Ik denk dat zij VMBO heeft gedaan, vervolgens MBO-diplomaatje wilde scoren om vervolgens een HBO opleiding tot stewardess (die bestaat geloof ik, vriendin van me doet zoiets, geloof ik) . Ze kan alleen denk ik neit een HBO-opleiding starten als ze dat MBO-ding nog niet heeft.quote:
Nou dit is heus geen MBO diploma waardig, zo'n cursus van 6 maanden.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Na het MBO wil ze doorstromen naar het HBO en daarvoor heb je een geldig MBO diploma voor nodig die ze dus niet krijgt
Sorry, kijk pas netquote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dit is heus geen MBO diploma waardig, zo'n cursus van 6 maanden.
WTF?!? HBO opleiding voor koffie inschenken?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:52 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik denk dat zij VMBO heeft gedaan, vervolgens MBO-diplomaatje wilde scoren om vervolgens een HBO opleiding tot stewardess (die bestaat geloof ik, vriendin van me doet zoiets, geloof ik) . Ze kan alleen denk ik neit een HBO-opleiding starten als ze dat MBO-ding nog niet heeft.
Akkeddemie
Daar worden zij nu ook met geconfronteerd jaquote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dit is heus geen MBO diploma waardig, zo'n cursus van 6 maanden.
Haha jaquote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef teamlead het volgende:
dat is toch geen oplossing johnZe mogen nu alsnog een overbodige opleiding afmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |