kloptquote:Op zondag 28 februari 2010 17:30 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Almost dinner time![]()
[ afbeelding ]
tja dat weet ik ook nog nietquote:
Als jij nou eens frikkedelle gaat bakken voor de hele KSCquote:Op zondag 28 februari 2010 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
[..]
tja dat weet ik ook nog niet
Dan neem ik voor mezelf wel wat sushi mee. Iedereen blijquote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij nou eens frikkedelle gaat bakken voor de hele KSC?
vandaag is mijn vrije dagquote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
alleen voor jezelfquote:Op zondag 28 februari 2010 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan neem ik voor mezelf wel wat sushi mee. Iedereen blij
Ik heb het ooit aangeboden, maar niemand loopt er warm voorquote:
Zitten al in de panquote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
je hebt het aan de verkeerde aangebodenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het ooit aangeboden, maar niemand loopt er warm voor
vandaag voor mij nietquote:
denk niet dat hij bij mij zal bezorgenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk dat ik de Indiaase bezorgert maar eens aan het werk ga zetten straks.
Ik heb net Tikka Massala gemaakt. Het is al opquote:Op zondag 28 februari 2010 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk dat ik de Indiaase bezorgert maar eens aan het werk ga zetten straks.
als jij die alleen opeet zal niet echt opvallenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:40 schreef friemelaar het volgende:
![]()
zit ik daar straks met 20 frikedelle in m'n eendje huiskamer, gaat iedereen iets anders eten
![]()
Deden ze de vorige keer ook al met mijn sushiquote:Op zondag 28 februari 2010 18:40 schreef friemelaar het volgende:![]()
zit ik daar straks met 20 frikedelle in m'n eendje huiskamer, gaat iedereen iets anders eten
![]()
Nee Klopt, IK kan het hebben ........quote:Op zondag 28 februari 2010 18:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jij die alleen opeet zal niet opvallen
Jooaah frikkedellequote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Flesch is er al, ze zijn nu zo opquote:Op zondag 28 februari 2010 18:40 schreef friemelaar het volgende:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Latersss
Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Flesch is er al, ze zijn nu zo op
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee Klopt, IK kan het hebben ........
hij negeert jouw gewoon flesquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:51 schreef friemelaar het volgende:
Nou, ik ga d'r aan beginnen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LatersssHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |