kloptquote:Op zondag 28 februari 2010 17:30 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Almost dinner time![]()
[ afbeelding ]
tja dat weet ik ook nog nietquote:
Als jij nou eens frikkedelle gaat bakken voor de hele KSCquote:Op zondag 28 februari 2010 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
[..]
tja dat weet ik ook nog niet
Dan neem ik voor mezelf wel wat sushi mee. Iedereen blijquote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij nou eens frikkedelle gaat bakken voor de hele KSC?
vandaag is mijn vrije dagquote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
alleen voor jezelfquote:Op zondag 28 februari 2010 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan neem ik voor mezelf wel wat sushi mee. Iedereen blij
Ik heb het ooit aangeboden, maar niemand loopt er warm voorquote:
Zitten al in de panquote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
je hebt het aan de verkeerde aangebodenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het ooit aangeboden, maar niemand loopt er warm voor
vandaag voor mij nietquote:
denk niet dat hij bij mij zal bezorgenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk dat ik de Indiaase bezorgert maar eens aan het werk ga zetten straks.
Ik heb net Tikka Massala gemaakt. Het is al opquote:Op zondag 28 februari 2010 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk dat ik de Indiaase bezorgert maar eens aan het werk ga zetten straks.
als jij die alleen opeet zal niet echt opvallenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:40 schreef friemelaar het volgende:
![]()
zit ik daar straks met 20 frikedelle in m'n eendje huiskamer, gaat iedereen iets anders eten
![]()
Deden ze de vorige keer ook al met mijn sushiquote:Op zondag 28 februari 2010 18:40 schreef friemelaar het volgende:![]()
zit ik daar straks met 20 frikedelle in m'n eendje huiskamer, gaat iedereen iets anders eten
![]()
Nee Klopt, IK kan het hebben ........quote:Op zondag 28 februari 2010 18:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jij die alleen opeet zal niet opvallen
Jooaah frikkedellequote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Flesch is er al, ze zijn nu zo opquote:Op zondag 28 februari 2010 18:40 schreef friemelaar het volgende:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Latersss
Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Flesch is er al, ze zijn nu zo op
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee Klopt, IK kan het hebben ........
hij negeert jouw gewoon flesquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:51 schreef friemelaar het volgende:
Nou, ik ga d'r aan beginnen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LatersssHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Heb je nog wat lekkers gekookt of gebakken vandaag?quote:
Oeh lekker en lekkerquote:Op zondag 28 februari 2010 19:58 schreef Pheno het volgende:
Galam Massala, las ik daarnetEen curry met kaneel en gember. Het andere zakje tika massala ligt nog in de kast, wat eigenlijk de bedoeling was
Voor de rest ruik ik een kwartier geleden een toscaans brood in de machine, dus het huis is meteen van die currylucht af
Avond Lievquote:
Lovequote:
Nee, sorry..nu ben ik er eigenlijk helemaal nietquote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef friemelaar het volgende:
Burpdat waren de frikedelle
![]()
[..]
Avond Liev![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe bevalt je otootje ??
[..]
Love![]()
![]()
![]()
![]()
ben je nu wat spraakzamer dan vanmiddag
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, sorry..nu ben ik er eigenlijk helemaal niet
Hai lieffie!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef friemelaar het volgende:
Burpdat waren de frikedelle
![]()
[..]
Avond Liev![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe bevalt je otootje ??
[..]
Love![]()
![]()
![]()
![]()
ben je nu wat spraakzamer dan vanmiddag
Oooooh...dan moet 'ie gewoon hierheen komenquote:
De luie donder.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooooh...dan moet 'ie gewoon hierheen komen
Ziet er Fantastisch uitquote:Op zondag 28 februari 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieffie!
Mijn otootje staat dankzij ST te glimmen voor de deurZe is fantastisch!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier staat ze voor de deur
Hoe is het met jou dan?Nog iets leuks gedaan dit weekend?
In de auto, op weg naar jou, om te friemelen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, waar is 'ie nou zelf he? NOU?
Hmm..ik ben er, gezien de post boven jou, bang voor...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
In de auto, op weg naar jou, om te friemelen.
Toch?
Gelukkigquote:
* friemelaar start de auto en stelt de GPS inquote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooooh...dan moet 'ie gewoon hierheen komen
Nou ja , zie hierbovenquote:
Dat verdomde adres aan't zoeken natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, waar is 'ie nou zelf he? NOU?
Docu over WOII op Omroep Venlo.quote:
quote:
*Enter city : zwolle*quote:
Lastig he..kaartlezen?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
*Enter city : zwolle*
Street _?
M'n GPS staakt blijkbaar, hij wil een straatnaam of postcode![]()
Dat wordtdt nix zo ......
Het lijkt wel een vrouw.quote:
Godsamme, wat is er moeilijk aan de A58 naar Ehv, en dan de A50 afkachelen?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
*Enter city : zwolle*
Street _?
M'n GPS staakt blijkbaar, hij wil een straatnaam of postcode![]()
Dat wordtdt nix zo ......
Dat blijkt, zelfs kaartlezen kun je nietquote:Op zondag 28 februari 2010 21:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
*mistery night
ghost wisperer
Vampier diries
medium
charmed
Lekker eens niet zelf nadenken
Dat dus. Ik heb geen TomTom-apparaat, maar kom toch altijd op de plek waar ik wezen mot.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat blijkt, zelfs kaartlezen kun je niet![]()
En met jou 99% van de luie TomTom-mobilisten. Ik heb dat ding nooit nodig, een beetje topografische kennis is toch wel aanwezig bij iedereen?
Ach, in het water heb ik mijn eigen kompas bij mequote:Op zondag 28 februari 2010 22:16 schreef friemelaar het volgende:![]()
![]()
Nee hoor, niet als het een waterkaart is, alleen al die plaatsnamen en straatnamen op wegenkaarten zijn zoooo verwarrend..![]()
![]()
Jij wilt echt heel graag he?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
PenoPause woont de helft dichterbij
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij wilt echt heel graag he?
Oh?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
'k heb gehoord dat jij heeel erg lekkere koffie maakt
Ik was gewoon verbaasd dat jij hebt gehoord dat ik heel lekkere koffie maakquote:
Je bent hier in de KOFFIE chat schatquote:Op zondag 28 februari 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was gewoon verbaasd dat jij hebt gehoord dat ik heel lekkere koffie maak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je bent hier in de KOFFIE chat schathier hoor je nog eens iets
Oooh, echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil best lekkere koffie voor je maken hoor lieverd![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Pauze? Pissig? Je kunt ook al geen smilies lezen?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:19 schreef friemelaar het volgende:
Hee Pause, wat ben jij pissig ineens![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, echt?![]()
Ik wil best lekkere koffie voor je maken hoor lieverd![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
wanneer spreken we af, met 4-en misschien.
Nodig jij Marijke mee uit, breng ik Biekske mee
en dan ......![]()
![]()
![]()
Gezellig!quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
En als het om het kompas gaat: duiker, dan ga ik niet met een sTomsTom
Ik reageer altijd snel, zie postaantal. Heftig? Kan, als jij dat zo voelt. Wat me serieus opvalt is dat mensen niet eens meer zonder zo'n ding kunnen rijden, even afgezien van het flauwe zwolle gedoe dat hier wasquote:Op zondag 28 februari 2010 22:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee hoor, ik duik niet. Persoonlijk ben ik liever op dan in het water
![]()
Je reageert alleen zo snel en heftig op de posts die over navigatie systemen gaan dat het opvalt.
Ondanks dat ik best goed kan kaartlezen (vermits er een goede kaart aanwezig is) vind ik het op onbekend terrein toch een heel stuk eenvoudiger om het precieze doel te vinden met behulp van zo'n klein pratend kastje.
als je morgen vrij bent dan kom je toch ook langs?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
HoaxOh wacht, dat zijn alleen meets met mij.
Ik kan gewoon niet kaartlezen, ondanks mijn scouting verledenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik reageer altijd snel, zie postaantal. Heftig? Kan, als jij dat zo voelt. Wat me serieus opvalt is dat mensen niet eens meer zonder zo'n ding kunnen rijden, even afgezien van het flauwe zwolle gedoe dat hier was(vandaar ook de smilies) Tot extremen als een fietstunnel inrijden omdat de tomtom het aangaf toe. Maar goed, die mensen moeten ze preventief een dwangbuis aan doen
Als ik een gaatje tussen: boodschappen doen, daarna koken voor lunch, want 's avonds sporten etc kan vinden....nah, gaat niet lukken.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
als je morgen vrij bent dan kom je toch ook langs?
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik een gaatje tussen: boodschappen doen, daarna koken voor lunch, want 's avonds sporten etc kan vinden....nah, gaat niet lukken.
Verstandig, friemelaar is nu boos op me.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verstandig, friemelaar is nu boos op me.
H-h-h-het was wel een beetje een grapje hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 22:53 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Rond 12 uur kunnen we wel in Zwolle zijn
geef je even per PM je ades of tel.nummer door, das wel zo gemakkelijk....
Vandaar dequote:Op zondag 28 februari 2010 22:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar is Heeeel wat meer voor nodig
Jou have been friemeld.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
H-h-h-het was wel een beetje een grapje hoor
owwquote:Op zondag 28 februari 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
H-h-h-het was wel een beetje een grapje hoor
Weer geen gf bait.quote:
nou jaaa, ik wil echt wel lekkere koffie voor je maken, maar morgen kan ik stiekem helemaal niet ...iets met mini-meneerquote:
Nee, mij leek het oprecht gezellig maar had niet gedacht dat je ook daadwerkelijk zou komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |