ooh er blijven steeds minder grannysquaremaagden over!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:56 schreef Wampi het volgende:
Leuk Spiegelei!!
Ik heb net, tijdens de ijshockeyfinale waarom kijk ik er uberhaupt naarmijn 4 eerste Granny Squares gehaakt. Ik hoef voortaan niet meer na te denken als ik gewoon even iets snels en makkelijks wil haken
ik zat net even die balletjes te proberen en 't begint te lukken geloof ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:43 schreef knorretje het volgende:
die met die balletjes is een variatie daar op, heengaande toeren zijn vasten en om de 6 vasten zit een bolletje (5 samengehaakte vasten in een steek) teruggaande toer allemaal stokjes) (na 12 rijen stokjes verder gegaan met de volgende kleur. Ben inmiddels met de derde kleur bezig en zal vanaaf wel af zijn)
die van Attic24, summer garden GSquote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef trui het volgende:
[..]
ooh er blijven steeds minder grannysquaremaagden over!welk patroon heb je gekozen ervoor?
Kleurtjes zijn goed!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:33 schreef Chell het volgende:
Ik heb via Marktplaats een partijtje katoen gescoord voor 8 euroVerschillende kleurtjes (twee tinten groen, twee tinten geel, drie tinten blauw, drie tinten roze, wit) en best veel bollen (stuk of 18, wel een paar ook kleinere restjes). Hopelijk morgen ofzo ophalen, dan kan ik tenminste ook wat doen!
En dan volgende maand bij Robbelien nog wat bestellen denk ik
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:35 schreef knorretje het volgende:
http://oompaloompawereld.(...)ussenhoesje-met.html staat de uitleg van het hoesje met de gekruisde stokjes / kabeltje.
die met de bolletjes ga ik nu doen
Ja! Duidelijke tutorials voor een beginner als ik..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:59 schreef knorretje het volgende:
leuk dat iedereen zo enthousiast is over de hoesjes overigens
Het maken van de tutorial was best leuk om te doen, dus zal kijken of ik dat vaker kan doen, ik haak al zo giga lang dat het merendeel wat ik vind op het net wel te doen is voor me en ik misschien net op een andere makkelijkere manier gefotografeerd uitgelegd krijgt.
Ik ben voor de verandering ook maar eens begonnen aan dat amigurumi haken, ik haak eigenlijk van alles, kleden, kleding, ook wel knuffels. maar tot op heden stond daar nooit amigurumi bij. Is er een regel wanneer het een 'doodnormale' knuffel is en wanneer het onder de noemer amigurumi valt ??
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:17 schreef Wampi het volgende:
amigurumi is volgens mij vooral dat poppetjes relatief grote ledematen en hoofd hebben
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:26 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb een boekje van de bieb en ik heb al 4 rijen gemaakt (ik kon eerst alleen een ketting) Whoei!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:26 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb een boekje van de bieb en ik heb al 4 rijen gemaakt (ik kon eerst alleen een ketting) Whoei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |