Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zondag 28 februari 2010 06:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh GFje
nu maar hopen dat ik hem niet afsluit
en hier de top 100quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-02-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 033 Pheno
02. 031 goldfinger1963
03. 015 suikertaartje
04. 013 Giertje
05. 013 marcb1974
06. 012 Fha
07. 010 Marijkezwolle
08. 008 john-frusciante
09. 008 MPG
10. 006 indahnesia.com
11. 004 JDude
12. 002 --Tweety--
13. 002 friemelaar
14. 002 Kuukske
15. 002 Dr_Flash
quote:Top 100 van zaterdag 27 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
018. 162 suikertaartje
059. 087 Pheno
quote:Op zondag 28 februari 2010 06:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
mag je hier ook posten als je geen koffie lust?
Ik ben idd meer van theequote:
* GF geeft KZ een kopje theequote:
Daar spendeer je nu drie posts aanquote:Op zondag 28 februari 2010 06:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog maar een keer de cijfers van gisteren
[..]
en hier de top 100![]()
[..]
Ben er niet zeker van, werd net wakker en het was donker.. maar dat kan ook zijn omdat het gaat regenen..quote:Op zondag 28 februari 2010 07:35 schreef Pheno het volgende:
Je liegt. Bij jou daar is het heul geen zondagochtend.
Slaapkopquote:Op zondag 28 februari 2010 07:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben er niet zeker van, werd net wakker en het was donker.. maar dat kan ook zijn omdat het gaat regenen..
Ben grieperig, dan werk ik een half uurtje en lig ik een uurtje. Niet echt ideaal, maar beter als niets.quote:
mijn weekeind begint over 45 minutenquote:Op zondag 28 februari 2010 10:14 schreef Pheno het volgende:
Ah, op die fiets. Ik ben het Japanse alfabet aan het oppoetsen. Straks even stofzuigen en dan weer verder. Overigens klopt de TT niet, ik heb op maandag ook nog weekend.
Mijn weekeinde begon op vrijdag al. Nou ja, wat je weekeinde noemt.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:14 schreef Pheno het volgende:
Ah, op die fiets. Ik ben het Japanse alfabet aan het oppoetsen. Straks even stofzuigen en dan weer verder. Overigens klopt de TT niet, ik heb op maandag ook nog weekend.
Dat doe je jezelf aanquote:Op zondag 28 februari 2010 10:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mijn weekeinde begon op vrijdag al. Nou ja, wat je weekeinde noemt.
Jij ook goedemorgen maar dan in het Nederlandsquote:
Welke rechten? Je kunt er niet meer posten?quote:
Ik ben sinds een week of 2 geen FP meer, maar zie net dat ik nog wel rechten heb om te editten en ik nog in dps kan... dat lijkt me niet de bedoelingquote:Op zondag 28 februari 2010 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke rechten? Je kunt er niet meer posten?
Gewoon een nieuwsbericht plaatsen, gericht aan de eindredacteuren.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben sinds een week of 2 geen FP meer, maar zie net dat ik nog wel rechten heb om te editten en ik nog in dps kan... dat lijkt me niet de bedoeling
Geen probleem, ik help mensen graag, zeker als ze mij ervoor netjes betalen. Ook op zondagen dus.quote:
sodeju... da's ook jammer van je geld. Ik blijf maar bij mijn prepaid, nog geen tientje per maand verbel en ver-internet ik hier.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook goedemorgen maar dan in het Nederlands
Bah, ik ben chagrijnig vandaag... Ik kwam tot de ontdekking dat mijn telefoonrekening 122 euro is!!!!!!Ik zat blijkbaar vet buiten mijn bundel, maar omdat de online inzage van je recente tegoed achterliep dacht ik dat het wel mee viel
Ik morste koffie over m'n broek en kan iets niet vinden.... Argh... en dan regent het ook nog... Kortom, iemand iets vrolijks?
ik zeg ook niet wanneer het weekend eindigtquote:Op zondag 28 februari 2010 10:14 schreef Pheno het volgende:
giertjequote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwsbericht plaatsen, gericht aan de eindredacteuren.
hoe isset daar?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet wanneer het weekend eindigt![]()
[..]
giertje
Fixed.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben sinds een week of 2 geen FP meer, maar zie net dat ik nog wel rechten heb om te editten en ik nog in dps kan... dat lijkt me niet de bedoeling
heeyquote:
De tijd vliegtquote:Op zondag 28 februari 2010 12:21 schreef Pien85 het volgende:
[KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC
3 jaar alweer![]()
Felici KSC
Been there, done that, alleen jullie waren er allemaal nietquote:Op zondag 28 februari 2010 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
een slowchattopic om te vieren dat een ander slowchattopic zo en zo lang bestaat?
Kan je net zo goed een meet organiseren
Echt dat ik er wel was, waar jij was alleenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Been there, done that, alleen jullie waren er allemaal niet.
Ik kan me anders nog een meet herinneren met Pheno, met Memento-Mori, met Sjowhan, met Jortk en met nog wat meer lui. Waar was jij dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Been there, done that, alleen jullie waren er allemaal niet.
Dat was een lounge meetquote:Op zondag 28 februari 2010 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog een meet herinneren met Pheno, met Memento-Mori, met Sjowhan, met Jortk en met nog wat meer lui. Waar was jij dan?
True. Waar was jij?quote:
Daar waar ik op dat moment WEL zijn wildequote:
Genodigden housewarmingparty:quote:Op zondag 28 februari 2010 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar waar ik op dat moment WEL zijn wilde
Housewarmingpartyquote:Op zondag 28 februari 2010 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Genodigden housewarmingparty:
Marcb
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Genodigden housewarmingparty:
Marcb
en regenquote:
moequote:
whehehequote:Op zondag 28 februari 2010 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
een slowchattopic om te vieren dat een ander slowchattopic zo en zo lang bestaat?
Kan je net zo goed een meet organiseren
hoe was je avond was het druk?quote:
Och, jee, zo'n zurequote:Op zondag 28 februari 2010 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar waar ik op dat moment WEL zijn wilde
het was gister echt drukquote:Op zondag 28 februari 2010 13:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe was je avond was het druk?
mja hier regent het inmiddels ook
Wacht maarquote:Op zondag 28 februari 2010 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Housewarmingparty![]()
Heb je daar niet een huis voor nodig
dat doe jij ookquote:
feiglingquote:Op zondag 28 februari 2010 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het was gister echt druk![]()
beregezellig maar het is nogal uitgelopen mede door de feigling en apfelcorn![]()
ik ging om kwart voor 8 mijn bed in en om 11 uur belde ze me wakker
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
feiglinglekker
wel beter dat het gezellig was
ben je niet brak nu?
friemelquote:
whehehe gelijk heb jequote:Op zondag 28 februari 2010 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
brak ben ik niet maar ik zal vanavond wel wat eerder gaan slapen denk ik zo
heeyquote:
Hey GF, Biekske heeft nog wat maatjes nodig (van Nic)quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey GF, Biekske heeft nog wat maatjes nodig (van Nic)![]()
Kun jij een keertje kijken voor haar ?
Hai Lievquote:Op zondag 28 februari 2010 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bah, ik ben chagrijnig vandaag... Ik kwam tot de ontdekking dat mijn telefoonrekening 122 euro is!!!!!!Ik zat blijkbaar vet buiten mijn bundel, maar omdat de online inzage van je recente tegoed achterliep dacht ik dat het wel mee viel
Ik morste koffie over m'n broek en kan iets niet vinden.... Argh... en dan regent het ook nog... Kortom, iemand iets vrolijks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
goed dat je het zegt zal dadelijk even gaan meten en dan pm ik het je wel
donequote:
Waarom zou je door de voorruit van een auto gaan?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
perfectze kan d'r mee voorruit
iets vrolijksquote:Op zondag 28 februari 2010 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook goedemorgen maar dan in het Nederlands
Om voorruit te komen natuurlijk , wat andersquote:Op zondag 28 februari 2010 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je door de voorruit van een auto gaan?
Caro!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iets vrolijks
hier word ik vrolijk van
dat is idd een goed nummerquote:Op zondag 28 februari 2010 14:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iets vrolijks
hier word ik vrolijk van
graag gedaanquote:Op zondag 28 februari 2010 14:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
perfectze kan d'r mee voorruit
omdat via de deur te makkelijk isquote:Op zondag 28 februari 2010 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede vraag welquote:Op zondag 28 februari 2010 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joh, dan word je toch gewoon werkloos?quote:
Zijn ze dat danquote:Op zondag 28 februari 2010 16:02 schreef Giertje het volgende:
verdomme wat zijn zondagen saai
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Als dat financieel gesproken een beetje konquote:Op zondag 28 februari 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joh, dan word je toch gewoon werkloos?![]()
En hoi
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
WOEI!
Wat waai jij hard ineensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe gaat het verder love?
Open deuren, onweerstaanbaar !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |