interessante voorspelling, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:28 schreef -moppie- het volgende:
Het is helaas maar waar, zomer86 is te laat met zijn voorspelling.
Aan zijn voorspelling te zien wil hij helemaal niet meedoen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:27 schreef Sally het volgende:
En weer een verstekeling![]()
zomer86, wil je meedoen en elke race een voorspelling plaatsen?
Dat wilde ik nog niet laten wetenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:28 schreef -moppie- het volgende:
Het is helaas maar waar, zomer86 is te laat met zijn voorspelling.
ik gok dat hij op de dezelfde plaats als Chandhok wil eindigen in het eindklassement.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aan zijn voorspelling te zien wil hij helemaal niet meedoen.
Ja graag.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:27 schreef Sally het volgende:
En weer een verstekeling![]()
zomer86, wil je meedoen en elke race een voorspelling plaatsen?
Dan zit je samen met Waffle bij US F1, en heb je voor deze voorspelling wel 3 strafpunten omdat je te laat was met inleveren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef Sally het volgende:Op mijn kennis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag verwijderen
Top zou er rekening mee houden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan zit je samen met Waffle bij US F1, en heb je voor deze voorspelling wel 3 strafpunten omdat je te laat was met inleveren.Voor donderdags 23:59 uur moet je je voorspelling geplaatst hebben, maar als je nog voor de eerste vrije training bent (dat is in jouw geval), dan krijg je drie minpunten op je totaalscore van die race.
Maar dat hoeft geen probleem te zijn, dit is pas de eerste race.
Succes dan maarquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef Schunckelstar het volgende:
zo, het begin is gemaakt.. de eerste 0 punten zijn binnen
Iddquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef Schunckelstar het volgende:
Amenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef Schunckelstar het volgende:
Yep, kunnen we niet een predictions subleague beginnen???quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Amen
Als Rosberg het nou zo doet in de kwali en race, dan ben ik wel blijVoor de F1-manager
Nog meer mensen hier die eraan meedoen?
leuk ideequote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Yep, kunnen we niet een predictions subleague beginnen???
goed planquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Yep, kunnen we niet een predictions subleague beginnen???
Uhuhmquote:
Kssssssjjttttttquote:zijn er toevallig ook nog mensen die meedoen met de *** manager?
Done.quote:
aangemeldquote:
Hahaha, nu issie niet zo heel erg privé meerquote:
Mwah, over het algemeen kijken hier alleen de mensen die er ook aan meedoen. Maar ik ga het aanpassen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha, nu issie niet zo heel erg privé meer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |