Ik zat al als een gek te F5en vanaf 9.55u. Want het gebeurt wel vaker dat het al om '57 of '58 begint.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:21 schreef CoExist het volgende:
Jezus... altijd het zelfde met die online ticket verkoop.
Zal weer een misselijk handelaar met een BOT tussen zitten ofzo.
Ben blij dat ik even voor 10.00 uur de pagina F5e.
Godver, ik probeerde het op een computer en een vriend ook, maar beide niet geluktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:22 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik zat al als een gek te F5en vanaf 9.55u. Want het gebeurt wel vaker dat het al om '57 of '58 begint.
Nu is het inderdaad al uitverkocht. Toch wel erg snel hoor.
Maar als er betalingen niet lukken of mensen te veel hebben besteld, komen ze de komende uren weer vrij dus wie heeft misgegrepen, gewoon blijven proberen tot je een ons weegt!
Decisions decisions!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:23 schreef CoExist het volgende:
Bij Eventim kan ik nog wel Roger Waters tickets kopen!
Gorillaz is daar ook tijdelijk niet beschikbaar.
Stiekum wil ik ook wel naar THE WALL concert... maarja da's weer ruim 75 piek :S
Sloeberquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:33 schreef maniack28 het volgende:
Niet voor 56 euro... wat een afzetterij... Weet je wat je voor 56 euro allemaal kan doen?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:34 schreef MilanILF het volgende:
7 pizza's bestellen en dan heb je nog wat geld over.
Vooroordelen... triestquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:35 schreef CoExist het volgende:
[..]
Sloeber![]()
Kan jij makkelijk missen toch?
Aan je FoBo te zien woon je waarschijnlijk in een kraakpand ofzo.
1x naar het meest epische concert OOIT gaan wellicht?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:33 schreef maniack28 het volgende:
Niet voor 56 euro... wat een afzetterij... Weet je wat je voor 56 euro allemaal kan doen?
Zo kan ik nog wel 20 concerten aankruisen die episch kunnen zijn en 50 euro kosten. Het is gewoon onbetaalbaar geworden... het topsegment van de muziekindustrie. 50 euro, dat is meer dan een week eten voor mij!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
1x naar het meest epische concert OOIT gaan wellicht?
Was een geintje joh...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vooroordelen... triest
Ik werk bij weeronline, studeer natuurkunde en geef les op het middelbaar onderwijs. Steek in je zak en succes met je kaartjes boeken. Voor 175 euro kan je naar Sziget, zie je ze ook
Zo ver vooruit kan dat niet... maar de kans is groot dat het ongeveer 22 graden wordt en er in de loop van de dag stapelwolken ontstaan die lokaal kunnen uitgroeien tot een buitje (klimatologie ftw).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:38 schreef CoExist het volgende:
[..]
Was een geintje joh...
Maar ik had mijn 3 tickets al voor 10.00 uur binnen!
Kan je ff het weer voorspellen voor 19 juni?
Ik moet dan de hele dag buiten staan in het Goffertpark Nijmegen.
En de reis en verblijf zijn gratis?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vooroordelen... triest
Ik werk bij weeronline, studeer natuurkunde en geef les op het middelbaar onderwijs. Steek in je zak en succes met je kaartjes boeken. Voor 175 euro kan je naar Sziget, zie je ze ook
Da's wel goed nieuws!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zo ver vooruit kan dat niet... maar de kans is groot dat het ongeveer 22 graden wordt en er in de loop van de dag stapelwolken ontstaan die lokaal kunnen uitgroeien tot een buitje (klimatologie ftw).
Vind het wel kut btw... kan ik niet met iemand gratis mee? In ruil voor een jaar gratis weersverwachtingen
True, maar per saldo is een festival goedkoper natuurlijk (meer bands voor minder geld). Alleen zijn de shows vaak (niet altijd) iets minder spectaculair.. of is de sfeer anders. Nogmaals, ik zou er graag bijzijn, maar ik zou 30 euro een betere prijs vinden dan 56 euro + servicekosten..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En de reis en verblijf zijn gratis?
Er zijn ook mensen die geen 175 euro willen betalen voor een festival in het buitenland.
Dan is de HMH een prima alternatief.
Als ik dat kon dan had ik zelf wel geld gehad voor een kaartjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef CoExist het volgende:
[..]
Da's wel goed nieuws!
Ik heb weinig zin om in de regen te staan bij de muziek van MUSE.
Enne, als jij een jaar lang er voor zorgt dat het hier elke dag minimaal 25 graden is in Nederland krijg je van mij een gratis kaartje!
Ja ik ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
True, maar per saldo is een festival goedkoper natuurlijk (meer bands voor minder geld). Alleen zijn de shows vaak (niet altijd) iets minder spectaculair.. of is de sfeer anders. Nogmaals, ik zou er graag bijzijn, maar ik zou 30 euro een betere prijs vinden dan 56 euro + servicekosten..
Maar ze komen wel met de hele mikmak! Je krijgt de volledige show met animaties, film, special guests etc.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
True, maar per saldo is een festival goedkoper natuurlijk (meer bands voor minder geld). Alleen zijn de shows vaak (niet altijd) iets minder spectaculair.. of is de sfeer anders. Nogmaals, ik zou er graag bijzijn, maar ik zou 30 euro een betere prijs vinden dan 56 euro + servicekosten..
En daarna gaan klagen bij Eventim dat je niet met ideal kon betalen dus de extra kosten terug wiltquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:42 schreef CoExist het volgende:
En weer beschikbaar!
www.livenation.nl of www.eventim.nl
Wees nou ff slim mensen en betaal met een credit card!
Ben je verzekerd van tickets.
True, maar voor mij gewoon niet betaalbaar. Zo had ik ook wel graag The Cure vorig jaar willen zien, maar die waren met 40 euro ook te duur. Of Tool of een willekeurige andere band in dat segment.. Ik ga wel voor de prijsvragenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Maar ze komen wel met de hele mikmak! Je krijgt de volledige show met animaties, film, special guests etc.
Wat kan jou die paar euro nog schelen dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:44 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En daarna gaan klagen bij Eventim dat je niet met ideal kon betalen dus de extra kosten terug wilt
Oi. Dat is wel 2,66 euro extra!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:46 schreef CoExist het volgende:
[..]
Wat kan jou die paar euro nog schelen dan?
Geld is.... maar geld.
Of een bus goedkope haarlak voor een hanekam!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:49 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Oi. Dat is wel 2,66 euro extra!
5 gulden en 40 cent!
Kun je toch wel één biertje van kopen
Kan je er 2 voor kopenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:50 schreef CoExist het volgende:
[..]
Of een bus goedkope haarlak voor een hanekam!
Nee. Wel bij Eventim.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:52 schreef Cudles het volgende:
Moet je een account hebben bij Live Nation?
De kaarten van al die iDEAL screw-ups komen nu waarschijnlijk vrij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Maat van me heeft net 4 kaartjes erbij gekocht! ER ZIJN DUS NOG KAARTEN PEOPLES!
Zeker, zeker! Ik zal ook zeker niet klagen als Snoop niet komt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef Apfelsaft het volgende:
Mos Def, De La Soul en The Clash komen in ieder geval, ook geen verkeerde namen!
Bij LiveNation nog gewoon beschikbaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef PastoorPeter het volgende:
Nu lijkt het wel uitverkocht te zijn.
Bij mij staat dat er geen kaarten beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef CoExist het volgende:
[..]
Bij LiveNation nog gewoon beschikbaar.
Mooi. Bestel het kaartje niet en laat een kaartje over voor de echte fans.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:16 schreef Stofje het volgende:
Nu een live concert van Gorillaz op MTV. Totnutoe zie ik niet in waarom ik hier 56 euro voor zou moeten betalen. Een scherm achter op het podium, een (video-) sample van Snoop Dogg en een orkest voor dat scherm. Dat Muse en Roger Waters dat geld vragen snap ik nog, die pakken het heel wat spectaculairder en grootser aan. Dit is niet zo heel boeiend.
Vind het ook wel jammer dat het niet helemaal 3 d- animatie met die projecties is enzo. Dat leek me wel vet om een keer te zien. Maar het concert in de HMH zal ongetwijfeld ook heel goed wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mooi. Bestel het kaartje niet en laat een kaartje over voor de echte fans.![]()
Je bent echt blind als je niet ziet dat dit een geweldig concert is en er heel wat mensen op het podium staan die ontzettend veel tijd in een album / concert hebben gestopt.
Dat zie ik wel, maar het concept Gorillaz ontbreekt. Ik volg Gorillaz al heel lang en uiteraard heb ik die live dvd ook in m'n collectie. De animaties zijn daarin veel belangrijker dan de artiesten, dat is nu omgedraaid. Dus het concept is weg en de muziek is daardoor belangrijker geworden. Niet erg, maar nu is het gewoon een band. Het spektakel ontbreekt, dat valt me tegen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mooi. Bestel het kaartje niet en laat een kaartje over voor de echte fans.![]()
Je bent echt blind als je niet ziet dat dit een geweldig concert is en er heel wat mensen op het podium staan die ontzettend veel tijd in een album / concert hebben gestopt.
Ja snap ik. De animaties zijn toch eigenlijk de echte Gorillaz.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zie ik wel, maar het concept Gorillaz ontbreekt. Ik volg Gorillaz al heel lang en uiteraard heb ik die live dvd ook in m'n collectie. De animaties zijn daarin veel belangrijker dan de artiesten, dat is nu omgedraaid. Dus het concept is weg en de muziek is daardoor belangrijker geworden. Niet erg, maar nu is het gewoon een band. Het spektakel ontbreekt, dat valt me tegen.
Was juist het leuke, beetje dat mysterieuze eromheen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:15 schreef VancouverFan het volgende:
Wanneer had het die 3D waarde dan wel?
99% van de tijd dat de Gorillaz te zien was, was op TV. Ze hebben maar een paar keer 3D achtige dingen gedaan en dan ook maar 1 of 2 nummers.
Wat TUFKAL zegt, het mysterieuze. We wisten wel dat Albarn bij dit project betrokken was, maar hij was niet zichtbaar. Gorillaz presenteerde zich in de vorm van de animatie-figuren. Gorillaz waren geen mensen, het was een getekende band. Dat mysterieuze valt -getuige het MTV-concert van zojuist- helemaal weg. Het was eerder een Kyteman-show. Ook vet natuurlijk, maar toch anders.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:15 schreef VancouverFan het volgende:
Wanneer had het die 3D waarde dan wel?
99% van de tijd dat de Gorillaz te zien was, was op TV. Ze hebben maar een paar keer 3D achtige dingen gedaan en dan ook maar 1 of 2 nummers.
Woops, dat stukje had ik even gemistquote:
En ook nog eens een project, 3 cd-s is veel meer dan het oorspronkelijke plan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat TUFKAL zegt, het mysterieuze. We wisten wel dat Albarn bij dit project betrokken was, maar hij was niet zichtbaar. Gorillaz presenteerde zich in de vorm van de animatie-figuren. Gorillaz waren geen mensen, het was een getekende band. Dat mysterieuze valt -getuige het MTV-concert van zojuist- helemaal weg. Het was eerder een Kyteman-show. Ook vet natuurlijk, maar toch anders.
Ja dat klopt wel een beetje. Het Gorillaz gevoel is een beetje weg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Was juist het leuke, beetje dat mysterieuze eromheen.
Wie koopt dat ookquote:Package includes:
* One premium reserved or standing ticket **
* Specially Designed Gorillaz Video Camera (Limited Edition)
* Limited Edition Print (numbered, exclusive to VIP packages only)
* Official Gorillaz Tour Laminate
Nu al weer wegquote:Op maandag 14 juni 2010 10:51 schreef brtausi het volgende:
nieuwe videoclip!
On Melancholy Hill
Met leuke cameo's van de band, snoop en de la soul
Erg mooie animaties!
Nice, jammer dat ik kgeen BBC4 hebquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:03 schreef Aisumasen het volgende:
NU tot 23:30 live vanaf Glastonbury op BBC2. Met als speciale gasten Snoop Dogg, en niemand minder dan Lou Reed. Bandleden van U2 zijn ook gesignaleerd.
Ja, maar ik kan het dus niet afkijken hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:12 schreef Aisumasen het volgende:
't is op BBC2! Gewoon via de kabel te ontvangen.
Snoop Dogg stond vanavond nog op Glastonbury, maar zijn bijdrage komt vanaf een bandje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |