Uh wie is Sandra?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb Sandra al gemaild
Die is dood.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe is het afgelopen met de fok!ker bij wegmisbruikers?
En de Ferrari's dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat was echt het topmoment wegmisbruikers ooit (voor mij)
van Sandra kreeg ik het adres waar we het kaartje heen konden sturen, ze werkt bij Alberto's productiebedrijfquote:
Dat sloeg ook nergens op.quote:
Ga je mond spoelenquote:
Ik was eerder!quote:
Ja precies dacht ik ook al het was een verkorte MBO opleidingquote:
Na het MBO wil ze doorstromen naar het HBO en daarvoor heb je een geldig MBO diploma voor nodig die ze dus niet krijgtquote:
ze is zo dom dat ze niet eens weet welke opleiding ze doetquote:
Ik denk dat zij VMBO heeft gedaan, vervolgens MBO-diplomaatje wilde scoren om vervolgens een HBO opleiding tot stewardess (die bestaat geloof ik, vriendin van me doet zoiets, geloof ik) . Ze kan alleen denk ik neit een HBO-opleiding starten als ze dat MBO-ding nog niet heeft.quote:
Nou dit is heus geen MBO diploma waardig, zo'n cursus van 6 maanden.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Na het MBO wil ze doorstromen naar het HBO en daarvoor heb je een geldig MBO diploma voor nodig die ze dus niet krijgt
Sorry, kijk pas netquote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dit is heus geen MBO diploma waardig, zo'n cursus van 6 maanden.
WTF?!? HBO opleiding voor koffie inschenken?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:52 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik denk dat zij VMBO heeft gedaan, vervolgens MBO-diplomaatje wilde scoren om vervolgens een HBO opleiding tot stewardess (die bestaat geloof ik, vriendin van me doet zoiets, geloof ik) . Ze kan alleen denk ik neit een HBO-opleiding starten als ze dat MBO-ding nog niet heeft.
Akkeddemie
Daar worden zij nu ook met geconfronteerd jaquote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dit is heus geen MBO diploma waardig, zo'n cursus van 6 maanden.
Haha jaquote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef teamlead het volgende:
dat is toch geen oplossing johnZe mogen nu alsnog een overbodige opleiding afmaken?
Je krijgt ook behoorlijk wat uchtvaarttechniek en vliegtraining, geloof ik.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef FB14 het volgende:
[..]
WTF?!? HBO opleiding voor koffie inschenken?
Of 21+ toetsquote:Op zondag 28 februari 2010 21:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Volgens mij heb je een mbo niveau 4 diploma nodig om naar HBO te kunnen
*Fluit Maraca terug*quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef Maraca het volgende:
* Maraca schakelt heel stiekem over naar RTL5
wel geile wijvenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef dubidub het volgende:
Hebbes!
http://stopstessacademy.hyves.nl/
Dat is zo onderhand afgelopen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef Maraca het volgende:
* Maraca schakelt heel stiekem over naar RTL5
Heldquote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef dubidub het volgende:
Hebbes!
MBO 4 economie moet je wel hebben voor HBOquote:Op zondag 28 februari 2010 21:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Volgens mij heb je een mbo niveau 4 diploma nodig om naar HBO te kunnen
Alleen economie lijkt me stugquote:Op zondag 28 februari 2010 21:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
MBO 4 economie moet je wel hebben voor HBO
Vliegtraining? Voor als de piloot een hartaanval krijgt zekerquote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef dubidub het volgende:
[..]
Je krijgt ook behoorlijk wat uchtvaarttechniek en vliegtraining, geloof ik.
Ffffffuuuu.. ik mis ook alles vandaagquote:Op zondag 28 februari 2010 21:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is zo onderhand afgelopen.
Ja, ik ook.. heb ook MBO economie gedaanquote:Op zondag 28 februari 2010 21:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik weet het alleen voor mij opleiding
sbsgemist.nl/rtlgemist.nlquote:Op zondag 28 februari 2010 21:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ffffffuuuu.. ik mis ook alles vandaag
Nogal dom ja. Zeker zo een bedrag. Ik koop ook weleens via internet en dan moet je ook meteen betalen, maar dat zijn niet van die hoge bedragen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:57 schreef teamlead het volgende:
dus wacht... als ik die idioot een factuur van 10K stuur betaalt ie gewoon braaf???
antie the stewardess academyquote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef dubidub het volgende:
Hebbes!
Fysiotherapie spullen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:58 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb even niet opgelet, wat heeft die gast besteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |