abonnement Unibet Coolblue
pi_82322727
Zou helemaal geweldig zijn als Del Tha Funkee Homosapien zou verschijnen, maar denk dat de kans klein is...
pi_82323006
Maat van me heeft net 4 kaartjes erbij gekocht! ER ZIJN DUS NOG KAARTEN PEOPLES!
pi_82323082
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Maat van me heeft net 4 kaartjes erbij gekocht! ER ZIJN DUS NOG KAARTEN PEOPLES!
De kaarten van al die iDEAL screw-ups komen nu waarschijnlijk vrij.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82323610
Ideal doet het nogsteeds niet.. heb geen creditcard...
pi_82323845
Yesh betaald met iDeal!!!! (Eventim site)
pi_82323856
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
pi_82323979
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:37 schreef happynjitram het volgende:
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
Hij ging er opeens doorheen zonder problemen
pi_82324046
ideal is nog niet stabiel...

Maar er zijn dus nog kaarten voor Gorillaz, dus gewoon proberen. Er zullen ook kaarten vrijkomen van mislukte transacties.
Met credit card moet het betalen zeker lukken.
Leaf
pi_82324081
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef Apfelsaft het volgende:
Mos Def, De La Soul en The Clash komen in ieder geval, ook geen verkeerde namen!
Zeker, zeker! Ik zal ook zeker niet klagen als Snoop niet komt.

Het zou me ook niet verbazen als hij met een dikke wafta het podium op wandelt.

[ Bericht 51% gewijzigd door PastoorPeter op 04-06-2010 12:43:35 (gefixered) ]
pi_82328972
YES! Net nog 4 kaarten gekocht!! Duurt alleen nog zo lang....
pi_82329433
Andere maat van mij heeft om half 2 smiddags nog kaartjes weten te regelen!
pi_82331778
Er zijn nu nog steeds tickets beschikbaar!

Ik vind dit toch wel een pareltje van het nieuwe album


[ Bericht 86% gewijzigd door CoExist op 04-06-2010 15:46:53 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_82340931
Nu lijkt het wel uitverkocht te zijn.
pi_82341253
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef PastoorPeter het volgende:
Nu lijkt het wel uitverkocht te zijn.
Bij LiveNation nog gewoon beschikbaar.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_82341460
Er is/was nog één kaart beschikbaar en af en toe is ie wel beschikbaar en het volgende moment weer niet.
Dus we kunnen er wel vanuit gaan dat het nu praktisch uitverkocht is.
Parijs is ook uitverkocht, Milaan en Berlijn nog niet.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:56:25 #266
279824 Mansjester
City>United
pi_82341825
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef CoExist het volgende:

[..]

Bij LiveNation nog gewoon beschikbaar.
Bij mij staat dat er geen kaarten beschikbaar zijn.
pi_82344959
Nu een live concert van Gorillaz op MTV. Totnutoe zie ik niet in waarom ik hier 56 euro voor zou moeten betalen. Een scherm achter op het podium, een (video-) sample van Snoop Dogg en een orkest voor dat scherm. Dat Muse en Roger Waters dat geld vragen snap ik nog, die pakken het heel wat spectaculairder en grootser aan. Dit is niet zo heel boeiend.
pi_82345452
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:16 schreef Stofje het volgende:
Nu een live concert van Gorillaz op MTV. Totnutoe zie ik niet in waarom ik hier 56 euro voor zou moeten betalen. Een scherm achter op het podium, een (video-) sample van Snoop Dogg en een orkest voor dat scherm. Dat Muse en Roger Waters dat geld vragen snap ik nog, die pakken het heel wat spectaculairder en grootser aan. Dit is niet zo heel boeiend.
Mooi. Bestel het kaartje niet en laat een kaartje over voor de echte fans.

Je bent echt blind als je niet ziet dat dit een geweldig concert is en er heel wat mensen op het podium staan die ontzettend veel tijd in een album / concert hebben gestopt.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:37:42 #269
279824 Mansjester
City>United
pi_82345908
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Mooi. Bestel het kaartje niet en laat een kaartje over voor de echte fans.

Je bent echt blind als je niet ziet dat dit een geweldig concert is en er heel wat mensen op het podium staan die ontzettend veel tijd in een album / concert hebben gestopt.
Vind het ook wel jammer dat het niet helemaal 3 d- animatie met die projecties is enzo. Dat leek me wel vet om een keer te zien. Maar het concert in de HMH zal ongetwijfeld ook heel goed worden
pi_82345954
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Mooi. Bestel het kaartje niet en laat een kaartje over voor de echte fans.

Je bent echt blind als je niet ziet dat dit een geweldig concert is en er heel wat mensen op het podium staan die ontzettend veel tijd in een album / concert hebben gestopt.
Dat zie ik wel, maar het concept Gorillaz ontbreekt. Ik volg Gorillaz al heel lang en uiteraard heb ik die live dvd ook in m'n collectie. De animaties zijn daarin veel belangrijker dan de artiesten, dat is nu omgedraaid. Dus het concept is weg en de muziek is daardoor belangrijker geworden. Niet erg, maar nu is het gewoon een band. Het spektakel ontbreekt, dat valt me tegen.
pi_82346145
Ik zou me juist bekocht voelen als ik alleen maar animaties zou zien op een scherm en er niemand op het podium zou staan.
pi_82346612
Noem ik nogmaals Muse en in het bijzonder Roger Waters. Die komt naar het Gelredome met The Wall, 70 euro, maar het zal het waard zijn. Dat gaat een ongelofelijk spektakel worden, voornamelijk visueel. En ja, je ziet de band spelen en ja, de muziek is het belangrijkste. Maar juist die visuele omlijsting maakt het speciaal. En waarom vergelijk ik Roger Waters (Pink Floyd) met Gorillaz? Omdat beiden onder andere bekend staan om het visuele. Van dit MTV-concert uitgaande, vind ik het gewoon niet bijzonder.

Gorillaz is nu gewoon een band, waar ze hele bekende supersterren aan toegevoegd hebben. Muzikaal nog steeds erg tof en ik luister al de cd's met veel plezier, maar het concept mag wat meer prevaleren boven de muziek, vind ik. Dat ontbreekt, jammer.
pi_82346742
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef Stofje het volgende:

[..]

Dat zie ik wel, maar het concept Gorillaz ontbreekt. Ik volg Gorillaz al heel lang en uiteraard heb ik die live dvd ook in m'n collectie. De animaties zijn daarin veel belangrijker dan de artiesten, dat is nu omgedraaid. Dus het concept is weg en de muziek is daardoor belangrijker geworden. Niet erg, maar nu is het gewoon een band. Het spektakel ontbreekt, dat valt me tegen.
Ja snap ik. De animaties zijn toch eigenlijk de echte Gorillaz.
pi_82346828
En die animaties zijn te zien op het grote scherm boven de band, althans, bij het concert nu op MTV.
Leaf
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:09:14 #275
279824 Mansjester
City>United
pi_82347336
Ben het wel eens met Stofje. Het concept van the Gorillaz was toch wel die animaties ed. Waarom ga je naar hun concert toe? Omdat je het gewoon goede muziek vindt of omdat je het hele optreden en alle dingen eromheen goed vindt. Nu heeft het niet helemaal die toegevoegde waarde van het 3d gebeuren meer. Maar ik denk dat ze misschien wel met iets nieuws ofzo komen? Alsnog ben ik blij dat ik er bij ben en het gaat heel leuk worden, laat dat duidelijk zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')