De kaarten van al die iDEAL screw-ups komen nu waarschijnlijk vrij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Maat van me heeft net 4 kaartjes erbij gekocht! ER ZIJN DUS NOG KAARTEN PEOPLES!
Zeker, zeker! Ik zal ook zeker niet klagen als Snoop niet komt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef Apfelsaft het volgende:
Mos Def, De La Soul en The Clash komen in ieder geval, ook geen verkeerde namen!
Bij LiveNation nog gewoon beschikbaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef PastoorPeter het volgende:
Nu lijkt het wel uitverkocht te zijn.
Bij mij staat dat er geen kaarten beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef CoExist het volgende:
[..]
Bij LiveNation nog gewoon beschikbaar.
Mooi. Bestel het kaartje niet en laat een kaartje over voor de echte fans.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:16 schreef Stofje het volgende:
Nu een live concert van Gorillaz op MTV. Totnutoe zie ik niet in waarom ik hier 56 euro voor zou moeten betalen. Een scherm achter op het podium, een (video-) sample van Snoop Dogg en een orkest voor dat scherm. Dat Muse en Roger Waters dat geld vragen snap ik nog, die pakken het heel wat spectaculairder en grootser aan. Dit is niet zo heel boeiend.
Vind het ook wel jammer dat het niet helemaal 3 d- animatie met die projecties is enzo. Dat leek me wel vet om een keer te zien. Maar het concert in de HMH zal ongetwijfeld ook heel goed wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mooi. Bestel het kaartje niet en laat een kaartje over voor de echte fans.![]()
Je bent echt blind als je niet ziet dat dit een geweldig concert is en er heel wat mensen op het podium staan die ontzettend veel tijd in een album / concert hebben gestopt.
Dat zie ik wel, maar het concept Gorillaz ontbreekt. Ik volg Gorillaz al heel lang en uiteraard heb ik die live dvd ook in m'n collectie. De animaties zijn daarin veel belangrijker dan de artiesten, dat is nu omgedraaid. Dus het concept is weg en de muziek is daardoor belangrijker geworden. Niet erg, maar nu is het gewoon een band. Het spektakel ontbreekt, dat valt me tegen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mooi. Bestel het kaartje niet en laat een kaartje over voor de echte fans.![]()
Je bent echt blind als je niet ziet dat dit een geweldig concert is en er heel wat mensen op het podium staan die ontzettend veel tijd in een album / concert hebben gestopt.
Ja snap ik. De animaties zijn toch eigenlijk de echte Gorillaz.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zie ik wel, maar het concept Gorillaz ontbreekt. Ik volg Gorillaz al heel lang en uiteraard heb ik die live dvd ook in m'n collectie. De animaties zijn daarin veel belangrijker dan de artiesten, dat is nu omgedraaid. Dus het concept is weg en de muziek is daardoor belangrijker geworden. Niet erg, maar nu is het gewoon een band. Het spektakel ontbreekt, dat valt me tegen.
Was juist het leuke, beetje dat mysterieuze eromheen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:15 schreef VancouverFan het volgende:
Wanneer had het die 3D waarde dan wel?
99% van de tijd dat de Gorillaz te zien was, was op TV. Ze hebben maar een paar keer 3D achtige dingen gedaan en dan ook maar 1 of 2 nummers.
Wat TUFKAL zegt, het mysterieuze. We wisten wel dat Albarn bij dit project betrokken was, maar hij was niet zichtbaar. Gorillaz presenteerde zich in de vorm van de animatie-figuren. Gorillaz waren geen mensen, het was een getekende band. Dat mysterieuze valt -getuige het MTV-concert van zojuist- helemaal weg. Het was eerder een Kyteman-show. Ook vet natuurlijk, maar toch anders.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:15 schreef VancouverFan het volgende:
Wanneer had het die 3D waarde dan wel?
99% van de tijd dat de Gorillaz te zien was, was op TV. Ze hebben maar een paar keer 3D achtige dingen gedaan en dan ook maar 1 of 2 nummers.
Woops, dat stukje had ik even gemistquote:
En ook nog eens een project, 3 cd-s is veel meer dan het oorspronkelijke plan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat TUFKAL zegt, het mysterieuze. We wisten wel dat Albarn bij dit project betrokken was, maar hij was niet zichtbaar. Gorillaz presenteerde zich in de vorm van de animatie-figuren. Gorillaz waren geen mensen, het was een getekende band. Dat mysterieuze valt -getuige het MTV-concert van zojuist- helemaal weg. Het was eerder een Kyteman-show. Ook vet natuurlijk, maar toch anders.
Ja dat klopt wel een beetje. Het Gorillaz gevoel is een beetje weg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Was juist het leuke, beetje dat mysterieuze eromheen.
Wie koopt dat ookquote:Package includes:
* One premium reserved or standing ticket **
* Specially Designed Gorillaz Video Camera (Limited Edition)
* Limited Edition Print (numbered, exclusive to VIP packages only)
* Official Gorillaz Tour Laminate
Nu al weer wegquote:Op maandag 14 juni 2010 10:51 schreef brtausi het volgende:
nieuwe videoclip!
On Melancholy Hill
Met leuke cameo's van de band, snoop en de la soul
Erg mooie animaties!
Nice, jammer dat ik kgeen BBC4 hebquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:03 schreef Aisumasen het volgende:
NU tot 23:30 live vanaf Glastonbury op BBC2. Met als speciale gasten Snoop Dogg, en niemand minder dan Lou Reed. Bandleden van U2 zijn ook gesignaleerd.
Ja, maar ik kan het dus niet afkijken hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:12 schreef Aisumasen het volgende:
't is op BBC2! Gewoon via de kabel te ontvangen.
Snoop Dogg stond vanavond nog op Glastonbury, maar zijn bijdrage komt vanaf een bandje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |