Welke rechten? Je kunt er niet meer posten?quote:
Ik ben sinds een week of 2 geen FP meer, maar zie net dat ik nog wel rechten heb om te editten en ik nog in dps kan... dat lijkt me niet de bedoelingquote:Op zondag 28 februari 2010 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke rechten? Je kunt er niet meer posten?
Gewoon een nieuwsbericht plaatsen, gericht aan de eindredacteuren.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben sinds een week of 2 geen FP meer, maar zie net dat ik nog wel rechten heb om te editten en ik nog in dps kan... dat lijkt me niet de bedoeling
Geen probleem, ik help mensen graag, zeker als ze mij ervoor netjes betalen. Ook op zondagen dus.quote:
sodeju... da's ook jammer van je geld. Ik blijf maar bij mijn prepaid, nog geen tientje per maand verbel en ver-internet ik hier.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook goedemorgen maar dan in het Nederlands
Bah, ik ben chagrijnig vandaag... Ik kwam tot de ontdekking dat mijn telefoonrekening 122 euro is!!!!!!Ik zat blijkbaar vet buiten mijn bundel, maar omdat de online inzage van je recente tegoed achterliep dacht ik dat het wel mee viel
Ik morste koffie over m'n broek en kan iets niet vinden.... Argh... en dan regent het ook nog... Kortom, iemand iets vrolijks?
ik zeg ook niet wanneer het weekend eindigtquote:Op zondag 28 februari 2010 10:14 schreef Pheno het volgende:
Ah, op die fiets. Ik ben het Japanse alfabet aan het oppoetsen. Straks even stofzuigen en dan weer verder. Overigens klopt de TT niet, ik heb op maandag ook nog weekend.
giertjequote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwsbericht plaatsen, gericht aan de eindredacteuren.
hoe isset daar?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet wanneer het weekend eindigt![]()
[..]
giertje
Fixed.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben sinds een week of 2 geen FP meer, maar zie net dat ik nog wel rechten heb om te editten en ik nog in dps kan... dat lijkt me niet de bedoeling
heeyquote:
De tijd vliegtquote:Op zondag 28 februari 2010 12:21 schreef Pien85 het volgende:
[KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC
3 jaar alweer![]()
Felici KSC
Been there, done that, alleen jullie waren er allemaal nietquote:Op zondag 28 februari 2010 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
een slowchattopic om te vieren dat een ander slowchattopic zo en zo lang bestaat?
Kan je net zo goed een meet organiseren
Echt dat ik er wel was, waar jij was alleenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Been there, done that, alleen jullie waren er allemaal niet.
Ik kan me anders nog een meet herinneren met Pheno, met Memento-Mori, met Sjowhan, met Jortk en met nog wat meer lui. Waar was jij dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Been there, done that, alleen jullie waren er allemaal niet.
Dat was een lounge meetquote:Op zondag 28 februari 2010 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog een meet herinneren met Pheno, met Memento-Mori, met Sjowhan, met Jortk en met nog wat meer lui. Waar was jij dan?
True. Waar was jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |