laat ik de stemwijzer eens doen om te zien waar mijn strategische keuze dan op komt te vallen.
quote:2. En als een goed openbaar vervoer systeem een Metro in het KAN. Een hoogwaardig metrosysteem dat Arnhem en Nijmegen en de Waalsprong voor de aankomende eeuw een adequaat openbaar vervoer systeem garandeert.
Ik nietquote:Op maandag 1 maart 2010 13:08 schreef Laysa het volgende:
volgens stemwijzer kom ik het dichtsbij '' Gewoon Nijmegen''
Is het bij jullie serieus lekker weer?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zojuist voor het eerst dit jaar zonder jas buiten gezeten tijdens de rookpauze!
Heerlijk uit de wind en in het zonnetje, was gewoon wárm!![]()
Nou je geeft wel precies aan waar de kracht van de film lag. Dat subtiele was mooi.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee. Compleet over de jank natuurlijk.![]()
Jij dan? Vond je het wat? Ik vond het kleine spel zo mooi, die moeder, dat subtiele vind ik echt geweldig.
Dat had ik laatst ook met The Queen gespeeld door Helen Mirren. Die kleine emoties, prachtig.
Jaaaaquote:Op maandag 1 maart 2010 13:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is het bij jullie serieus lekker weer?
Was hier ookquote:Op maandag 1 maart 2010 13:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
In tegenstelling tot gisteren, achtertuin blank en de dakpannen vlogen je om de oren
Kut Ramses Shaffy!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:18 schreef Gert het volgende:
Ik heb de lamellen wat dichter gedaan, anders schijnt die klote zon op m'n scherm.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:18 schreef Gert het volgende:
Ik heb de lamellen wat dichter gedaan, anders schijnt die klote zon op m'n scherm.
Ik moest niet huilen, maar was wekl lichtelijk geschokt door de snelheid van het onheil.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:07 schreef Noek het volgende:
Nee. Compleet over de jank natuurlijk.![]()
Jij dan? Vond je het wat? Ik vond het kleine spel zo mooi, die moeder, dat subtiele vind ik echt geweldig.
Dat had ik laatst ook met The Queen gespeeld door Helen Mirren. Die kleine emoties, prachtig.
Jop, morgenavond ben ik weer in het landquote:Op maandag 1 maart 2010 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een heerlijk weer, maar ik begreep dat er weer kou aankomt?
En dat jongetje was helemaal niet zo sympathiek vond ik eigenlijk. Gewoon qua uitstraling niet en toch vond ik het afschuwelijk. Die moeder trof me vooral. Bizar! Ik denk dat het boek dan ook beter was, dat wel maar dat trek ik vast helemaal niet. Klopt hoor, die Engelsen maar ik kan daar wel beter mee omgaan. Der Untergang vond ik doodeng. Daar heb ik echt dagen zo ontzettend naar over gedroomd omdat het te realistisch was ofzo, juist door het Duits.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou je geeft wel precies aan waar de kracht van de film lag. Dat subtiele was mooi.
Want voor de rest lag het er veel te dik bovenop, en sowieso: Engelsen die dan Heil Hitler roepen, kweenie.
Geen toppertje in ieder geval. Maar het zet je wel aan het denken hè.. wat een ellende om in zo'n tijd kinderen te moeten opvoeden. Óf je leert ze walgelijke dingen, óf je houdt je op de vlakte. Want als je kid op school gaat roepen dat 'volgens mijn papa en mama joden ook gewoon mensen zijn' dan loopt het hele gezin groot gevaar. Brrrr!
Het hele plot wordt al weggegevenquote:
Wat bedoel je met klein spel dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:21 schreef Copycat het volgende:
Ook een mooi filmpje waarin klein wordt gespeeld, met name door de hoofdrolspeler. En zijn medespeler is ook nog een een hottie van het zuiverste water:
/intensivecarequote:Op maandag 1 maart 2010 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het hele plot wordt al weggegeven.
Het klinkt heel debiel maar bijvoorbeeld Britanny Murphy is daar héél goed in. Ook al maakt ze kutfilms.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat bedoel je met klein spel dan?
Ik bedoel het letterlijk "klein". Eén vertrekkend spiertje of een nauwelijks hoorbare intonatie die iets anders "beweren" dan van wat er gezegd wordt.
Geen grote gebaren of rollend gearticuleer. Dat doen ze maar op het toneel, waar de achterste rijen het ook mee moeten krijgen.
Was ik vroeger meer van het grote drama en effecten begin ik nu steeds meer de kunst in het kleine te waarderen.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moest niet huilen, maar was wekl lichtelijk geschokt door de snelheid van het onheil.
Klein spelen is mooi spelen en daar vind ik Hellen Mirren een kei in.
Ook een mooi filmpje waarin klein wordt gespeeld, met name door de hoofdrolspeler. En zijn medespeler is ook nog een een hottie van het zuiverste water:
En morgen met je andere been!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het hele plot wordt al weggegeven.
Was, maakte.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het klinkt heel debiel maar bijvoorbeeld Britanny Murphy is daar héél goed in. Ook al maakt ze kutfilms.
whut?quote:
Ah ja, maar dat vond ik dus echt een héle goede film! En niet alleen omdat er Duits gepraat werd.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:26 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat jongetje was helemaal niet zo sympathiek vond ik eigenlijk. Gewoon qua uitstraling niet en toch vond ik het afschuwelijk. Die moeder trof me vooral. Bizar! Ik denk dat het boek dan ook beter was, dat wel maar dat trek ik vast helemaal niet. Klopt hoor, die Engelsen maar ik kan daar wel beter mee omgaan. Der Untergang vond ik doodeng. Daar heb ik echt dagen zo ontzettend naar over gedroomd omdat het te realistisch was ofzo, juist door het Duits.![]()
Stom!
Iets teveel vind ik, er zit totaal geen emotie meer in.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iets teveel vind ik, er zit totaal geen emotie meer in.
Geinig, daar heb ik het 3 weken geleden nog over gehad hier en die moffen vonden dat allemaal een kutfilm?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:36 schreef Gert het volgende:
Een beetje dezelfde thematiek, en een film waar ik helemaal in gezogen werd: "Das Leben der Anderen". Speelt in de voormalige DDR. Het gaat over een man bij de geheime dienst die iemand moet afluisteren en sympathie krijgt voor zijn "object", met alle gevolgen van dien. Het dagelijks leven in de "heilstaat" wordt zó mooi neergezet, zonder te overdrijven want het was niet allemáál slecht alleen het had perverse kanten. Je waant je er helemaal in.
Dat.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:30 schreef Gert het volgende:
Wat bedoel je met klein spel dan?
Ik bedoel het letterlijk "klein".
Dat zijn die figuren die bij jou in de toko hossen op "Rote Rosen, rote Lippen, roter Wein"?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geinig, daar heb ik het 3 weken geleden nog over gehad hier en die moffen vonden dat allemaal een kutfilm?![]()
Ik heb 'm nog niet gezien
En dat je dan zo je paspoort moet geven, en een nummertje krijgt, en dat dan nummer twee je aanvinkt op de lijst, en dat je dan je nummertje inlevert bij persoon 3, en dat vier dan zegt dat je naar je hokje mag.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef Gert het volgende:
Nee, we hadden het over DDR-films en alles wat daar een béétje onder valt.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zijn die figuren die bij jou in de toko hossen op "Rote Rosen, rote Lippen, roter Wein"?
Kijk 'm toch maar!
Volgens mij hebben alle kinderen dat tegenwoordig standaard in het pakket zittenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
o.jullie waren alweer een bladzijde verder. ik heb even gelezen. Met een kind dat ik verdenk van dyslectie en ADHD
joy.
Ja, toen kwam ik wel net van Margraten af waar een oude Amerikaan alleen zonder microfoon het volkslied zong. Toen moest ik al wenen natuurlijk want zijn stem raakte echt dat hele veld. Daarna Der Untergang gekeken. Dat was iets teveel van het slechte. Tju zeg.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:36 schreef Gert het volgende:
Ah ja, maar dat vond ik dus echt een héle goede film! En niet alleen omdat er Duits gepraat werd.
DIe film greep je bij je lurven hè!
Dude.quote:Maar om "They even smell worse when they burn" moest ik wel grinniken.![]()
Genoteerd want zulke films zal ik uit mezelf nooit kijken denk ik. Ik ga wel naar de videotheek. Ja, HaHa.quote:Een beetje dezelfde thematiek, en een film waar ik helemaal in gezogen werd: "Das Leben der Anderen". Speelt in de voormalige DDR. Het gaat over een man bij de geheime dienst die iemand moet afluisteren en sympathie krijgt voor zijn "object", met alle gevolgen van dien. Het dagelijks leven in de "heilstaat" wordt zó mooi neergezet, zonder te overdrijven want het was niet allemáál slecht alleen het had perverse kanten. Je waant je er helemaal in.
Maar goed, filmtips, tja.
exact!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dat je dan zo je paspoort moet geven, en een nummertje krijgt, en dat dan nummer twee je aanvinkt op de lijst, en dat je dan je nummertje inlevert bij persoon 3, en dat vier dan zegt dat je naar je hokje mag.En dat je dan de enige bent in het stemlokaal (op die vier mensen na) Briljant!
Vooral dat nummertje intrigeert mij. Waarom? Het is niet alsof ze geen tijd hebben even een turfje te zetten ofzo.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
exact!
En dat nr 1 en 2 dan nog even overleggen 'zit ze er tussen? heb je het gevonden?'
Maar wat houdt dat in dan? Je moet toch gewoon stemmen op de mensen waarvan jij denkt dat ze jouw mening het beste weergeven in de raad? Of heb ik wat gemist?quote:
Vergeet vooral dyslexie nietquote:Op maandag 1 maart 2010 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle kinderen dat tegenwoordig standaard in het pakket zitten
Wat is volgens jou over het algemeen het punt van een SlowChat?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:52 schreef Lotusss het volgende:
Ik mis even het punt van deze Slowchat...
Is dit een "ik-vertel-hier-welke-spannende-en-niet-spannende-dingen-ik-doe-of-ga-doen-vandaag"-chat?
Ik mis het punt van deze post.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:52 schreef Lotusss het volgende:
Is dit een "ik-vertel-hier-welke-spannende-en-niet-spannende-dingen-ik-doe-of-ga-doen-vandaag"-chat?
Welk gedeelte van SLOW chat behoeft uitleg?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:52 schreef Lotusss het volgende:
Misschien posten we te snel!?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Welk gedeelte van SLOW chat behoeft uitleg?
Dat schreef ik. Maar dan Dyslectie.quote:
Disleksie.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat schreef ik. Maar dan Dyslectie.
Neequote:
ow ja, en hij kan ook nog niet zo snel lezen natuurlijk.quote:
Ja dat geeft het wel aan ja. Sonnenallee heb ik na een kwartier uitgezet. Das Leben Der Anderen ademloos uit zitten kijken. Is trouwens met Sebastian Koch, die ook in Zwartboek zo sterk speelde (vonden Carice en ikquote:Op maandag 1 maart 2010 13:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over DDR-films en alles wat daar een béétje onder valt.
Helaas vinden ze films zoals NVA en Sonnenalee dan weer hilarisch en alles wat ook maar een beetje inhoud heeft kut
En kijken doe ik toch wel, ik doe mijn best om alles te zien![]()
Films
Ze is weer naar 10 denk ik, lekker krassen.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Anders mis je mijn punt even!
.
Dat puntje staat schuin. Nee echt!
Dat ga ik vanaf nu ook doen!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
NeeIk bedoel dat kinderen tegenwoordig over het algemeen niet meer fatsoenlijk kunnen spellen, en dan roepen dat ze dyslexie hebben, lekker makkelijk
Hij? Het is een teefje.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow ja, en hij kan ook nog niet zo snel lezen natuurlijk.
Gauw! schakel over op Jip en Janneke-taal!
Ow. Nou ja, geen punt.quote:
In principe wel. Maar ik heb nog even overwogen of het niet verstandiger is met een PVV aan kop in de peilingen om op een partij te stemmen die groot genoeg is om daar tegenwicht aan te bieden. Maar ik ga toch maar voor een kleinere partij en dan maar hopen dat ze uberhaupt wat te zeggen krijgenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar wat houdt dat in dan? Je moet toch gewoon stemmen op de mensen waarvan jij denkt dat ze jouw mening het beste weergeven in de raad? Of heb ik wat gemist?
Ik ben nogal "SLOW" van begrip, misschien dat het daarop slaat.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Welk gedeelte van SLOW chat behoeft uitleg?
She puts the Sexy in dyslexia.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
VeulerstMet haar gigantische berepoten.
Over het algemeen zijn er ook zat volwassenen die niet fatsoenlijk spellen en dan roepen ze dat ze analfabeet zijn, ja lekker makkelijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
NeeIk bedoel dat kinderen tegenwoordig over het algemeen niet meer fatsoenlijk kunnen spellen, en dan roepen dat ze dyslexie hebben, lekker makkelijk
Goed, ik heb 'm wel uitgekeken. Maar een meesterwerk is het in geen geval. Ik ga Das Leben Der Anderen heel erg proberen te bekijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat geeft het wel aan ja. Sonnenallee heb ik na een kwartier uitgezet. Das Leben Der Anderen ademloos uit zitten kijken. Is trouwens met Sebastian Koch, die ook in Zwartboek zo sterk speelde (vonden Carice en ik)
Wow thanks nogmaals voor het warme welkomquote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef Copycat het volgende:
De Singles slowchat is een paar deuren verder.
Volgende keer binnen komen met een feauteaux van je tetten en alles komt goed.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben nogal "SLOW" van begrip, misschien dat het daarop slaat.![]()
Het is gewoon een serieuze vraag.
Meestal gaat een slowchat in een bepaald subforum wel af en toe over het onderwerp waar dat subforum voor gemaakt is.
Ik maak er dus uit op dat dit gewoon een algemeen "wat deed ik gisteren en wat doe ik vandaag voor coole/niet zo coole dingen" SLOWchat is.
Dank voor het hartelijke welkom trouwens iedereen.
Spread the love around, make peace, not war etc.
Oh. dit is RLS. Real life Soap. Dus. Over de soap die het echte leven is. Maar dan slow, en slap. Dusquote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meestal gaat een slowchat in een bepaald subforum wel af en toe over het onderwerp waar dat subforum voor gemaakt is.
Ik maak er dus uit op dat dit gewoon een algemeen "wat deed ik gisteren en wat doe ik vandaag voor coole/niet zo coole dingen" SLOWchat is.
Thanks voor je aardige begroeting.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wow thanks nogmaals voor het warme welkom
Jij komt hier dissen, jewaids.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik mis het punt van je bestaanquote:Op maandag 1 maart 2010 14:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Thanks voor je aardige begroeting.
Oh nee, wacht.
Ja da's een uitstekende timing om die film right in yer face te krijgen. Ook nog eens gammel van drie uur in de auto natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, toen kwam ik wel net van Margraten af waar een oude Amerikaan alleen zonder microfoon het volkslied zong. Toen moest ik al wenen natuurlijk want zijn stem raakte echt dat hele veld. Daarna Der Untergang gekeken. Dat was iets teveel van het slechte. Tju zeg.![]()
Hey, zo'n warme binnenkomer verdient een even warm welkom!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
Alsof nieuwelingen hier welkom zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En vooral dat laatste, Harry Loco enzeauxquote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oké.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hey, zo'n warme binnenkomer verdient een even warm welkom!
Wehehe, vieze R&P krassertquote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
R&P SC weleens gevolgd?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
oh KUT!! nou kan ik niet verzinnen welk nummer dat toch was. Dat eindigde met L.O.V.E.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dat heb ik bij iedereen
L.O.V.E.
Ik zei "ik mis het punt" hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor de uitleg!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh. dit is RLS. Real life Soap. Dus. Over de soap die het echte leven is. Maar dan slow, en slap. Dus
En welkom. Uiteraard.
Nee.quote:
Ik denk dat ze overvriest.quote:
Daar zijn op élk forum prachtige smileys voor, behalve op Fok.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh KUT!! nou kan ik niet verzinnen welk nummer dat toch was. Dat eindigde met L.O.V.E.
Aaaaaaaaaahhhhh*met kop tegen muur ramt*
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, ze kan het wel hebben denk ik
Ook daar gaat het over alles en niets. GC? Idem. SEX SC? Ook al geen constante geile orgie. Helaas.quote:
Ik vind 'r nu al leukquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar zijn op élk forum prachtige smileys voor, behalve op Fok.
Vooral 's avondsquote:Op maandag 1 maart 2010 14:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind 'r nu al leukGroene ogen
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
SEX SC? Ook al geen constante geile orgie. Helaas.
Kom ik allemaal niet. Dus vandaar dat ik het een lichtelijk legitieme vraag vond.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook daar gaat het over alles en niets. GC? Idem. SEX SC? Ook al geen constante geile orgie. Helaas.
Het was een erg goeie grap aangaande I was hell, haar ondertitel.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij vindt wel vaker dingen legitiem, viel me op in je PH.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kom ik allemaal niet. Dus vandaar dat ik het een lichtelijk legitieme vraag vond.
En het was niet de bedoeling om denigrerend over te komen in mijn eerste post.
Zeker welquote:Op maandag 1 maart 2010 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik heb ook gepast zitten gniffelen, maar dat zou ik nooit toegeven.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het was een erg goeie grap aangaande I was hell, haar ondertitel.
el ooo vie ieeeeeequote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh KUT!! nou kan ik niet verzinnen welk nummer dat toch was. Dat eindigde met L.O.V.E.
Aaaaaaaaaahhhhh*met kop tegen muur ramt*
Oh. Whehehe.quote:
Que?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij vindt wel vaker dingen legitiem, viel me op in je PH.
Oh gelukkig.point taken.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik heb ook gepast zitten gniffelen, maar dat zou ik nooit toegeven.
Haaiquote:Op maandag 1 maart 2010 14:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind 'r nu al leukGroene ogen
ja die ja. Oh wacht, was het Terence Trent d'Arby?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
el ooo vie ieeeeee
Die? Dat was toch een donkere dame met een bos krullen, gut wat was dat nou. . .
Ik vind d'r al een beetje leukerquote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef Laysa het volgende:
Volhouden Lotusss...over een half jaar gaan ze wat liever doen
Nee en nee.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ze Marlboro light rookt.
En in de kroeg rode wodka - redbull bestelt.
Euh, hallo?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja die ja. Oh wacht, was het Terence Trent d'Arby?
"Het" doen met Fokkers, daar komt nóg meer gezeik van dan er al isquote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze is een beetje jong voor je, denk ik.
Misschien wat voor Pietje?
Het heeft niet voor niets fokkenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"Het" doen met Fokkers, daar komt nóg meer gezeik van dan er al is
Ik heb zo mijn serieuze momenten.quote:
Bij mij werkt het meestal andersomquote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef Laysa het volgende:
Mooi zo. Ik word alleen maar verlegen of achterdochtig van mensen die ineens heel erg lief doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef Laysa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |