Woehoe, go reflectionnequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:26 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb een boekje van de bieb en ik heb al 4 rijen gemaakt (ik kon eerst alleen een ketting) Whoei!
Niet dat ik weet... Maar misschien kun je een soort quilt maken van je lapjes en daar een kussenhoesje van maken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:07 schreef Reflectionne het volgende:
Euhm, zijn er ook ergens patronen van knuffeltjes die gewoon met lapjes gemaakt zijn? Gewoon heen en weer langs een lapje?
volgens mij niet, maar als je een lapje kunt, kun je ook rond gaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:07 schreef Reflectionne het volgende:
Euhm, zijn er ook ergens patronen van knuffeltjes die gewoon met lapjes gemaakt zijn? Gewoon heen en weer langs een lapje?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:07 schreef Reflectionne het volgende:
Hm oke, ik oefen nog wel even verder!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef knorretje het volgende:
[..]
die zijn er wel moet ff zoeken waar maar ik heb er een paar (of eigenlijk alicia heb er een paar) Ze zijn eigenlijk voor te breien, maar zolang je maar op de aantal cm komt kun je hem ook van stof of van een haaksel in elkaar zetten. Moet nu eerst koken, etc etc zal dan ff zoeken
edit: ow ze zijn overigens wel minder leuk dan de knuffels die direct in model gehaakt worden
Ik kan zelf niet naar de bieb, dus moet mensen voor me laten gaan dat is al lastigerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:37 schreef trui het volgende:
natuurlijk zijn die patroontjes er wel. ik weet bijv. een heel leuk boekje van 'knippie' met allerlei leuke zelfmaakpatroontjes voor kinderspeelgoed, waaronder een aantal knuffels van stof. heb je er in de bieb ook al naar gezocht? daar moeten ze vast wel 't een en ander hebben. en anders de slegte, de witte boekhandel, of een andere boekwinkel of hobbyzaak.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zit naar een Japans schema te kijken en ik word echt helemaal gek.
doe eens een plaatjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zit naar een Japans schema te kijken en ik word echt helemaal gek.
Die schemaatjes vind ik juist heel overzichtelijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe eens een plaatje
want als t zo'n tekentjes schema is, dan kan ik je misschien helpen
Dat zijn ze in principe ook wel, maar ik ben een beginnend haker, en dan mis je gewoon de context.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die schemaatjes vind ik juist heel overzichtelijk.
5e toerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat zijn ze in principe ook wel, maar ik ben een beginnend haker, en dan mis je gewoon de context.
Dit bedoel ik bijvoorbeeld. Wat gebeurt er in de vijfde toer?
Zeehond
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef Spiegelei het volgende:
Mooie haakfamilie Arual.
En zie ik daar op de achtergrond van die papieren sterretjes?? Verslavend he om die te maken! haha ik heb er ook een hele pot vol van!
Ja, maar waar begin je dan? Je haakt hier blijkbaar niet gewoon verder. En de achtste rij zit op de plek van de vijfde, aan de bovenkant? Of moet je dan steeds aan- en afhechten!?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
5e toer
4 vasten, 2 vasten meerderen *ddus twee in in een vakje
2 vasten 2 vasten meerderen
3 vasten 2 vasten meerderen
3 vasten 2 vasten meerderen
volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |