Heb je nog wat lekkers gekookt of gebakken vandaag?quote:
Oeh lekker en lekkerquote:Op zondag 28 februari 2010 19:58 schreef Pheno het volgende:
Galam Massala, las ik daarnetEen curry met kaneel en gember. Het andere zakje tika massala ligt nog in de kast, wat eigenlijk de bedoeling was
Voor de rest ruik ik een kwartier geleden een toscaans brood in de machine, dus het huis is meteen van die currylucht af
Avond Lievquote:
Lovequote:
Nee, sorry..nu ben ik er eigenlijk helemaal nietquote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef friemelaar het volgende:
Burpdat waren de frikedelle
![]()
[..]
Avond Liev![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe bevalt je otootje ??
[..]
Love![]()
![]()
![]()
![]()
ben je nu wat spraakzamer dan vanmiddag
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, sorry..nu ben ik er eigenlijk helemaal niet
Hai lieffie!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef friemelaar het volgende:
Burpdat waren de frikedelle
![]()
[..]
Avond Liev![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe bevalt je otootje ??
[..]
Love![]()
![]()
![]()
![]()
ben je nu wat spraakzamer dan vanmiddag
Oooooh...dan moet 'ie gewoon hierheen komenquote:
De luie donder.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooooh...dan moet 'ie gewoon hierheen komen
Ziet er Fantastisch uitquote:Op zondag 28 februari 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieffie!
Mijn otootje staat dankzij ST te glimmen voor de deurZe is fantastisch!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier staat ze voor de deur
Hoe is het met jou dan?Nog iets leuks gedaan dit weekend?
In de auto, op weg naar jou, om te friemelen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, waar is 'ie nou zelf he? NOU?
Hmm..ik ben er, gezien de post boven jou, bang voor...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
In de auto, op weg naar jou, om te friemelen.
Toch?
Gelukkigquote:
* friemelaar start de auto en stelt de GPS inquote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooooh...dan moet 'ie gewoon hierheen komen
Nou ja , zie hierbovenquote:
Dat verdomde adres aan't zoeken natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, waar is 'ie nou zelf he? NOU?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |