Ik denk dat jij binnenkort dood gaat als je met je dronken kop tegen een boom aanrijdt op je scootertquote:Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
Dit topic gaat een beetje dood....
tijd voor blauw blauwquote:Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
Dit topic gaat een beetje dood....
Ik heb ze hier in de buurt wel eens zien liggen (op de snelweg dus), maar volgens mij waren dat balken waar je wel een lekke band van krijgt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef DePanUit het volgende:
[..]
niet waar, heb het een keer op de a50 gedaan (kon niet anders, werd van de weg gedrukt) geen lekke banden, dingen bleven netjes liggen
Dat magquote:Op zondag 28 februari 2010 21:23 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
polisie rijd over verdrijvijngs vlak
Ze moeten toch diegene aanhoudenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:24 schreef FB14 het volgende:
vind dat die agenten zelf ook maar lomp rijden
whehehequote:Op zondag 28 februari 2010 21:23 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij binnenkort dood gaat als je met je dronken kop tegen een boom aanrijdt op je scootert
damn bijna scheelde niet veelquote:Op zondag 28 februari 2010 21:23 schreef Marco_Woerden het volgende:
ons eerste rijbewijs invordering ;D?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |