Ik zie net dat ik ineens weer een gaatje vrij heb in mijn agenda! Je bent wel ouder, maar dat maakt je mijn moedertje nog niet!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
...wen dr maar aan
....ik wil koffie
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik ineens weer een gaatje vrij heb in mijn agenda! Je bent wel ouder, maar dat maakt je mijn moedertje nog niet!
Pietje zet vast een straffe bak koffiequote:Op zondag 28 februari 2010 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
....oke.....dan ga ik naar iemand die wel zo lief is om koffie te maken
ja vastquote:Op zondag 28 februari 2010 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pietje zet vast een straffe bak koffie
Die zagen we niet aankomen...quote:Op zondag 28 februari 2010 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pietje zet vast een straffe bak koffie
jullie zijn allemaal slaaf van dat spel...stelletje verslaafden....alleen zij die sterk zijn kunnen het weerstaanquote:
mijn auto is meestal wel geruisloos als die de straat inrijdtquote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die zagen we niet aankomen...
Ik zag het net echt! en voor de rest tsjaquote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal slaaf van dat spel...stelletje verslaafden....alleen zij die sterk zijn kunnen het weerstaan![]()
Joh...als je het leuk vindt gewoon doen....ik heb zelf geen geduld voor dat soort dingen...iets met niet tegen verlies kunnen en agressiequote:Op zondag 28 februari 2010 23:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zag het net echt! en voor de rest tsja
Of je gaat snel alle levels doorquote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal slaaf van dat spel...stelletje verslaafden....alleen zij die sterk zijn kunnen het weerstaan![]()
Vanmorgen om half negen vertrokken en om 11 uur weer thuis...quote:
Maar je bent er, en dat is het voornaamste. Nu lekker uitrusten en morgenochtend uitslapenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Vanmorgen om half negen vertrokken en om 11 uur weer thuis...
Geen wind , wel regen.....vanaf Nancy
Zolang ze mijn ding maar doet!quote:
Dit iets voor jullie? http://www.villa-on-bali.com/quote:Op maandag 1 maart 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
Morgen. Knalt net de ketting van mijn fiets. Gelukkig nadat ik de viaduct-horde al genomen had. Zo even iemand charteren om dat klusje te klaren.
En gisteravond was zó gezellig. Waarschijnlijk wordt het in oktober paar dagen Bali, bruiloft in Yogyakarta + klein weekje daar en weer een dikke week Bali. Deze maand gaan we boeken.
Wat lekker,,,dat het maar gauw oktober mag worden....quote:Op maandag 1 maart 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
Morgen. Knalt net de ketting van mijn fiets. Gelukkig nadat ik de viaduct-horde al genomen had. Zo even iemand charteren om dat klusje te klaren.
En gisteravond was zó gezellig. Waarschijnlijk wordt het in oktober paar dagen Bali, bruiloft in Yogyakarta + klein weekje daar en weer een dikke week Bali. Deze maand gaan we boeken.
Dat het nog maar heel lang mag duren voor het Oktober is!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat lekker,,,dat het maar gauw oktober mag worden....![]()
Trouwens de voorpret is ook leuk.
Wees blij, al die tsunami's tegenwoordigquote:Op maandag 1 maart 2010 09:57 schreef Copycat het volgende:
Niet aan het strand?
Aangezien ik al twee jaar niet meer echt op zomervakantie ben geweest, kijk ik er ook dubbel en dwars naar uit. Helemaal omdat het een unieke vakantie wordt met vrienden, waarvan ik sommigen al 20+ jaar ken. Vind het ook enorm leuk dat mijn ex-vriend, waar ik zes jaar mee samen was, ook komt. Samen met zijn vrouw en kind waarmee hij momenteel in Bangkok woont.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:00 schreef hondjes het volgende:
Wat lekker,,,dat het maar gauw oktober mag worden....![]()
Trouwens de voorpret is ook leuk.
Ja, leuk he.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:00 schreef Copycat het volgende:
Wat een leuk cadeau voor die twee meiden, CarO!
Geweldige aanpak! Wat zullen ze zich ook volwassen voelen, als ze straks van hun zelf verdiende geld Londen onveilig gaan maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:09 schreef CarOnline het volgende:
Ja, leuk he.
Ik ben zo vaak geweest en de laatste keer waren ze het zat dat ik zonder hun ging![]()
En ik miste ze ook heel erg, dus voorgesteld om er samen voor te sparen.
En dan als we geld genoeg hebben, dat we dan een paar daagjes gaan shoppen, musical, alles drop en dran.
Dus alle lege flessen worden netjes ingeleverd door de dames, ik ben aan het sparen via MoneyMiljonair (elk mailtje krijg je een paar centen voor maar we zitten al op 15 euro inmiddels). En 15 euro is al bijna 3 Tube dagkaarten!
Heb een lijstje gemaakt met alle kosten, beschrijving erbij zodat ze ook weten waarvoor ze sparen.
En zo komt het steeds wat dichterbij. Wel leuk om te zien dat ze er zo mee bezig zijn.
En zo krijgen ze ook wat benul van geld.
Ja, 't is ook wel lachen hoor, alles wordt heel nauwkeurig bijgehouden, flessen die bijna leeg zijn nog even snel helemaal leeg gedronken voordat ik de weekboodschappen ga doenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldige aanpak! Wat zullen ze zich ook volwassen voelen, als ze straks van hun zelf verdiende geld Londen onveilig gaan maken.
Caro!quote:
Ja goed! Heb mijn Fly weer afgestoft. Dus het is hier onnatuurlijk netjes nu.quote:
Kun je dan niet terug met die tram aan de overkant of zeg ik nou iets geks?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:46 schreef Marrije het volgende:
Vanmorgen bij een stadsdeelkantoor de stempas opgehaald![]()
Nam ik ook nog een verkeerde tram op de terugweg, kon ik een half uur lopen
Krijg je die niet thuis gestuurd dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:46 schreef Marrije het volgende:
Vanmorgen bij een stadsdeelkantoor de stempas opgehaald![]()
Nam ik ook nog een verkeerde tram op de terugweg, kon ik een half uur lopen
De zon schijnt hier net in mn ogen, lekkerquote:Op maandag 1 maart 2010 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja goed! Heb mijn Fly weer afgestoft. Dus het is hier onnatuurlijk netjes nu.Ik zat net te bedenken of ik niet weer eens met mijn camera op pad zal.
de ZON SCHIJNT!!
![]()
Zou ik de was buiten kunnen hangen?*buienradar checkt*
het alarm gaat hier al afquote:Op maandag 1 maart 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Wuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaah! Morgen ga ik naar Nederland!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GeZellig..Ik ben ook in Nederlandquote:Op maandag 1 maart 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Iets zegt me dat ik beter geen koffie meer kan drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |