Als ze claimen te stemmen op een moslimpartij, zeker!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Mogen we bij incidenten van Marokkaanse kutjochies ook zeggen dat het aanhangers van de moslimpartij zijn?
Zullen ze dan op de PVV stemmen?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Mogen we bij incidenten van Marokkaanse kutjochies ook zeggen dat het aanhangers van de moslimpartij zijn?
Dus wat vind jij nou?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:11 schreef Gia het volgende:
Dit is natuurlijk geen incident wat die jongens op eigen initiatief uitvoeren?
Als Marokkaantjes zoiets doen, is het altijd een incident van dat kleine groepje rondreizende kutjongeren.
Ik heb volgens mij al heel goed aangetoond hoe selectief je bezig bent. En dan met name met betrekking tot de "verantwoordelijkheid".quote:Op zondag 28 februari 2010 13:24 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Uuhm als het hier ging om een pvv winkelier die riep dat hij door 'getinte jongeren' was bedreigd om zijn posters weg te halen had ik dat ook niet zonder meer bewijs geloofd hoor.
It's politics. En alle partijen halen truukjes uit.
Daarom, nog steeds, wacht ik af.
Bepaalde overheidsdiensten dachten er schijnbaar anders over toen ze lucht kregen van een Nederlander die berbers verstondquote:Op zondag 28 februari 2010 13:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat je van ongelovigen mag stelen is een giga hoax natuurlijk. Verder is je post een opsomming van negatieve dingen die je hebt meegemaakt veel kan je er niet mee.
Dit is ook wat ik hier ongeveer over denk. Het zalquote:Op zondag 28 februari 2010 13:24 schreef Disana het volgende:
Dit werd naar ik meen donderdag (en anders vrijdag) door een winkelier in het publiek bij P&W verteld. Posters moesten verwijderd worden en posters op borden werden in één nacht allemaal overplakt met PVV posters. Op zijn minst heeft de PVV zijn plakkers dus niet in de hand.
Dit krijg je als je polariseert en over commando's en gericht schieten praat. Er zijn altijd mensen die dat stoer vinden en zich geroepen voelen uit naam van de roeper tot actie over te gaan.
Hier komt het inderdaad op neer. Je trekt een vergelijking die nergens op slaat. Zeker niet als reactie op de discussie die gaande was.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
net zoals iedereen een kont heeft
Sinds wanneer ontkennen Marokkanen dat er een klein percentage over de schreef gaat?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
net zoals iedereen een kont heeft, heeft iedereen wel een opinie. De PVV ontkent dant er namens hun een klein percentage over de scheef gaat, marokkanen ontkennen dat een klein percentage over de scheeft gaat, en allebei worden ze aangerekent oip dat kleine percentage.
Ben ik nou zo slim of jij nou zo dom?
Dit had De Roon inderdaad veel beter kunnen zeggen.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:23 schreef AardbeefMachine het volgende:
Precies voor dit soort straat tereur en intimidatie hebben we dus stadscommando's nodig.
Als er stadscommando's waren geweest was dit nooit gebeurt.
Dus stem allen op PVV voor veiliger winkels en een veiligere straat!
Wat gebeurde er met die Nederlander dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:26 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Bepaalde overheidsdiensten dachten er schijnbaar anders over toen ze lucht kregen van een Nederlander die berbers verstond
Mensen met niet al te zeer beteugelde driften voelen zich gesterkt en geroepen het heft in eigen hand te nemen voor het hogere doel. Dit kan nog best vervelend worden voor de PVV, niet alleen in Almere.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is ook wat ik hier ongeveer over denk. Het zal
dan geen PVV gestuurde actie zijn, maar als je zulke taal uitslaat dan krijg je dit soort dingen.
Je hebt helemaal niets aangetoond. En als het over de discussie tussen BSB en mij in dat andere topic gaat (welk trouwens ook vanuit beide partijen uiterst beleefd ging) dan had je je daar in moeten mengen.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al heel goed aangetoond hoe selectief je bezig bent. En dan met name met betrekking tot de "verantwoordelijkheid".
Verder mag jij van mij wachten tot je een ons weegt.
Ik zie het niet als incidenten als dit structureel voorkomt. Maar ik zie het ook niet als 'in opdracht van....'.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:25 schreef Zith het volgende:
[..]
Dus wat vind jij nou?
Dat rel-marokkanen en agressieve PVV jongeren incidenten zijn, of dat rel-marokkanen en agressieve PVV jongeren geen incidenten zijn?
Hoe zie je het dan wel, want je maakt allerlei vergelijkingen - haalt er ineens van alles bij, maar het wordt nou niet echt duidelijk wat je wilt zeggen.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zie het niet als incidenten als dit structureel voorkomt. Maar ik zie het ook niet als 'in opdracht van....'.
Die besloot naar een ander land te verhuizen en van de kaart te verdwijnenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er met die Nederlander dan?
Totaal ongeloofwaardig natuurlijk. Hij suggereert dat er of niet al enorm veel mensen binnen de politie- en veiligheidsdiensten zijn die berbers spreken. Wat natuurlijk onzin is. Of dat de politie- en veiligheidsdiensten hun Marokkaanse medewerkers niet vertrouwen en staan te springen om een Nederlander die 'hun taaltje' spreekt.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er met die Nederlander dan?
Net zo min als je 'alle marokkanen' of de NMP de acties van kutmarokkaantjes kunt aanrekenen, kun je niet alle PVV-ers of Geert Wilders de acties van deze kutjochies aanrekenen. Ze handelen beide op eigen initiatief en in beide gevallen mag er wmb de knuppel overheen, of met scherp geschoten worden indien agenten bedreigd zouden worden tijdens het uitoefenen van hun werk.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe zie je het dan wel, want je maakt allerlei vergelijkingen - haalt er ineens van alles bij, maar het wordt nou niet echt duidelijk wat je wilt zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |