abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78547977
quote:
Winkeliers in Almere hebben verkiezingsposters van de Nationaal Democratische Partij (NDP) verwijderd omdat ze werden bedreigd door een groep jongeren. De jongeren noemen zichzelf volgens Almere Vandaag 'voorlopers van de stadscommando's van Wilders'.

Vier blanke jongens zouden in een winkel hebben gedreigd de boel kort en klein te slaan als de posters niet weg worden gehaald. Kandidaat-raadslid voor de NDP Cor Valies zegt tegen de nieuwssite zelf een bedreigend telefoontje te hebben gehad, omdat hij ook posters in zijn winkel heeft hangen. Omdat hij niet wil dat zijn personeel iets overkomt, heeft hij de posters weggehaald.

De jongeren zouden zich voordoen als aanhangers van de PVV. Ze zouden hebben gezegd dat Almere voortaan een PVV-bolwerk is. Lijsttrekker van de PVV in Almere Raymond de Roon laat weten furieus te zijn. "De PVV is tegen geweld en bedreiging met geweld. Dergelijke acties behoren niet tot ons campagne-arsenaal."

De Roon denkt dat de actie is ondernomen door 'PVV-haters' die de partij zwart willen maken.
Bron: 'Stadscommando's' bedreigen winkeliers Almere

Vooral het commentaar van de Roon is natuurlijk hilarisch, als je bedenkt dat de PVV pleit voor het gericht schieten op de knieschijven en het inzetten van het leger in bepaalde wijken. Om dan vervolgens te claimen dat de PVV tegen geweld is...
Allah Al Watan Al Malik
pi_78548014
En dit is natuurlijk ook geen extreem-rechts kenmerk. Hartstikke normaal dit.
pi_78548072
De PVV haters hebben het natuurlijk gedaan
  zondag 28 februari 2010 @ 12:32:18 #4
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78548119
Lekker verhaal... Maar toch niet iets waar ik me nu direct ernstige zorgen over maak.

Iets te vaagjes nog allemaal.
Intelligent, but fucked up.
pi_78548183
Net of de partij een nog slechtere reputatie kan hebben

Nou ja, nu hebben ze toch wel een absoluut dieptepunt bereikt met hun Geertjugend.
pi_78548190
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Lekker verhaal... Maar toch niet iets waar ik me nu direct ernstige zorgen over maak.

Iets te vaagjes nog allemaal.
Oh ik maak me er ook geen ernstige zorgen over hoor. Intimidatie is vrij normaal.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 28 februari 2010 @ 12:34:35 #7
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_78548214
In al die winkels hangen waarschijnlijk camera's. Alleen ga ik ervan uit dat die camera's helaas uit stonden toen deze zogenaamde jongens langs kwamen.

Goede viral NDP
  zondag 28 februari 2010 @ 12:35:18 #8
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78548243
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:34 schreef Buschetta het volgende:
In al die winkels hangen waarschijnlijk camera's. Alleen ga ik ervan uit dat die camera's helaas uit stonden toen deze zogenaamde jongens langs kwamen.

Goede viral NDP
Goeie vraag inderdaad!

Mensen die hierover liegen kunnen wat mij betreft meteen inpakken.
pi_78548261
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Goeie vraag inderdaad!

Mensen die hierover liegen kunnen wat mij betreft meteen inpakken.
Dat sowieso, maar daar ga ik voorlopig niet van uit.
pi_78548308
Kan dit?
pi_78548329
Een van de gevaren voor de PVV. In de lokale politiek zie je ook veel partijen die meeliften op het succes van Wilders maar die niets met de partij te maken hebben. Zo zijn er nu ook mensen die vanuit het gedachtegoed van de PVV menen zelf actie te moeten ondernemen.
pi_78548348
Ach ja, de Wilders Jugend wordt al opgeleid in Almere...
pi_78548362
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:29 schreef IHVK het volgende:
En dit is natuurlijk ook geen extreem-rechts kenmerk. Hartstikke normaal dit.
Bedreigingen van andersdenkenden is niet kenmerkend voor rechts of links, wel voor extreem of activistisch. (denk aan het ALF, NVU, etc.)
Ja, maar betekent nee
Alles wat je zegt zal verdraaid tegen je gebruikt worden
pi_78548460
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:39 schreef HEvaRe het volgende:

[..]

Bedreigingen van andersdenkenden is niet kenmerkend voor rechts of links, wel voor extreem of activistisch. (denk aan het ALF, NVU, etc.)
Het verheerlijken van geweld ( knieschoten) en fenomenen als 'stadscommando's' zijn toch wel typisch extreem rechtse standpunten. Maar dat extreem links ook niet vies is van geweld klopt. Misschien is het dan ook beter om het "extreem" te noemen.
pi_78548513
Okay, 3 opties:

- Winkelier spreekt waarheid, PVV (of anders zichzelf PVV vindende) klootzakjes bedreigen.
- Winkelier spreekt waarheid, klootzakjes welke de PVV zwart willen maken bedreigen.
- Winkelier liegt.

Ik wacht nog even op meer informatie.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_78548547
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:43 schreef ChungLingSoo het volgende:
Okay, 3 opties:

- Winkelier spreekt waarheid, PVV (of anders zichzelf PVV vindende) klootzakjes bedreigen.
- Winkelier spreekt waarheid, klootzakjes welke de PVV zwart willen maken bedreigen.
- Winkelier liegt.

Ik wacht nog even op meer informatie.
We hebben het over twee personen en beide zijn het winkeliers (waarvan 1 van die winkeliers ook raadslid is).
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 28 februari 2010 @ 12:45:52 #17
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_78548573
Tja
  zondag 28 februari 2010 @ 12:45:54 #18
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_78548578
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vooral het commentaar van de Roon is natuurlijk hilarisch, als je bedenkt dat de PVV pleit voor het gericht schieten op de knieschijven en het inzetten van het leger in bepaalde wijken. Om dan vervolgens te claimen dat de PVV tegen geweld is...
Mutantje toch.. als je het geweldsmonopolie bij de staat legt is wel wat anders als dat je dit door wat opgeschoten tuig laat doen. Ik dacht dat jij het verschil wel begreep, er is dus een verschil tussen de politie harder willen laten optreden of dit laten doen door tuig zoals deze jongens.
mai pen rai
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2010 @ 12:46:06 #19
230491 Zith
pls tip
pi_78548586
Gelukkig doet dit me niet denken aan de NSDAP.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_78548601
Het is wel iets wat met enige zorgvuldigheid behandeld moet worden. Afwachten. Het zou me niet verbazen als het echt was. maar misschien is dit een slechte poging tot aandacht.
pi_78548606
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:45 schreef niet_links het volgende:

[..]

Mutantje toch.. als je het geweldsmonopolie bij de staat legt is wel wat anders als dat je dit door wat opgeschoten tuig laat doen. Ik dacht dat jij het verschil wel begreep, er is dus een verschil tussen de politie harder willen laten optreden of dit laten doen door tuig zoals deze jongens.
Ik zie niet in wat dat verschil hiermee te maken heeft. Als je als PVV-er een algemene uitspraak doet als "wij zijn tegen geweld", maar ondertussen allerlei maatregelen propageert met een geweldskarakter, dan is er gewoon een tegenstrijdigheid.
Allah Al Watan Al Malik
pi_78548633
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

We hebben het over twee personen en beide zijn het winkeliers (waarvan 1 van die winkeliers ook raadslid is).
Welke allebei voor dezelfde partij posters hadden hangen.

Als het nou nog 2 verschillende partijen waren geweest, okay.

Dus ik wacht nog even af.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_78548666
Almere is hopeloos, geef die stad aan de pallestijnen en je zal zien dat zelfs zij het tot een prettigere stad zullen maken dan dat het nu is.
pi_78548672
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:46 schreef IHVK het volgende:
Het is wel iets wat met enige zorgvuldigheid behandeld moet worden. Afwachten. Het zou me niet verbazen als het echt was. maar misschien is dit een slechte poging tot aandacht.
Misschien, waren we maar allemaal altijd zo kritisch als het ging om berichtgeving.
Allah Al Watan Al Malik
pi_78548688
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:34 schreef Buschetta het volgende:

Goede viral NDP
  zondag 28 februari 2010 @ 12:49:50 #26
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_78548690
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat dat verschil daarmee te maken heeft. Als je als PVV-er een algemene uitspraak doet als "wij zijn tegen geweld", maar ondertussen allerlei maatregelen propageert met een geweldskarakter, dan is er gewoon een tegenstrijdigheid.
Ik vind het nogal een verschil of je voor harder aanpakken bent door de politie en daar het geweldsmonopolie ligt of dat er wat opgeschoten tuig dit soort dingen doet.

Ach zal wel naïef zijn van me hoor om daar een verschil in te zien. Bedoel dan is iedere partij die het leger niet wil afschaffen of in Afghanistan wil blijven gewelddadig ?

Ik zie daar toch echt wel een verschil in, denk jij ook wel als je eerlijk bent.
mai pen rai
  zondag 28 februari 2010 @ 12:51:23 #27
293211 AardbeefMachine
I rock your world when i want!
pi_78548743
Typisch gevalletje AFA weer. de AIVD waarschuwde er al voor.
Was het in voorgaande jaren vooral de PVV en Nieuw rechts posters en sympathisanten die het moesten ontgelden.
Doen ze zich nu wel erg amateuristisch voor als PVV stemmers.
Geen PVV stemmer zou op deze manier de stadscommando's in discrediet brengen.
De stadscommando's van Wilders werd er gezegd, wat onmogeljik is om te zeggen al was het een echte PVV aanhangers.

Typisch gevalletje AFA weer intimideren geweld en guerilla tactieken.
[quote]Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Monolith het volgende:
Soms is fysiek geweld de enige optie.
[/quote]
pi_78548756
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Misschien, waren we maar allemaal altijd zo kritisch als het ging om berichtgeving.
Helaas ligt de werkelijkheid anders, als dit een negatief bericht over bijv. moslims was waren we nu op pagina 5 beland.
pi_78548787
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:51 schreef AardbeefMachine het volgende:
Typisch gevalletje AFA weer. de AIVD waarschuwde er al voor.
Was het in voorgaande jaren vooral de PVV en Nieuw rechts posters en sympathisanten die het moesten ontgelden.
Doen ze zich nu wel erg amateuristisch voor als PVV stemmers.
Geen PVV stemmer zou op deze manier de stadscommando's in discrediet brengen.
De stadscommando's van Wilders werd er gezegd, wat
onmogeljik is om te zeggen al was het een echte PVV aanhangers.

Typisch gevalletje AFA weer intimideren geweld en guerilla
tactieken.
Knap dat je nu zo weet! PVV aanhangers doen immers geen vlieg kwaad.
pi_78548788
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:49 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ik vind het nogal een verschil of je voor harder aanpakken bent door de politie en daar het geweldsmonopolie ligt of dat er wat opgeschoten tuig dit soort dingen doet.

Ach zal wel naïef zijn van me hoor om daar een verschil in te zien. Bedoel dan is iedere partij die het leger niet wil afschaffen of in Afghanistan wil blijven gewelddadig ?

Ik zie daar toch echt wel een verschil in, denk jij ook wel als je eerlijk bent.
Ik raad je aan om de uitspraken en voorstellen van de PVV eens goed te lezen. Daarbij wordt overheidsgeweld gepropageerd - immers de geweldsmonopolie ligt altijd al bij de overheid - dat is niets nieuws. Het verschil is echter hoe partijen om willen gaan met die geweldsmonopolie. Als jij niet inziet dat de PVV daar een heel stuk verder in gaat (makkelijker overgaat tot het daadwerkelijk gebruik maken van de geweldsmonopolie, dan bijvoorbeeld de VVD of D66), dan zullen we het niet eens worden.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 28 februari 2010 @ 12:53:31 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_78548812
Raar verhaal wel, waarom zou de stormafdeling van de PVV nou juist NDP aanhangers bedreigen? Zou er hommeles zijn in extreem-rechts?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 28 februari 2010 @ 12:55:51 #32
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_78548886
Ik zou zeker niet uitsluiten dat het een poging is de PVV zwart te maken, maar suggereren dat PVV'ers zoiets nooit zouden doen zoals De Roon hier lijkt te doen door gelijk naar PVV-haters te wijzen, is wel heel erg 'naïef' - om er maar eens een eufemisme tegenaan te gooien.
pi_78548890
NDP is niet extreem rechts dacht ik
  zondag 28 februari 2010 @ 12:56:17 #34
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_78548898
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:51 schreef IHVK het volgende:

[..]

Helaas ligt de werkelijkheid anders, als dit een negatief bericht over bijv. moslims was waren we nu op pagina 5 beland.
Met een klein verschil dat het gros van de fokkers in z'n omgeving dagelijks kut jochies rotzooi zien trappen die zich bij hun opvoeding door een boek hebben laten indoctrineren.

Ik heb nooit Urban guerilla's of stads commando's door de stratenzien schuimen. Al heb ik vele malen gehoopt dat er een groep boeren de randstad introk om elke straatterrorist een klap op z'n bakkes te geven.
pi_78548924
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:56 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Met een klein verschil dat het gros van de fokkers in z'n omgeving dagelijks kut jochies rotzooi zien trappen die zich bij hun opvoeding door een boek hebben laten indoctrineren.

Ik heb nooit Urban guerilla's of stads commando's door de stratenzien schuimen. Al heb ik vele malen gehoopt dat er een groep boeren de randstad introk om elke straatterrorist een klap op z'n bakkes te geven.
De relevantie van dat boek met betrekking tot dat rotzooi trappen is dan ook overduidelijk.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 28 februari 2010 @ 12:57:36 #36
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_78548925
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik raad je aan om de uitspraken en voorstellen van de PVV eens goed te lezen. Daarbij wordt overheidsgeweld gepropageerd - immers de geweldsmonopolie ligt altijd al bij de overheid - dat is niets nieuws. Het verschil is echter hoe partijen om willen gaan met die geweldsmonopolie. Als jij niet inziet dat de PVV daar een heel stuk verder in gaat (makkelijker overgaat tot het daadwerkelijk gebruik maken van de geweldsmonopolie, dan bijvoorbeeld de VVD of D66), dan zullen we het niet eens worden.
Ik ben het met je eens dat ze veel verder daarin gaan, echter dan kan je nog wel heel goed tegen dit soort geweld zijn als besproken wordt in het artikel. Dat is namelijk geen overheidsgeweld.
mai pen rai
pi_78548952
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:57 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat ze veel verder daarin gaan, echter dan kan je nog wel heel goed tegen dit soort geweld zijn als besproken wordt in het artikel. Dat is namelijk geen overheidsgeweld.
Alleen zegt hij niet dat hij tegen "dit soort geweld" is. Er staat dat hij "tegen geweld" is. Dat is een algemene uitspraak die (nogmaals gezien de achtergrond en denkwijze van de PVV) niet erg geloofwaardig is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_78548962
quote:

[..]

Ik heb nooit Urban guerilla's of stads commando's door de stratenzien schuimen. Al heb ik vele malen gehoopt dat er
een groep boeren de randstad introk om elke straatterrorist een klap op z'n bakkes te geven.
Relatie Koran en rotzooi ?
  zondag 28 februari 2010 @ 13:00:15 #39
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78548996
quote:

[..]

Alsof we daar die boeren voor nodig hebben
  zondag 28 februari 2010 @ 13:00:51 #40
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_78549016
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De relevantie van dat boek met betrekking tot dat rotzooi trappen is dan ook overduidelijk.
Dat lijkt mij ook. Kwestie van kruis referentie en dan begin je patronen te zien. Als een cultuur gestaaft is op rare ideeen uit een boek dan kan je er vanuit gaan dat dat zo een cultuur behoorlijk verknipt is.

En helaas zien we daarvan dagelijks de gevolgen in de diverse moslim landen en hun uitgewaaide bewoners
pi_78549042
Leve de Fascisten, Leve de PVV!!!
PWBF
pi_78549054
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:00 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook. Kwestie van kruis referentie en dan begin je patronen te zien. Als een cultuur gestaaft is op rare ideeen uit een boek dan kan je er vanuit gaan dat dat zo een cultuur behoorlijk verknipt is.

En helaas zien we daarvan dagelijks de gevolgen in de
diverse moslim landen en hun uitgewaaide bewoners
Tegen dit soort kul kan je natuurlijk moeilijk op 30 keer per dag. Ik pas vandaag.
pi_78549055
Blijkt maar weer dat de PVV nog gevaarlijker is dan de NSB. Wat een mongolenpartij zeg.
PWBF
  zondag 28 februari 2010 @ 13:02:33 #44
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_78549061
quote:

[..]

Als een cultuur gestaaft is op rare ideeen uit een boek dan kan je er vanuit gaan dat dat zo een cultuur behoorlijk verknipt is.
Waar zouden die joods-christelijke wortels toch vandaan komen...
pi_78549087
quote:

[..]

En helaas zien we daarvan dagelijks de gevolgen in de diverse moslim landen en hun uitgewaaide bewoners
Inderdaad. De allahu akbars zijn dan ook van ver te horen! Alvorens de jongeheren een vrouw bespugen, schreeuwen ze allahu akbar, in naam van Islam bespuug ik je!!!! Hetzelfde geldt uiteraard bij een tasjesroof of roofoverval.
Allah Al Watan Al Malik
pi_78549099
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:02 schreef Nielsch het volgende:
Blijkt maar weer dat de PVV nog gevaarlijker is dan de NSB. Wat een mongolenpartij zeg.
In welke zin zijn deze mensen dan verbonden aan de PVV?
pi_78549166
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad. De allahu akbars zijn dan ook van ver te horen! Alvorens de jongeheren een vrouw bespugen, schreeuwen ze allahu akbar, in naam van Islam bespuug ik je!!!! Hetzelfde geldt uiteraard bij een tasjesroof of roofoverval.
Het is gewoon tuig en dat moet aangepakt worden. Geloofsovertuiging is daarbij niet belangrijk.
pi_78549217
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Laat het maar aan die laffe kuthonden van de PVV over om alles van zich af te schuiven...
PWBF
pi_78549236
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

In welke zin zijn deze mensen dan verbonden aan de PVV?
Ze zeggen te handelen uit naam van de PVV. Daar de PVV totaal geen inzicht geeft in hoe de partij opereert, zou het best wel eens kunnen.
PWBF
  zondag 28 februari 2010 @ 13:09:11 #50
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_78549264
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee maar als ik in het theehuis kwam op vrijdag of buiten de moskee stond dan werden de verhalen over criminaliteit gebagataliseert en goedgepraat in relatie tot de Koran. Zelfde gold voor elke negtief bericht in de media die de link legde.

Noem me maar naief maar als je diverse dialecten verstaat leer je al snel de ware aard kennen van onze jonge moslimvrienden zeker als ze niet weten dat je bijna elk woord verstaat.
  zondag 28 februari 2010 @ 13:09:38 #51
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_78549277
Dit is trouwens het artikel uit 'Almere Vandaag'...
quote:
Winkeliers bedreigd door aanhangers PVV
Gepubliceerd op 27 februari 2010, 23:22
Laatst bijgewerkt op 27 februari 2010, 23:39

ALMERE/ODEKE DE JONG -
Almeerse winkeliers hebben, nadat zij met geweld zijn bedreigd door PVV-aanhangers, verkiezingsposters van de Nationaal Democratische Partij (NDP) verwijderd uit hun winkel. In Stad en in Buiten werden vandaag en gisteren fysieke bedreigingen tegen hen geuit. De bedreigingen komen van een groep jongeren die zich de voorlopers noemen van 'de stadscommando’s van Wilders'.

,,In Stad stonden vier blanke jongens gistermiddag in de winkel van een collega met de mededeling dat de posters weg moesten, anders zouden ze de tent kort en klein slaan”, vertelt Cor Valies, kandidaat-raadslid van de NDP en eigenaar van een kledingzaak in het centrum van Buiten. Zijn bedreigde collega in Stad wil anoniem blijven uit angst voor represailles.

,,Vanmiddag ontving ik in mijn eigen winkel, op de vaste lijn, een telefoontje dat ik de verkiezingsposters voor de ramen weg moest halen, anders zou er dit weekeinde een steen door de ruiten gaan. Almere was volgens hen vanaf nu een PVV-bolwerk.” Valies neemt de bedreigingen uiterst serieus en haalde net als zijn collega-winkelier de posters weg. ,,Het was de toon die door deze halve gekken werd aangeslagen waardoor ik heb besloten de posters te verwijderen.”

Valies zegt niet bang te zijn voor de groep en dat hij niet wijkt voor geweld, maar wil problemen in zijn zaak voorkomen. ,,Ik heb twaalf dames in dienst, ik wil niet dat hen iets overkomt. Dat betekent niet dat ik mijn mond houd over wat er is gebeurd. Dit moet iedereen weten, dit is niet een stad met 180.000 zwijgers.” De Almeerse ondernemer heeft laten weten aangifte te gaan doen van bedreiging.

Volgens de ondernemer en kandidaat-raadslid wordt er 'een opgefokte sfeer' gecreeërd door Geert Wilders en de Almeerse lijsttrekker voor de PVV, Raymond de Roon. ,,Misschien komt dat wel door die PVV-bijeenkomst van afgelopen week in Almere. Die twee weten niet wat zij bij sommige mensen losmaken. Ik denk dat Wilders de boel ernstig onderschat. Zijn partij trekt blijkbaar ook imbecielen aan.”
pi_78549282
Deze tactiek van de PVV is er een die de NSB ook vaak gebruikte. In het geniep orders geven om mensen bedreigen en dan vervolgens zeggen er niets mee te maken te hebben omdat die mensen zelfstandig geopereerd zouden hebben.
PWBF
pi_78549327
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:09 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Nee maar als ik in het theehuis kwam op vrijdag of buiten de moskee stond dan werden de verhalen over criminaliteit gebagataliseert en goedgepraat in relatie tot de Koran. Zelfde gold voor elke negtief bericht in de media die de link legde.

Noem me maar naief maar als je diverse dialecten vertaat leer je al snel de ware aard kennen van onze jonge moslimvrienden zeker als ze niet weten dat je bijna elk woord verstaat.
Inderdaad, op vrijdag buiten de Moskee gaan mensen met elkaar praten over hoe criminaliteit goedgekeurd wordt in de Islam. Daarbij halen ze voorbeelden aan van het Islamitische land Saoedie Arabie waarbij mensen die dingen stelen of in de criminaliteit zitten, geen enkele vorm van straf krijgen. Immers criminaliteit is geaccepteerd en is iets wat goed is volgens de Islam!!
Allah Al Watan Al Malik
pi_78549334
Wilders zijn partij trekt niet alleen debielen aan, Wilders is zelf ook een debiel. Soort zoekt soort zeg maar.
PWBF
pi_78549344
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Laat het maar aan die laffe kuthonden van de PVV over om alles van zich af te schuiven...
Kijk, fijn dat je al weet wat de feiten zijn.

Kom je hier ook met een reactie wanneer blijkt dat deze bedreigingen uit een totaal andere kring kwamen om de pvv zwart te maken (of wanneer blijkt de winkeliers dit zelf verzonnen hebben ?) ?.

Dit vraag ik gewoon, volkomen zonder partij te kiezen. Kom je (mocht er meer duidelijkheid komen en bovenstaande het geval zijn) naar dit topic met een reactie ?
  zondag 28 februari 2010 @ 13:11:55 #56
3542 Gia
User under construction
pi_78549354
Dit is natuurlijk geen incident wat die jongens op eigen initiatief uitvoeren?

Als Marokkaantjes zoiets doen, is het altijd een incident van dat kleine groepje rondreizende kutjongeren.
pi_78549381
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ze zeggen te handelen uit naam van de PVV. Daar de PVV totaal geen inzicht geeft in hoe de partij opereert, zou het best wel eens kunnen.
Als je het nieuwsbericht leest dan zie je dat de PVV zich distantieert van deze acties.Het lijkt me daarom zeer onwaarschijnlijk.
pi_78549382
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:11 schreef Gia het volgende:

Als Marokkaantjes zoiets doen, is het altijd een incident van dat kleine groepje rondreizende kutjongeren.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_78549410
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:11 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Kijk, fijn dat je al weet wat de feiten zijn.

Kom je hier ook met een reactie wanneer blijkt dat deze bedreigingen uit een totaal andere kring kwamen om de pvv zwart te maken (of wanneer blijkt de winkeliers dit zelf verzonnen hebben ?) ?.

Dit vraag ik gewoon, volkomen zonder partij te kiezen. Kom je (mocht er meer duidelijkheid komen en bovenstaande het geval zijn) naar dit topic met een reactie ?
Waarom zou ik? Wilders neemt ook nooit woorden terug als hij het bij het verkeerde einde heeft. Het gaat erom dat Wilders en co een sfeer creeeren waarin dit soort praktijken kunnen plaatsvinden en goed gepraat worden. Ze zeggen het te veroordelen, maar ondertussen wrijven ze zich van blijdschap in hun handen als hun volk zo tekeergaat.
PWBF
pi_78549414
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:09 schreef Nielsch het volgende:
Deze tactiek van de PVV is er een die de NSB ook vaak gebruikte. In het geniep orders geven om mensen bedreigen en dan vervolgens zeggen er niets mee te maken te hebben omdat die mensen zelfstandig geopereerd zouden hebben.
Meer plausibel lijkt mij echter dat na die overdreven opruiende bijeenkomst in Almere vorige werk, war weer de absurdste dingen werden geroepen, dat een paar jongeren even dachten het probleem eigenhandig aan te pakken.
pi_78549432
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Als je het nieuwsbericht leest dan zie je dat de PVV zich distantieert van deze acties.Het lijkt me daarom zeer onwaarschijnlijk.
Dat zou ik ook zeggen als ik de PVV was. Ondertussen hebben ze hier waarschijnlijk zelf opdracht toe gegeven. Het is een partij vol fascisten, dan krijg je dit soort acties.
PWBF
pi_78549446
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dan nog kunnen zij de oorzaak zijn, die speech in Almere een beetje gevolgd?
  Eindredactie Games zondag 28 februari 2010 @ 13:14:45 #63
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_78549457
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Dat het bij links incidenten zijn en bij rechts structele problemen zijn?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Donald Duck held zondag 28 februari 2010 @ 13:15:26 #64
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_78549473
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:09 schreef Nielsch het volgende:
ja lap jongens. Een WO2 argument. Deze discussie kan gesloten worden, want daar valt niks tegen in te brengen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_78549487
Als de PVV straks aan de macht is, rijden hier in de straat binnen de kortste keren fascistische bruinhemden rond om "zaken op orde te stellen". Of in hun taal: mensen en winkels kort en klein slaan...
PWBF
pi_78549496
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Wilders neemt ook nooit woorden terug als hij het bij het verkeerde einde heeft. Het gaat erom dat Wilders en co een sfeer creeeren waarin dit soort praktijken kunnen plaatsvinden en goed gepraat worden. Ze zeggen het te veroordelen, maar ondertussen wrijven ze zich van blijdschap in hun handen als hun volk zo tekeergaat.
Heb je ook maar een woord gelezen van wat ik schreef ?
  Eindredactie Games zondag 28 februari 2010 @ 13:16:21 #67
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_78549499
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen als ik de PVV was. Ondertussen hebben ze hier waarschijnlijk zelf opdracht toe gegeven. Het is een partij vol fascisten, dan krijg je dit soort acties.
Vervang de PVV eens door marokkanen; gaat dan hetzelfde op?
pi_78549543
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:15 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

ja lap jongens. Een WO2 argument. Deze discussie kan gesloten worden, want daar valt niks tegen in te brengen.
quote:
However, Godwin's Law itself can be abused, as a distraction, diversion or even censorship, that fallaciously miscasts an opponent's argument as hyperbole, especially if the comparisons made by the argument are actually appropriate. A 2005 Reason magazine article argued that Godwin's Law is often misused to ridicule even valid comparisons.
PWBF
  zondag 28 februari 2010 @ 13:18:03 #69
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_78549551
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad, op vrijdag buiten de Moskee gaan mensen met elkaar praten over hoe criminaliteit goedgekeurd wordt in de Islam. Daarbij halen ze voorbeelden aan van het Islamitische land Saoedie Arabie waarbij mensen die dingen stelen of in de criminaliteit zitten, geen enkele vorm van straf krijgen. Immers criminaliteit is geaccepteerd en is iets wat goed is volgens de Islam!!
Nee, meestal gingen de gesprekken over die "vieze kazen" en dat "kinderen" door de politie werden geterroriseert. Alleen hun zonen werden opgepakt, was ook niet hun schuld maar die "raciesten" die altijd hun zonen oppakten. De conclusie die later vaak getrokken werd is dat als iemand geen werk vind doordat de samenleving geen "Moslims" accepteert dat deze jongeren geen andere kans hadden op eten behalve te stelen. Was ook niet erg want van kefirs mocht je stelen. Wat me altijd het meeste verbaasde was dat de vaders het criminele gedrag vaak goedkeurden omdat ze er zelf direct van profiteerden. Ook "trofeeen" werden vaak met trots geshowt. Erg typisch dat deze vaders opschepten over de "goederen" van hun kinderen zonder zich af te vragen waar het vandaan kwam.

Misschien niet direct relateerd aan de koran maar ik heb een erg duidelijk verband gezien tussen de achterbaksheid en de verdeeldheid die de koran verkondigt en deze mensen en hun cultuur.
pi_78549582
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:16 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Heb je ook maar een woord gelezen van wat ik schreef ?
Ik wel (met name dan in andere topics over bepaalde onderwerpen gerelateerd aan de Islam en/of Marokkaanse jongens. Het is dan ook hilarisch om te zien hoe genuanceerd je ineens bent ten op zichte van bijvoorbeeld topics als Rassenrellen in Milaan #2
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 28 februari 2010 @ 13:19:31 #71
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_78549603
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:16 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Vervang de PVV eens door marokkanen; gaat dan hetzelfde op?
Een politieke partij gelijkstellen aan een etnische achtergrond... Je begrijpt er maar weinig van hè?
pi_78549620
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:18 schreef Buschetta het volgende:

Nee, meestal gingen de gesprekken over die "vieze kazen" en dat "kinderen" door de politie werden geterroriseert. Alleen hun zonen werden opgepakt, was ook niet hun schuld maar die "raciesten" die altijd hun zonen oppakten. De conclusie die later vaak getrokken werd is dat als iemand geen werk vind doordat de samenleving geen "Moslims" accepteert dat deze jongeren geen andere kans hadden om eten behalve te stelen. Was ook niet erg want van kefirs mocht je stelen. Wat me altijd het meeste verbaasde was dat de vaders het criminele gedrag vaak goedkeurden omdat ze er zelf direct van profiteerden. Ook "trofeeen" werden vaak met trots geshowt. Erg typisch dat deze vaders opschepten over de "goederen" van hun kinderen zonder zich af te vragen waar het vandaan kwam.

Misschien niet direct relateerd aan de koran maar ik heb een erg duidelijk verband gezien tussen de achterbaksheid en de verdeeldheid die de koran verkondigt en deze mensen en hun cultuur.
Erg frappante en tegenstrijdige conclusie. Vooral in combinatie met een verhaal die vele moslims niet bekend in de oren zal klinken. Maar wellicht zijn die moslims ook achterbaks.
Allah Al Watan Al Malik
pi_78549700
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:18 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Nee, meestal gingen de gesprekken over die "vieze kazen" en dat "kinderen" door de politie werden geterroriseert. Alleen hun zonen werden opgepakt, was ook niet hun schuld maar die "raciesten" die altijd hun zonen oppakten. De conclusie die later vaak getrokken werd is dat als iemand geen werk vind doordat de samenleving geen "Moslims" accepteert dat

deze jongeren geen andere kans hadden op eten behalve te stelen. Was ook niet erg want van kefirs mocht je stelen. Wat me altijd het meeste verbaasde was dat de vaders het criminele gedrag vaak goedkeurden omdat ze er zelf direct van profiteerden. Ook "trofeeen" werden vaak met trots geshowt. Erg typisch dat deze vaders opschepten over de "goederen" van hun kinderen zonder zich af te vragen waar het vandaan kwam.
Dat je van ongelovigen mag stelen is een giga hoax natuurlijk. Verder is je post een opsomming van negatieve dingen die je hebt meegemaakt veel kan je er niet mee.
  zondag 28 februari 2010 @ 13:23:15 #74
293211 AardbeefMachine
pi_78549723
Precies voor dit soort straat tereur en intimidatie hebben we dus stadscommando's nodig.
Als er stadscommando's waren geweest was dit nooit gebeurt.

Dus stem allen op PVV voor veiliger winkels en een veiligere straat!
[quote]Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Monolith het volgende:
Soms is fysiek geweld de enige optie.
[/quote]
pi_78549732
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:23 schreef AardbeefMachine het volgende:
Precies voor dit soort straat tereur en intimidatie hebben we dus stadscommando's nodig.

Allah Al Watan Al Malik
pi_78549756
Kan een modje trouwens van "winkelier" - "winkeliers" maken?
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 28 februari 2010 @ 13:24:25 #77
3542 Gia
User under construction
pi_78549761
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:14 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Dat het bij links incidenten zijn en bij rechts structele problemen zijn?
Mogen we bij incidenten van Marokkaanse kutjochies ook zeggen dat het aanhangers van de moslimpartij zijn?
pi_78549765
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik wel (met name dan in andere topics over bepaalde onderwerpen gerelateerd aan de Islam en/of Marokkaanse jongens. Het is dan ook hilarisch om te zien hoe genuanceerd je ineens bent ten op zichte van bijvoorbeeld topics als Rassenrellen in Milaan #2
Heel erg selectieve nuance inderdaad. Maar wel een verhaal over mensen in Milan gelijk voor 100% waar aannemen. Ik wilde dit ook even benadrukken.
  Eindredactie Games zondag 28 februari 2010 @ 13:24:34 #79
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_78549766
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:19 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Een politieke partij gelijkstellen aan een etnische achtergrond... Je begrijpt er maar weinig van hè?
net zoals iedereen een kont heeft, heeft iedereen wel een opinie. De PVV ontkent dant er namens hun een klein percentage over de scheef gaat, marokkanen ontkennen dat een klein percentage over de scheeft gaat, en allebei worden ze aangerekent oip dat kleine percentage.

Ben ik nou zo slim of jij nou zo dom?
pi_78549771
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uuhm als het hier ging om een pvv winkelier die riep dat hij door 'getinte jongeren' was bedreigd om zijn posters weg te halen had ik dat ook niet zonder meer bewijs geloofd hoor.

It's politics. En alle partijen halen truukjes uit.

Daarom, nog steeds, wacht ik af.
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2010 @ 13:24:50 #81
137949 Disana
pi_78549777
Dit werd naar ik meen donderdag (en anders vrijdag) door een winkelier in het publiek bij P&W verteld. Posters moesten verwijderd worden en posters op borden werden in één nacht allemaal overplakt met PVV posters. Op zijn minst heeft de PVV zijn plakkers dus niet in de hand.

Dit krijg je als je polariseert en over commando's en gericht schieten praat. Er zijn altijd mensen die dat stoer vinden en zich geroepen voelen uit naam van de roeper tot actie over te gaan.
pi_78549784
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:24 schreef Gia het volgende:

[..]

Mogen we bij incidenten van Marokkaanse kutjochies ook zeggen dat het aanhangers van de moslimpartij zijn?
Als ze claimen te stemmen op een moslimpartij, zeker!
Allah Al Watan Al Malik
  Eindredactie Games zondag 28 februari 2010 @ 13:25:01 #83
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_78549787
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:24 schreef Gia het volgende:

[..]

Zullen ze dan op de PVV stemmen?
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2010 @ 13:25:47 #84
230491 Zith
pls tip
pi_78549818
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:11 schreef Gia het volgende:

Dus wat vind jij nou?

Dat rel-marokkanen en agressieve PVV jongeren incidenten zijn, of dat rel-marokkanen en agressieve PVV jongeren geen incidenten zijn?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_78549843
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:24 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Uuhm als het hier ging om een pvv winkelier die riep dat hij door 'getinte jongeren' was bedreigd om zijn posters weg te halen had ik dat ook niet zonder meer bewijs geloofd hoor.

It's politics. En alle partijen halen truukjes uit.

Daarom, nog steeds, wacht ik af.
Ik heb volgens mij al heel goed aangetoond hoe selectief je bezig bent. En dan met name met betrekking tot de "verantwoordelijkheid".

Verder mag jij van mij wachten tot je een ons weegt.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 28 februari 2010 @ 13:26:53 #86
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_78549856
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:22 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat je van ongelovigen mag stelen is een giga hoax natuurlijk. Verder is je post een opsomming van negatieve dingen die je hebt meegemaakt veel kan je er niet mee.
Bepaalde overheidsdiensten dachten er schijnbaar anders over toen ze lucht kregen van een Nederlander die berbers verstond
pi_78549861
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:24 schreef Disana het volgende:
Dit werd naar ik meen donderdag (en anders vrijdag) door een winkelier in het publiek bij P&W verteld. Posters moesten verwijderd worden en posters op borden werden in één nacht allemaal overplakt met PVV posters. Op zijn minst heeft de PVV zijn plakkers dus niet in de hand.

Dit krijg je als je polariseert en over commando's en gericht schieten praat. Er zijn altijd mensen die dat stoer vinden en zich geroepen voelen uit naam van de roeper tot actie over te gaan.
Dit is ook wat ik hier ongeveer over denk. Het zal
dan geen PVV gestuurde actie zijn, maar als je zulke taal uitslaat dan krijg je dit soort dingen.
  zondag 28 februari 2010 @ 13:27:42 #88
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_78549880
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:24 schreef donald_dick het volgende:

[..]

net zoals iedereen een kont heeft
Hier komt het inderdaad op neer. Je trekt een vergelijking die nergens op slaat. Zeker niet als reactie op de discussie die gaande was.
pi_78549889
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:24 schreef donald_dick het volgende:

[..]

net zoals iedereen een kont heeft, heeft iedereen wel een opinie. De PVV ontkent dant er namens hun een klein percentage over de scheef gaat, marokkanen ontkennen dat een klein percentage over de scheeft gaat, en allebei worden ze aangerekent oip dat kleine percentage.

Ben ik nou zo slim of jij nou zo dom?
Sinds wanneer ontkennen Marokkanen dat er een klein percentage over de schreef gaat?

Wel een leuke taalfout maak je daar...
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 28 februari 2010 @ 13:28:58 #90
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_78549919
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:23 schreef AardbeefMachine het volgende:

Dit had De Roon inderdaad veel beter kunnen zeggen.
pi_78549950
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:26 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Bepaalde overheidsdiensten dachten er schijnbaar anders over toen ze lucht kregen van een Nederlander die berbers verstond
Wat gebeurde er met die Nederlander dan?
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2010 @ 13:30:28 #92
137949 Disana
pi_78549961
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:27 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dit is ook wat ik hier ongeveer over denk. Het zal
dan geen PVV gestuurde actie zijn, maar als je zulke taal uitslaat dan krijg je dit soort dingen.
Mensen met niet al te zeer beteugelde driften voelen zich gesterkt en geroepen het heft in eigen hand te nemen voor het hogere doel. Dit kan nog best vervelend worden voor de PVV, niet alleen in Almere.
pi_78550009
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij al heel goed aangetoond hoe selectief je bezig bent. En dan met name met betrekking tot de "verantwoordelijkheid".

Verder mag jij van mij wachten tot je een ons weegt.
Je hebt helemaal niets aangetoond. En als het over de discussie tussen BSB en mij in dat andere topic gaat (welk trouwens ook vanuit beide partijen uiterst beleefd ging) dan had je je daar in moeten mengen.

Maar ik heb geen idee wat je bedoeld met bovenstaande.

Ik zie dit topic morgen wel weer.
  zondag 28 februari 2010 @ 13:33:04 #94
3542 Gia
User under construction
pi_78550036
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:25 schreef Zith het volgende:

[..]

Dus wat vind jij nou?

Dat rel-marokkanen en agressieve PVV jongeren incidenten zijn, of dat rel-marokkanen en agressieve PVV jongeren geen incidenten zijn?
Ik zie het niet als incidenten als dit structureel voorkomt. Maar ik zie het ook niet als 'in opdracht van....'.
pi_78550067
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik zie het niet als incidenten als dit structureel voorkomt. Maar ik zie het ook niet als 'in opdracht van....'.
Hoe zie je het dan wel, want je maakt allerlei vergelijkingen - haalt er ineens van alles bij, maar het wordt nou niet echt duidelijk wat je wilt zeggen.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 28 februari 2010 @ 13:34:30 #96
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_78550083
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die besloot naar een ander land te verhuizen en van de kaart te verdwijnen
  Eindredactie Games zondag 28 februari 2010 @ 13:35:23 #97
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_78550113
=edit= Bagger

[ Bericht 96% gewijzigd door paddy op 28-02-2010 17:16:19 ]
  zondag 28 februari 2010 @ 13:35:54 #98
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_78550136
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Totaal ongeloofwaardig natuurlijk. Hij suggereert dat er of niet al enorm veel mensen binnen de politie- en veiligheidsdiensten zijn die berbers spreken. Wat natuurlijk onzin is. Of dat de politie- en veiligheidsdiensten hun Marokkaanse medewerkers niet vertrouwen en staan te springen om een Nederlander die 'hun taaltje' spreekt.
  zondag 28 februari 2010 @ 13:37:09 #99
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78550176
4 tokkies ... meer niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 28 februari 2010 @ 13:37:09 #100
3542 Gia
User under construction
pi_78550177
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe zie je het dan wel, want je maakt allerlei vergelijkingen - haalt er ineens van alles bij, maar het wordt nou niet echt duidelijk wat je wilt zeggen.
Net zo min als je 'alle marokkanen' of de NMP de acties van kutmarokkaantjes kunt aanrekenen, kun je niet alle PVV-ers of Geert Wilders de acties van deze kutjochies aanrekenen. Ze handelen beide op eigen initiatief en in beide gevallen mag er wmb de knuppel overheen, of met scherp geschoten worden indien agenten bedreigd zouden worden tijdens het uitoefenen van hun werk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')