quote:Op zondag 28 februari 2010 22:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
wanneer spreken we af, met 4-en misschien.
Nodig jij Marijke mee uit, breng ik Biekske mee
en dan ......![]()
![]()
![]()
Gezellig!quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
En als het om het kompas gaat: duiker, dan ga ik niet met een sTomsTom
Ik reageer altijd snel, zie postaantal. Heftig? Kan, als jij dat zo voelt. Wat me serieus opvalt is dat mensen niet eens meer zonder zo'n ding kunnen rijden, even afgezien van het flauwe zwolle gedoe dat hier wasquote:Op zondag 28 februari 2010 22:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee hoor, ik duik niet. Persoonlijk ben ik liever op dan in het water
![]()
Je reageert alleen zo snel en heftig op de posts die over navigatie systemen gaan dat het opvalt.
Ondanks dat ik best goed kan kaartlezen (vermits er een goede kaart aanwezig is) vind ik het op onbekend terrein toch een heel stuk eenvoudiger om het precieze doel te vinden met behulp van zo'n klein pratend kastje.
als je morgen vrij bent dan kom je toch ook langs?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
HoaxOh wacht, dat zijn alleen meets met mij.
Ik kan gewoon niet kaartlezen, ondanks mijn scouting verledenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik reageer altijd snel, zie postaantal. Heftig? Kan, als jij dat zo voelt. Wat me serieus opvalt is dat mensen niet eens meer zonder zo'n ding kunnen rijden, even afgezien van het flauwe zwolle gedoe dat hier was(vandaar ook de smilies) Tot extremen als een fietstunnel inrijden omdat de tomtom het aangaf toe. Maar goed, die mensen moeten ze preventief een dwangbuis aan doen
Als ik een gaatje tussen: boodschappen doen, daarna koken voor lunch, want 's avonds sporten etc kan vinden....nah, gaat niet lukken.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
als je morgen vrij bent dan kom je toch ook langs?
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik een gaatje tussen: boodschappen doen, daarna koken voor lunch, want 's avonds sporten etc kan vinden....nah, gaat niet lukken.
Verstandig, friemelaar is nu boos op me.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verstandig, friemelaar is nu boos op me.
H-h-h-het was wel een beetje een grapje hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 22:53 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Rond 12 uur kunnen we wel in Zwolle zijn
geef je even per PM je ades of tel.nummer door, das wel zo gemakkelijk....
Vandaar dequote:Op zondag 28 februari 2010 22:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar is Heeeel wat meer voor nodig
Jou have been friemeld.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
H-h-h-het was wel een beetje een grapje hoor
owwquote:Op zondag 28 februari 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
H-h-h-het was wel een beetje een grapje hoor
Weer geen gf bait.quote:
nou jaaa, ik wil echt wel lekkere koffie voor je maken, maar morgen kan ik stiekem helemaal niet ...iets met mini-meneerquote:
Nee, mij leek het oprecht gezellig maar had niet gedacht dat je ook daadwerkelijk zou komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |