Waarom zou je door de voorruit van een auto gaan?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
perfectze kan d'r mee voorruit
iets vrolijksquote:Op zondag 28 februari 2010 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook goedemorgen maar dan in het Nederlands
Bah, ik ben chagrijnig vandaag... Ik kwam tot de ontdekking dat mijn telefoonrekening 122 euro is!!!!!!Ik zat blijkbaar vet buiten mijn bundel, maar omdat de online inzage van je recente tegoed achterliep dacht ik dat het wel mee viel
Ik morste koffie over m'n broek en kan iets niet vinden.... Argh... en dan regent het ook nog... Kortom, iemand iets vrolijks?
Om voorruit te komen natuurlijk , wat andersquote:Op zondag 28 februari 2010 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je door de voorruit van een auto gaan?
Caro!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iets vrolijks
hier word ik vrolijk van
dat is idd een goed nummerquote:Op zondag 28 februari 2010 14:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iets vrolijks
hier word ik vrolijk van
graag gedaanquote:Op zondag 28 februari 2010 14:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
perfectze kan d'r mee voorruit
omdat via de deur te makkelijk isquote:Op zondag 28 februari 2010 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede vraag welquote:Op zondag 28 februari 2010 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joh, dan word je toch gewoon werkloos?quote:
Zijn ze dat danquote:Op zondag 28 februari 2010 16:02 schreef Giertje het volgende:
verdomme wat zijn zondagen saai
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Als dat financieel gesproken een beetje konquote:Op zondag 28 februari 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joh, dan word je toch gewoon werkloos?![]()
En hoi
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
WOEI!
Wat waai jij hard ineensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe gaat het verder love?
Open deuren, onweerstaanbaar !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |