Genodigden housewarmingparty:quote:Op zondag 28 februari 2010 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar waar ik op dat moment WEL zijn wilde
Housewarmingpartyquote:Op zondag 28 februari 2010 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Genodigden housewarmingparty:
Marcb
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Genodigden housewarmingparty:
Marcb
en regenquote:
moequote:
whehehequote:Op zondag 28 februari 2010 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
een slowchattopic om te vieren dat een ander slowchattopic zo en zo lang bestaat?
Kan je net zo goed een meet organiseren
hoe was je avond was het druk?quote:
Och, jee, zo'n zurequote:Op zondag 28 februari 2010 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar waar ik op dat moment WEL zijn wilde
het was gister echt drukquote:Op zondag 28 februari 2010 13:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe was je avond was het druk?
mja hier regent het inmiddels ook
Wacht maarquote:Op zondag 28 februari 2010 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Housewarmingparty![]()
Heb je daar niet een huis voor nodig
dat doe jij ookquote:
feiglingquote:Op zondag 28 februari 2010 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het was gister echt druk![]()
beregezellig maar het is nogal uitgelopen mede door de feigling en apfelcorn![]()
ik ging om kwart voor 8 mijn bed in en om 11 uur belde ze me wakker
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
feiglinglekker
wel beter dat het gezellig was
ben je niet brak nu?
friemelquote:
whehehe gelijk heb jequote:Op zondag 28 februari 2010 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
brak ben ik niet maar ik zal vanavond wel wat eerder gaan slapen denk ik zo
heeyquote:
Hey GF, Biekske heeft nog wat maatjes nodig (van Nic)quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey GF, Biekske heeft nog wat maatjes nodig (van Nic)![]()
Kun jij een keertje kijken voor haar ?
Hai Lievquote:Op zondag 28 februari 2010 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bah, ik ben chagrijnig vandaag... Ik kwam tot de ontdekking dat mijn telefoonrekening 122 euro is!!!!!!Ik zat blijkbaar vet buiten mijn bundel, maar omdat de online inzage van je recente tegoed achterliep dacht ik dat het wel mee viel
Ik morste koffie over m'n broek en kan iets niet vinden.... Argh... en dan regent het ook nog... Kortom, iemand iets vrolijks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
goed dat je het zegt zal dadelijk even gaan meten en dan pm ik het je wel
donequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |